خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه درخصوص اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت دادگستری سال ۹۹

اطلاعیه درخصوص اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت دادگستری سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۶ شهریور ۱۴۰۰- اطلاعیه درخصوص اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت دادگستری سال ۹۹

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ به‌ اطلاع‌ متقاضیان شرکت کننده در آزمون ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ می‌رساند، با توجه به متفاوت بودن توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور با توضیحات مندرج در کارنامه آزمون درخصوص نحوه ارسال سوال در مورد محتوای کارنامه، مهلت ارسال هر گونه سوال در رابطه با نمره آزمون و یا سهمیه شرکت در آزمون تا تاریخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۰ تمدید می‌شود، لذا متقاضیان می‌توانند نسبت به ارسال سوال یا سوالات خود، فقط از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور تا زمان اعلام شده اقدام نمایند.


خبر ۸ آذر ۹۹: اطلاعیه لغو آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۹

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از تعویق آزمون وکالت ۹۹ خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای جعفر کوشا، در صفحه مجازی خود اعلام کرد: آزمون وکالت ۹۹ به دلیل شرایط حاد کرونایی و نداشتن مجوز برگزاری آزمون، در تاریخ ۲۸ آذر برگزار نخواهد شد.
وی گفت: تاریخ دقیق آزمون از سوی سازمان سنجش و پس از استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.
رئیس اسکودا افزود: سلامت داوطلبان اخذ پروانه وکالت از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.
اسکودا متولی برگزاری آزمون وکلای دادگستری است.


خبر ۱۶ مهر ۹۹: تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۹

 ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۹ تا روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه تمدید گردید.


خبر ۲ تیر ۹۹: اعلام زمان برگزاری آزمون وکالت سال ۹۹

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری از برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ در روز ۲۸ آذر خبر داد. برگزاری این آزمون در سال ۱۳۹۸ توسط اسکودا در آذر ماه صورت پذیرفت. همانطور که مشاهده می‌کنید، آزمون وکالت ۹۹ مانند اغلب سال‌های گذشته در انتهای فصل پاییز و آذر ماه برگزار می‌شود. برخلاف آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه که این مرکز با توجه به شرایط بهداشتی مربوط به بیماری کرونا در کشور، امسال تصمیم به جابجایی تاریخ برگزاری آزمون مرکز وکلا ۹۹ قبل از فصل سرما گرفته است، تاریخ برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری در سال ۱۳۹۹تغییر محسوسی نسبت به اغلب سنوات گذشته نکرده است.

به گزارش پایگاه اختبار، در اطلاعیه جدید اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) در مورد برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری در سال ۱۳۹۹ آمده است:

به منظور آگاهی داوطلبان از برنامه زمانی آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ به اطلاع می رساند این آزمون حسب برنامه ریزی انجام شده، در تاریخ ۲۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

بدیهی است برگزاری این آزمون نیز همانند سایر آزمون‌های سراسری تابع شرایط بهداشتی زمان مورد نظر و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در آن زمان خواهد بود.

گفتنی‌ست آزمون وکالت سال ۱۳۹۸ نیز در آذرماه و روز جمعه ۸ آذر برگزار شده بود. همچنین زمان شروع ثبت‌ نام آزمون وکالت ۹۸ کانون وکلای دادگستری ۷ مهر ماه ۱۳۹۸ بوده است و مجموع ظرفیت پذیرش کانون‎های وکلای دادگستری کلیه استان ها ۳۴۷۶ نفر و تعداد شرکت کنندگان حدود ۸۵ هزار نفر در آزمون وکالت سال ۱۳۹۸ بود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.