خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران

متن آگهی:

خبر ۱۰ خرداد ۱۴۰۲- اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران

مشاهده نتایج

شرکت کنندگان محترم آزمون همچنین می توانند از هفته آینده با مراجعه به سایت آزمون استخدامی شرکت نفت بهران (ایران آزمون) و ورود به پروفایل شخصی خود نیز از نتایج آزمون اطلاع یابند. لازم به توضیح است ادامه فرآیند استخدام از طریق واحد منابع انسانی و به صورت تماس تلفنی و پیامک حضور پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.


خبر ۷ خرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه در خصوص تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران
مطابق اعلامیه صادره در سامانه منابع انسانی این شرکت، اعلام نتایج آزمون استخدام؛ به تاریخ  بعد از بیستم فروردین ۱۴۰۲ موکول گردیده بود که در تعاقب آن با بروز برخی ایرادات نرم افزاری سایت، عملا” اطلاع رسانی و بارگذاری نتایج آزمون تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ امکان پذیر نبوده است. لذا ضمن عذرخواهی از تاخیر پیش آمده؛ اعلام می گردد اسامی پذیرفته شدگان رشته های مختلف به منظور شرکت در مصاحبه استخدامی طی روزهای آتی از طریق سایت شرکت نفت بهران اطلاع رسانی خواهد گردید.


خبر ۲۸ اسفند ۱۴۰۱- اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران
داوطلبان جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتیجه مرحله آزمون کتبی می توانند از روز بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.


خبر ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱- فهرست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی رشته های شغلی (برقکار، جوشکار و اپراتور تخلیه و بارگیری) شرکت نفت بهران(قرارداد پیمانکاری) مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ منتشر شد.
به این وسیله به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی (مرحله اول) می رسد، تاریخ و زمان برگزاری مصاحبه روانشناختی-عمومی و تخصصی،متعاقباً از طریق ارسال پیام کوتاه و یا تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد. لذا خواهشمند است از هرگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری خودداری فرمائید.

شایان ذکر است قبولی در مرحله آزمون استخدامی بمنزله قبولی نهائی و استخدام تلقی نمی گردد و فهرست پذیرفته شدگان نهایی پس از اجرای کامل فرایند جذب و استخدام (  مصاحبه روانشناختی/مصاحبه عمومی و تخصصی، ارزیابی نهایی، گزینش هسته مرکزی، استعلام حراست و انجام معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه) اعلام خواهد شد. ضمنا به آگاهی می رساند کلیه داوطلبان می توانند کارنامه آزمون خود را از روز شنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با در دست داشتن کد رهگیری و رمز عبور(کدملی) در پنل کاربری خود در سایت ایران آزمون رویت نمایند.


خبر ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ – کارنامه آزمون کتبی استخدام شرکت نفت بهران منتشر گردید.

جهت مشاهده کارنامه آزمون کلیک نمایید


خبر ۱۹ اسفند ۱۴۰۰- اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران
به این وسیله به اطلاع کلیه پذیرفته شدگانی که شماره پیگری ایشان در فهرست فوق موجود است، می رسد، تاریخ و زمان برگزاری مصاحبه روانشناختی/عمومی و تخصصی، متعاقباً از طریق ارسال پیام کوتاه / تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد. لذا خواهشمند است از هرگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری خودداری فرمائید.
شایان ذکر است قبولی در مرحله آزمون استخدامی بمنزله قبولی نهائی و استخدام تلقی نمی گردد و فهرست پذیرفته شدگان نهایی پس از اجرای کامل فرایند جذب و استخدام (  مصاحبه روانشناختی/مصاحبه عمومی و تخصصی، ارزیابی نهایی، گزینش هسته مرکزی، استعلام حراست و انجام معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه) اعلام خواهد شد.
ضمنا به آگاهی می رساند کلیه داوطلبان می توانند کارنامه آزمون خود را از روز دوشنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ با در دست داشتن کد رهگیری و رمز عبور(کدملی) در پنل کاربری خود در سایت ایران آزمون رویت نمایند.


خبر ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰- اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت بهران 

با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا و محدودیتهای اعلام شده، زمان برگزاری آزمون کتبی کلیه رشته های شغلی بصورت آنلاین در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. ضمنا یوزر و پسورد ۱۵ دقیقه قبل از اجرای آزمون از طریق سایت آزمون شرکت نفت بهران به داوطلبان اعلام می گردد. داوطلب گرامی دقت نمایید برای انجام آزمون ترجیحا از مرورگرهای کروم، فایرفاکس یا اپرا استفاده نمایید.


خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۰: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت نفت بهران

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ تیر ۹۹: اطلاعیه زمان اعلامی نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران

نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران که در تاریخ ۱۳۹۹٫۰۳٫۲۳ برگزار گردید، اواسط تیرماه در سایت این شرکت اعلام خواهد شد.


خبر ۱۴ مرداد ۹۸: اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت بهران 

مدیریت منابع انسانی شرکت نفت بهران فهرست اسامی پذیرفته شدگان در آزمون کتبی استخدامی شرکت نفت بهران را که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ برگزار گردیده اعلام نمود.

شایان ذکر است که با نفرات پذیرفته شده در این آزمون، برای ادامه مراحل جذب، تماس برقرار خواهد شد، پذیرفته شدگان محترم، از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به شرکت جداً خودداری نمایند.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.