خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام اسامی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیر و هنر آموز سال ۱۴۰۲

اعلام اسامی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیر و هنر آموز سال ۱۴۰۲

متن آگهی:

خبر ۲۵ آبان ۱۴۰۲- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنر آموز جهت حضور در سایر مراحل فرایند استخدام (بررسی مدارک و مستندات، صلاحیت های عمومی گزینش و کنترل و انجام ارزیابی تکمیلی)

برای مشاهده اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنر آموز جهت حضور در سایر مراحل فرایند استخدام اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده فرم اعلام آمادگی جهت انجام ارزیابی تکمیلی معرفی شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده فرم اطلاعات فردی داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری سال ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده آدرس سایت اداره کل آموزش وپرورش استان ها اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده فرم استشهاد محل سکونت اینجا را کلیک کنید

مشاهده نتایج


خبر ۲۶ مهر ۱۴۰۲: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲

مشاهده اطلاعیه 

مشاهده نتایج


خبر ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۲ – معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه علی‌رغم مشکلات پیش آمده، در حال حاضر کلاس بدون معلم نداریم گفت: رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان باقی‌مانده به زودی و تا یکی دو ماه اخیر انجام می‌شود بنابراین معلمان نگران نباشند چرا که اعتراضات به موقع رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی فرهادی در ویژه‌برنامه گفت‌وگوی زنده از شبکه شاد اظهارکرد: امسال افزایش تعداد دانش‌آموزان، تعداد زیاد بازنشستگان و ناترازی در جذب دانشگاه فرهنگیان بی‌سابقه بود که باعث شد با مشکلاتی مواجه شویم اما با همت معلمان توانستیم ساماندهی خوبی انجام دهیم و در حال حاضر کلاس بدون معلم نداریم.

ورود ۱۱ هزار آموزگار به مدارس تا پایان مهرماه

برداشته شدن قید «زن و مرد» در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری

وی افزود: با برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری، تا پایان مهرماه قریب به ۱۱ هزار نفر به مدارس برای معلمی اعزام می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری نیز گفت: دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری را بعد از اعلام نتایج اولیه این آزمون، جمع‌بندی کردیم و دفترچه جدید تدوین  و تحویل سازمان اداری و استخدامی شد همچنین به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سازمان سنجش آموزش کشور ظرف کمتر از یک هفته این دفترچه را منتشر کند، گفت: به محض انتشار، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد تا داوطلبان، کد رشته محل‌های جدید را انتخاب کنند. توصیه می‌شود محتوای دفترچه تکمیل ظرفیت را دقیق مطالعه و بر اساس آن محل‌هایی که در استان خود و یا استان نزدیک آن است را انتخاب کنند. همچنین در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری، قید «زن و مرد» برداشته شده است چون تعداد داوطلبان مرد کمتر از زنان بود، این قید را برداشتیم تا احتمال قبولی بانوان بالا برود.

احتمال ایجاد مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دبیری و هنرآموز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با بیان اینکه امیدواریم نتایج آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز تا اوایل آبان اعلام شود، گفت: امید می‌رود از ۲۲ هزار ظرفیت در مرحله اول، حداقل ۱۴ تا ۱۵ هزار نفر امتیاز لازم را کسب کنند و پذیرفته شده و به مدارس اعزام شوند.

فرهادی در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموز خاطرنشان کرد: آزمون کتبی و کانون‌های ارزیابی این آزمون انجام و نتایج گزینش تقریبا اعلام شده و نتایج اولیه به زودی اعلام می‌شود و اگر ظرفیت در مرحله اول پر نشود، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون نیز خواهیم داشت که امیدواریم تا اواخر مهر یا اوایل آبان، نتایج این آزمون اعلام شود.

آغاز دوره مهارت‌آموزی آموزگاران پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی ماده ۲۸، از اواخر مهرماه

فرهادی خاطرنشان کرد: برای آموزگارانی که امسال از طریق ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان در آزمون استخدامی پذیرفته شده‌اند، طبق قانون باید دوره ضمن خدمت مهارت‌های معلمی را برگزار کنیم که این کار انجام خواهد شد و دوره مهارت‌آموزی از اواخر مهرماه توسط دانشگاه فرهنگیان آغاز و مهارت‌های لازم آموزش داده خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تصریح کرد: نومعلمان پذیرفته‌شده از طریق کانون‌های ارزیابی، صلاحیت عمومی و تخصصی آن‌ها ارزیابی شده و تعداد زیادی از معلمانی که سوابق خدمت در مدارس غیرانتفاعی داشتند در آزمون آموزگاری قبول شده‌اند و همچنین حدود ۴ هزار نفر هم از نیروهای خرید خدمات بودند که حد نصاب نمره را کسب کردند و استخدام شدند که‌ این گروه از معلمان، مهارت‌های معلمی را از قبل یاد گرفته‌اند.

اعلام نتایج اعتراضات رتبه‌بندی معلمان ظرف یکی دو ماه آینده

وی با اشاره به اعتراضات فرهنگیان به رتبه‌بندی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نتایج رتبه‌بندی، حدود ۳۲۰ هزار نفر از همکاران به رتبه خود اعتراض کردند و تقاضای تجدید نظر داشتند. رتبه‌بندی، کار بزرگی بود که آغاز شد و باید خدا قوت بگوییم به کسانی که این کار را آغاز کردند چرا که اگر در سال گذشته اجرا نمی‌شد، یک قانون بر زمین می‌ماند و اجرای آن در سال بعد با مشکل مواجه می‌شد.

فرهادی تصریح کرد:  اعتراضات رتبه‌بندی به ۳ دسته تقسیم شده و حدود ۶۳ هزار نفر که احتمال ارتقای رتبه آن‌ها وجود دارد، حدود۵۰ هزار نفر از آن‌ها در کانون‌های ارزیابی مورد ارزیابی قرار گرفت و رتبه‌ها تغییر و احکام جدید صادر و در حقوق شهریورماه آن‌ها اِعمال شد و معوقات این همکاران نیز از ابتدای سال پرداخت شد.

وی در ادامه افزود: قسمت دوم نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که بعد از مرحله شهرستان و استان به عنوان هیات‌ممیزه مرکزی در تهران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که به زودی و تا یکی دو ماه اخیر کارش انجام می‌شود. بنابراین معلمان نگران نباشند، اعتراضات به موقع رسیدگی می‌شود.

از این به بعد ترفیع معلمان را مانند اعضای هیات علمی داریم

فرهادی گفت: از این به بعد هم ترفیع معلمان را مانند اعضای هیات علمی داریم و اگر معلمی شایستگی ترفیع داشته باشد می‌شود و اگر معلمی رکود داشته باشد به او یادآوری می‌شود که در آموزش ضمن خدمت و در مسیر ارتقای معلمی قرار گیرد تا از قافله ارتقاء جا نماند.

وی همچنین در خصوص سقف تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان با بیان اینکه بیمه تکمیلی، یکی از مهمترین مولفه‌های رفاه در هر خانواده‌ای به‌ویژه فرهنگیان است، گفت: در خدمات بیمارستانی بیمه تکمیلی فرهنگیان، سقف تعهدات نداریم و سقف تعهدات در مواردی مانند دندانپزشکی و عینک است که از تعهدات عینک از یک به یک و نیم میلیون تومان و تعهدات دندانپزشکی از۳٫۵ میلیون  به ۶ میلیون تومان در سال افزایش پیدا کرده و همچنین سقف تعهدات برای زایمان نیز برداشته شده است.


خبر ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ – معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش ۱۴۰۰ معلم خوزستانی جدید از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز خبر داد.

سیدبهروز موسوی‌بهبید در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پایان روند برگزاری مصاحبه‌های تخصصی آزمون دبیری و هنرآموز خوزستان، نتایج مصاحبه‌ها برای وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش ارسال شده است.

وی ادامه داد: نتایج نهایی از طریق سازمان سنجش به داوطلبان اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان پس از پذیرش نهایی، یک دوره آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان می‌گذرانند و سپس در مدارس مشغول به کار می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تعداد پذیرفته‌شدگان، گفت: در این دوره یک هزار و ۴۰۰ نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز در استان خوزستان پذیرفته شده‌اند.


خبر ۶ مهر ماه ۱۴۰۲ -به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی کاظمی امروز _ جمعه هفتم مهرماه_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی که در هتل عباسی برگزار شد، اظهار کرد: نتایج آزمون استخدامی با توجه به اینکه ارزیابی تکمیلی طی اوایل هفته گذشته به پایان رسیده است، باید بررسی‌های نهایی انجام و در نهایت نتایج اعلام شود.

وی با اشاره به اهمیت تأمین نیروی انسانی و حضور معلمان در کلاس‌های درس ادامه داد: به دنبال این موضوع هستیم که در اسرع وقت در مهرماه اعلام نتایج صورت گیرد، نتایج نهایی ارزیابی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش تا پیش از پایان مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: شاید در روزهای ابتدایی سال تحصیلی تعدادی از کلاس‌ها بدون معلم بود، اما امروز کلاس بدون معلم نداریم، معلمان دوره ابتدایی روز پنجشنبه اعلام نتایج ارزیابی‌شان انجام و سازماندهی شده است تا مشکل نیروی انسانی رفع شود.

به گزارش ایمنا، اولین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ به جذب آموزگار اختصاص داشت که روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد و ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ نفر به رقابت پرداختند؛ بر اساس این آزمون مقرر شد تا حدود ۲۸ هزار و ۱۸ آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری در مدارس کشور جذب شوند که شامل ۲۴ هزار و ۶۹۴ آموزگار ابتدایی، ۲۳۳۲ آموزگار استثنایی و ۹۹۲ آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی است.

همچنین آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در مرداد ماه برگزار شد که حدود ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان این آزمون را زنان تشکیل دادند، حدود ۳۲۵ هزار و ۶۹۸ نفر در این آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز شرکت کرده بودند که از این تعداد تنها ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر جذب این رشته شغل‌ها در آموزش و پرورش می‌شوند.


خبر ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ – به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم، عباس اسکندری پور اظهار داشت: فرایند ارزیابی از ۹۲۰ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ که از روز ۱۱ شهریور ماه آغاز شده، در ۱۱ کانون ارزیابی دبیری و ۷ کانون ارزیابی هنرآموزی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری استان قم در سال ۱۴۰۲ با دقت و سرعت در حال انجام است عنوان کرد: در این فرایند ۸۰ ارزیاب حرفه‌ای، ۹۰ نفر عوامل اجرایی و ستادی، روزانه از ساعت ۷ صبح تا ۷ بعد از ظهر مشغول فعالیت هستند.
اسکندری پورعنوان کرد:داوطلبانی که به مرحله ارزیابی معرفی می شوند پس از بررسی مدارک هویتی و ثبت نامی، به مرحله معاینات پزشکی معرفی می‌شوند و پس از تایید شرایط جسمانی و روانی، به مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی می گردند.
گفتنی است، معرفی شدگان آزمون استخدامی دبیری حدود سه برابر ظرفیت استانی هستند که نتایج قبول شدگان نهایی اواخر شهریور ماه توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


خبر ۷ شهریور ۱۴۰۲- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش
اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیر و هنرآموز سال ۱۴۰۲ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام (ارزیابی تکمیلی) اعلام گردید.

مشاهده نتایج


خبر ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ – اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند ارزیابی تکمیلی ( بررسی مدارک و مستندات، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سنجش و ارزیابی تکمیلی)

برای مشاهده اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز  سال ۱۴۰۲ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند ارزیابی تکمیلی ( بررسی مدارک و مستندات، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سنجش و ارزیابی تکمیلی) اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده آدرس سایت اداره کل آموزش وپرورش استان ها اینجا را کلیک کنید

 برای مشاهده راهنمای سامانه گزینش و استخدام اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده فرم استشهاد محل اینجا را کلیک کنید


خبر ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ – به گفته مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری حدودا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش آغاز می‌شود. 

سجاد صدیقی  با بیان اینکه آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری بستگی به زمان اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش دارد، اظهار کرد: معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج اولیه، فرآیند ارزیابی تکمیلی اعم از تکمیل پرونده، بررسی سلامت اولیه جسمانی و ارزیابی تکمیلی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری مبتنی بر احراز صلاحیت معلمی است اما ابزارها و سناریوهای آن متفاوت از ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری است.

صدیقی تصریح کرد که برای ارزیابی تکمیلی، شبه کانون‌های ارزیابی شکل می‌گیرد و مبتنی بر رویکرد شبیه سازی، فرآیند ارزیابی انجام می‌شود.

مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به سوالی در خصوص استخدام نیروهای خدماتی، توضیح داد: توافق اولیه بر سر استخدام خدمت‌گزار و سرایدار انجام، اما هنوز تعداد آن قطعی نشده است.

وی در خصوص فرآیند ارزیابی تکمیلی «آزمون آموزگاری» نیز با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون نیمه اول شهریورماه اعلام می‌شود، عنوان کرد: داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی ابتدا طبق قانون طب کار، معاینه اولیه جسمانی و سپس وارد ارزیابی تکمیلی می‌شوند.

صدیقی در خصوص اهمیت فرآیند معاینه پزشکی، تاکید کرد: برای مثال، شاید فردی بیماری پیش رونده داشته باشد که بعدها نتواند به علت پیشرفت بیماری قابلیت کار داشته باشد و یا فرد بیماری خاص و پیشرونده‌ای دارد و از آن مطلع نیست و اعلام نمی‌کند.

مشاور وزیر یادآور شد: در این مسیر حتی اگر فردی در معاینات اولیه رد می‌شد، می‌توانست نسبت به آن اعتراض بزند و پرونده او در کمیسیون پزشکی وزارت آموزش و پرورش بررسی شود. اگر باز هم در این کمیسیون رد می‌شد می‌توانست اعتراض کند. در این شرایط پرونده فرد در دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی و اگر نهایتا آنجا هم رد می‌شد، از نظر ما این فرد به لحاظ سلامت اولیه جسمانی رد شده بود.


خبر ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ – معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.

محمدمهدی کاظمی, معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به پیام‌ها و درخواست داوطلبان گرامی در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش تا پایان دهه اول شهریور اعلام خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، آزمون جذب دبیر و هنرآموز روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد. در این آزمون بیش از ۳۲۵ هزار نفر با یک دیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر جذب خواهند شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.