خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

متن آگهی:

خبر ۶ تیر ۱۴۰۰- اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

به اطلاع  جاماندگان از ثبت نام غیرحضوری سری سوم معلمان حق التدریس و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی می رساند، مهلت ثبت نام غیرحضوری فقط یکبار و در بازه زمانی ۱۰ صبح یکشنبه ۶/ ۴/ ۱۴۰۰ لغایت ۱۲ شب دوشنبه ۷/ ۴/ ۱۴۰۰ تمدید شده است.
متقاضیان ثبت نام میبایست دقیقا طبق اطلاعیه شماره ۲ مربوط به خود، مدارک مورد نیاز را آماده و به سامانه ثبت نام دوره مهارت آموزی مراجعه نمایند و  بعد از اتمام ثبت نام غیرحضوری با استان محل آموزش در ارتباط باشند.
اطلاعیه شماره ۲ ثبت نام غیرحضوری سری سوم  و اطلاعیه شماره ۲ ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹  پیوست شده است.

 دریافت تمام فایل ها (ZIP)


خبر ۵ تیر ماه ۱۴۰۰  – به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط  با دوره ی مهارت آموزی،  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی  https://cfu.ac.ir  و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی https://cfu.ac.ir/moavenateamoozesh  می باشد.

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش دارای سه مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مرحله اول: مشاهده محل آموزش دوره مهارت آموزی و  ثبت نام غیرحضوری

  1. پذیرفته شدگان می بایست برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت آموزی خود و ثبت نام غیرحضوری از ساعت ۱۸ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ تا ساعت ۱۲ شب روز شنبه  مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ به نشانی hr.cfu.ac.ir   مراجعه نمایند.
  2. پذیرفته شدگان  می بایست پس از مراجعه به آدرس فوق، در قسمت «پذیرش مهارت آموزان» با استفاده از «کد داوطلبی» و «کد ملی» وارد سامانه شوند و در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز،  محل آموزش خود را که یکی از پردیس ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور می باشد مشاهده نمایند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.
  3. پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، می بایست به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود مراجعه نمایند (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی می بایست در یکی از موتورهای جستجو،  سایت «مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان»  را جستجو و به این سایت مراجعه نمایند)  و اطلاعیه ها و برنامه های مربوط به دوره مهارت آموزی را از طریق این سایت دریافت نمایند. همچنین شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.
  4. مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در ثبت نام غیرحضوری:
  • اسکن کلیه صفحات شناسنامه.
  • اسکن پشت و روی کارت ملی.
  • اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.
  • اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).
  • اسکن آخرین مدرک تحصیلی.
  • اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
  • اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
  • تذکر ۱: پیشنهاد می شود جهت ورود به سامانه آموزشی دوره مهارت آموزی (سامانه مروارید) از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده شود.

تذکر۲: افرادی که با استفاده از مراحل فوق نتوانند وارد سامانه ثبت نام شوند، احتمالا از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان پذیرفته شده نهایی، به دانشگاه فرهنگیان معرفی نشده اند و بنابراین تماس با دانشگاه فرهنگیان بلااثر خواهد بود.

تذکر ۳:  توصیه می شود مهارت آموزان به هیچ وجه، رمز عبور خود را تا پایان دوره، تغییر ندهند تا دچار مسائلی مانند فراموشی رمز و یا سایر مشکلات سیستمی نشوند. 

تذکر ۴ : مهارت آموزان می بایست در صورت بروز مشکل در هریک از مراحل ثبت نام (با استفاده از شماره تلفن های مندرج در سایت استان محل آموزش) به مسئول ذیربط مراجعه نموده و از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری نمایند.

تذکر۵:  افرادی که فاقد «گواهی های ICDL » و «روخوانی و روان خوانی قرآن» می باشند تا پایان دوره مهارت آموزی فرصت دارند تا دوره های فوق را در موسسات مورد تایید وزارت آموزش و پرورش (مندرج در اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش) گذرانده و گواهی آن را به استان محل آموزش خود تحویل نمایند.

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

ثبت نام حضوری  بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد و تنها  از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

  • ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوزهای شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ و شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ وشماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.
    • پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
    • اصل و کپی مدرک تحصیلی.
    • اصل و کپی شناسنامه.
    • اصل و کپی کارت ملی.
    • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
    • اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
    • اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

تذکر۶: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

مرحله سوم: شروع و نحوه برگزاری دوره مهارت آموزی

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می باشد که پودمان نخست آن طبق برنامه اعلام شده در سایت محل آموزش مهارت آموزان، از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ آغاز می شود. مهارت آموزان می بایست پس از ثبت نام غیرحضوری،  تمامی اطلاعیه های سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود را پیگیری و  براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام نمایند. در صورتی که مهارت آموزان طبق مراحل مشخص شده اقدام نکنند امکان شرکت در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً دریافت حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش را نخواهد داشت.

تذکر۷:   پودمان اول این دوره مهارت آموزی، به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین)  برگزار می شود. بدین منظور علاوه بر برگزاری تعدادی کلاس آنلاین (براساس برنامه اعلام شده از استان محل آموزش)، بسته های یادگیری (به صورت ارائه فیلم یا کتب آموزشی) در آدرس ftp://file.cfu.ac.ir در نظر گرفته شده است که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ نیز در دسترس و قابل استفاده می باشد.

تذکر۸:  پاسخگویی به مشکلات مهارت آموزان پس از ورود به سامانه و مشخص شدن محل آموزش، برعهده ی استان محل برگزاری دوره می باشد. لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

تذکر۹:  به مهارت آموزان محترم توصیه می شود جهت آگاهی بیشتر از نحوه برگزاری دوره، اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش را مطالعه نمایند. همچنین تا پایان دوره، اطلاعیه های پرتال اصلی دانشگاه فرهنگیان (cfu.ac.ir)  را  پیگیری نمایند. بدیهی است دانشگاه فرهنگیان اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی، اعم از سایت های خبری و شبکه های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

تذکر ۱۰:  مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی مندرج در پرتال دانشگاه فرهنگیان، بر عهده مهارت آموزان می باشد.


خبر ۳۱ خرداد ۱۴۰۰: اطلاعیه نحوه ثبت نام دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پرورش(منبع: سایت دانشگاه فرهنگیان)

اطلاعیه شماره ۲- به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط  با دوره ی مهارت آموزی،  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی می باشد.
برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش دارای سه مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:
مرحله اول: مشاهده محل آموزش دوره مهارت آموزی و  ثبت نام غیرحضوری
پذیرفته شدگان می بایست برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت آموزی خود و ثبت نام غیرحضوری از ساعت ۱۸ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ تا ساعت ۱۲ شب روز شنبه  مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ به سامانه دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان  می بایست پس از مراجعه به آدرس فوق، در قسمت «پذیرش مهارت آموزان» با استفاده از «کد داوطلبی» و «کد ملی» وارد سامانه شوند و در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز محل آموزش خود را که یکی از پردیس ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور می باشد مشاهده نمایند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.
پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، می بایست به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود مراجعه نمایند (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی می بایست در یکی از موتورهای جستجو،  سایت «مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان»  را جستجو و به این سایت مراجعه نمایند)  و اطلاعیه ها و برنامه های مربوط به دوره مهارت آموزی را از طریق این سایت دریافت نمایند. همچنین شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.
مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در ثبت نام غیرحضوری:
اسکن کلیه صفحات شناسنامه.
اسکن پشت و روی کارت ملی.
اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.
اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).
اسکن آخرین مدرک تحصیلی.
اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
تذکر ۱: پیشنهاد می شود جهت ورود به سامانه آموزشی دوره مهارت آموزی (سامانه مروارید) از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده شود.
تذکر۲: افرادی که با استفاده از مراحل فوق نتوانند وارد سامانه ثبت نام شوند، احتمالا از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان پذیرفته شده نهایی، به دانشگاه فرهنگیان معرفی نشده اند و بنابراین تماس با دانشگاه فرهنگیان بلااثر خواهد بود.
تذکر ۳: توصیه می شود مهارت آموزان به هیچ وجه، رمز عبور خود را تا پایان دوره، تغییر ندهند تا دچار مسائلی مانند فراموشی رمز و یا سایر مشکلات سیستمی نشوند.
تذکر ۴ : مهارت آموزان می بایست در صورت بروز مشکل در هریک از مراحل ثبت نام (با استفاده از شماره تلفن های مندرج در سایت استان محل آموزش) به مسئول ذیربط مراجعه نموده و از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری نمایند.
تذکر۵: افرادی که فاقد «گواهی های ICDL » و «روخوانی و روان خوانی قرآن» می باشند تا پایان دوره مهارت آموزی فرصت دارند تا دوره های فوق را در موسسات مورد تایید وزارت آموزش و پرورش (مندرج در اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش) گذرانده و گواهی آن را به استان محل آموزش خود تحویل نمایند.
مرحله دوم : ثبت نام حضوری
ثبت نام حضوری  بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد و تنها  از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:
ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوزهای شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ و شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ وشماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی مدرک تحصیلی.
اصل و کپی شناسنامه.
اصل و کپی کارت ملی.
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
تذکر۶: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.
مرحله سوم: شروع و نحوه برگزاری دوره مهارت آموزی
دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می باشد که پودمان نخست آن طبق برنامه اعلام شده در سایت محل آموزش مهارت آموزان، از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ آغاز می شود. مهارت آموزان می بایست پس از ثبت نام غیرحضوری،  تمامی اطلاعیه های سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود را پیگیری و  براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام نمایند. در صورتی که مهارت آموزان طبق مراحل مشخص شده اقدام نکنند امکان شرکت در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً دریافت حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش را نخواهد داشت.
تذکر۷: پودمان اول این دوره مهارت آموزی، به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین)  برگزار می شود. بدین منظور علاوه بر برگزاری تعدادی کلاس آنلاین (براساس برنامه اعلام شده از استان محل آموزش)، بسته های یادگیری (به صورت ارائه فیلم یا کتب آموزشی) در آدرس ftp://file.cfu.ac.ir در نظر گرفته شده است که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ نیز در دسترس و قابل استفاده می باشد.
تذکر۸: پاسخگویی به مشکلات مهارت آموزان پس از ورود به سامانه و مشخص شدن محل آموزش، برعهده ی استان محل برگزاری دوره می باشد. لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.
تذکر۹: به مهارت آموزان محترم توصیه می شود جهت آگاهی بیشتر از نحوه برگزاری دوره، اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش را مطالعه نمایند. همچنین تا پایان دوره، اطلاعیه های پرتال اصلی دانشگاه فرهنگیان (cfu.ac.ir)  را  پیگیری نمایند. بدیهی است دانشگاه فرهنگیان اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی، اعم از سایت های خبری و شبکه های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
تذکر ۱۰: مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی مندرج در پرتال دانشگاه فرهنگیان، بر عهده مهارت آموزان می باشد.

جهت ثبت نام دوره مهارت آموزی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۹ خرداد ۱۴۰۰: اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در خصوص اعلام زمان ثبت نام و جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پروش آموزش و پروش (منبع: سایت دانشگاه فرهنگیان)

اطلاعیه شماره ۱- ضمن عرض تبریک، به اطلاع معرفی شدگان فوق  می رساند جهت اطلاع از زمانبندی ثبت نام ، مکان و جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی سال ۱۴۰۰ (که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مهارت آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد) از روز سه شنبه ۱۴۰۰/۴/۰۱ به پورتال دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.
به مهارت آموزان محترم توصیه می شود تا پایان دوره، مرتبا اطلاعیه های پورتال اصلی دانشگاه فرهنگیان را پیگیری نمایند. بدیهی است دانشگاه فرهنگیان اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی، اعم از سایت های خبری و شبکه های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.


خبر ۲۶ خرداد ۱۴۰۰: اطلاعیه اعلام نتایج بررسی صلاحیت های عمومی و فرآیند جذب پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پروش (منبع: سایت آموزش و پرورش)

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با صدور اطلاعیه ای «نتایج بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش» را اعلام کرد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه ۱۳۹۹ (موضوع مجوز شماره ۹۳۱۶۷مورخ۳۱ اردیبهشت ۹۹ سازمان اداری واستخدامی کشور)؛ به اطلاع می رساند؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مذکور بعد از طی مراحل قانونی و تأیید صلاحیت های عمومی آنان از سوی گزینش، جهت ثبت نام در دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی ارسال شده است.
بر اساس این اطلاعیه، پذیرفته شدگان رشته‌های شغلی «هنرآموز» و «استادکار» و «دبیرکاروفناوری» جهت اطلاع، ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، حداقل سه روز بعد از انتشار این اطلاعیه، به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه نمایند.
همچنین پذیرفته شدگان سایر رشته‌های ‌شغلی (دبیر، آموزگار، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی ‌مدارس) جهت اطلاع از ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، حداقل سه روز بعد از انتشار این اطلاعیه  به سایت دانشگاه فرهنگیان ‌مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ خرداد ۹۹: اطلاعیه شماره ۴ دانشگاه فرهنگیان در خصوص ثبت نام غیرحضوری جاماندگان مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

به اطلاع جاماندگان از ثبت نام ( و تاخیر گزینش ) در دوره های مهارت آموزی سالهای ۹۸ – ۹۷ – ۹۶ – ۹۵ – ۹۴ می رساند ثبت نام غیر حضوری از عصر روز چهارشنبه ۷/ ۳/ ۱۳۹۹ تا پایان روز شنبه ۱۰/ ۳/ ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

نحوه ورود جاماندگان و تاخیر گزینشی به صورت زیر خواهد بود نام کاربری : کد داوطلبی u982 و گذر واژه کد ملی

ضمنا مهارت آموزان ورودی ۹۸ نیز با همان کد کاربری و گذر واژه قبلی ( نام کاربری کد داوطلبی m982 و کذر واژه کد ملی ) قادر به ثبت نام خواهند بود.


خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۴ دانشگاه فرهنگیان در خصوص ثبت نام جاماندگان مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

به اطلاع جاماندگان از ثبت نام (وتاخیرگزینش) در دوره های مهارت آموزی سالهای ۹۸ ، ۹۷، ۹۶ ، ۹۵ ، ۹۴ می رساند ثبت نام غیرحضوری از روز سه شنبه ۱۶ /۲/ ۱۳۹۹ تا پایان روز چهارشنبه ۹۹/۲/۱۷ ادامه خواهد یافت.

اسامی و مشخصات افراد مذکور به پیوست می باشد و می بایست از کد داوطلبی مندرج در فهرست پیوست برای ثبت نام در سامانه گلستان استفاده شود. نحوه ورود جاماندگان و تأخیر گزینشی ها به صورت زیر خواهد بود:

نام کاربری: کد داوطلبی U982

گذرواژه: کد ملی

ضمنا مهارت آموزان ورودی ۹۸ نیز با همان کد کاربری و گذر واژه قبلی (نام کار بری : کد داوطلبی ۹۸۲ m و گذر واژه: کد ملی) قادر به ثبت نام خواهند بود.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۳ دانشگاه فرهنگیان در خصوص تاخیر گزینش و جاماندگان مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

به اطلاع جاماندگان (و تاخیر گزینشی های) دوره های مهارت آموزی سالهای قبل (۹۷، ۹۶، ۹۵ و ۹۴) می رساند که به دلیل نواقص موجود در اطلاعات دریافتی، بارگذاری اسامی این افراد در سامانه گلستان با تاخیر انجام شده و به همین دلیل ثبت نام غیرحضوری تا روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.
همچنین به دلیل آنکه برخی از این افراد فاقد کد داوطلبی بوده اند این کد در دانشگاه فرهنگیان به ایشان تعلق یافته و می بایست از این کد داوطلبی برای ثبت نام در سامانه گلستان استفاده شود. نحوه ورود تاخیرگزینشی و جاماندگان به صورت زیر خواهد بود :
نام کاربری : کد داوطلبی u982
گذرواژه : کد ملی

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۲ دانشگاه فرهنگیان در خصوص دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش به اطلاع می رساند: تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره ی مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایت های خبری و شبکه اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دوره مهارت آموزی ماده ۲۸ شروع شد.

جهت ورود به سامانه گلستان اینجا کلیک نمایید

تذکر ۱: جاماندگان دوره مهارت آموزی سال های گذشته (تاخیر گزینش) جهت تکمیل اطلاعات پرونده خود، روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۷از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعداز ظهر با شماره تلفن های ۸۷۷۵۱۳۷۳ و ۸۷۷۵۱۳۵۴ تماس حاصل نمایند.

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره مهارت آموزی سال های گذشته (تاخیر گزینش)، دارای سه مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مرحله اول: تعیین محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری و حضوری

پذیرفته شدگان برای اطلاع از محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری باید از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ تا روز جمعه ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، می بایست به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی به «مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان» ) مراجعه و اطلاعات مربوط به دوره مهارت آموزی را دریافت نمایند. پذیرفته شدگان از این پس در هر زمینه ای، فقط با استان محل آموزش خود در ارتباط خواهند بود.
پیشنهاد می شود جهت ورود به سامانه آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) از مرورگر Internet Explorer استفاده نمایید.
نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد.
مهارت آموزان می بایست در اولین ورود به سیستم، رمز عبور خود را تغییر دهند و تا پایان دوره مهارت آموزی، آن را نزد خود حفظ نمایند.
در صورت بروز مشکل در ثبت نام یا از بین رفتن رمز عبور، به مسئول آموزش محل برگزاری دوره مراجعه نمایید.
مدارک مورد نیاز ثبت نام غیرحضوری:
اسکن کلیه صفحات شناسنامه.
اسکن پشت و روی کارت ملی.
اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.
اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).
اسکن مدرک تحصیلی.
اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
تذکر۲: افرادی که فاقد گواهی های ICDL و روخوانی و روان خوانی قرآن می باشند تا پایان دوره مهارت آموزی فرصت دارند تا دوره های فوق را در موسسات مورد تایید دانشگاه فرهنگیان طی نمایند.

ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد.
ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند.مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷و مجوز شماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزش جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی مدرک تحصیلی.
اصل و کپی شناسنامه.
اصل و کپی کارت ملی.
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

تذکر۳: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

تذکر۴: مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده پذیرفته شده است.

مرحله سوم: شروع دوره آموزشی و برنامه درسی

دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ شامل سه پودمان می باشد که پودمان نخست آن از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۰آغاز می شود. پذیرفته شدگان باید پس از ثبت نام حضوری براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام نمایند. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش امکان نخواهد داشت.

پودمان های اول و دوم این دوره به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی برگزار می شود. در کنار آموزش الکترونیکی بسته های یادگیری و آزمون های مستمر و پایانی در نظر گرفته شده است. پودمان سوم نیز همراه با بازگشایی مدارس در سر کلاس های درس اجرا خواهد شد.

تذکر۵: بدیهی است پاسخگویی به مشکلات پذیرفته شدگان از جمله رمز عبور سامانه آموزش، بارگذاری مدارک، ثبت نام و… برعهده ی استان محل برگزاری دوره می باشد لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.


خبر ۳ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۱ پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان

به اطلاع «پذیرفته شدگان نهایی آزمون سال ۱۳۹۸ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش» می رساند جهت اطلاع از زمانبندی، مکان و جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۹ (که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مهارت آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد) از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ به پورتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.

جهت ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ دی ماه ۹۸ – معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، نتایج آزمون استخدامی در نیمه دوم دی ماه ۹۸ اعلام می گردد که ۱۸هزار و۹۵ نفر بعد از مراحل گزینش استخدام می شوند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، علی الهیار ترکمن با عنوان اینکه نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان از نیمه دوم دی ماه سال جاری اعلام می گردد، افزود: مطابق اعلام سازمان سنج کشور، دوبرابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان از ۱۵ دیماه ۹۸ اعلام می گردد و آموزش و پرورش تعداد ۱۸هزار ۹۵ نفر سهمه استخدام دارد..

وی اضافه کرد: ما بر اساس اسامی اعلام شده از سوی سازمان سنجش افراد را وارد فرایند مرحله گزینش و تأئید نهائی می کنیم و قبول شدگان به دوره های آموزشی معرفی می شوند تا برای مهرماه سال آینده وارد چرخه ی آموزش در مدارس شوند.

الهیار ترکمن با بیان اینکه ۳۶۰ هزار دانش آموز کشور در مدارس شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش اشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: علی رغم همه محدودیت های مالی آموزش و پرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه روزی و تأمین سرانه غذائی و رفاهی آنها بهره ببریم.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم۳۰۰ میلیارد تومان ازمنابع هدفمندی به سمت مدارس شبانه روزی سوق دهیم و همچنین در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم

الهیارترکمن با بیان اینکه سرانه غذائی دانش آموزان مدارس شبانه ریزی کمتر از ۵هزار تومان است، بیان داشت: ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات وزارت آموزش و پرورش مختص مدارس شبانه روزی است که با هماهنگی های انجام شده با سازمان برنامه ریزی و خزانه کل کشور، از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه ریزی واریز می گردد و تا قبل از سال نیز بخش عمده ای از سرانه مدارس شبانه روزی واریز می شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.