خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام اسامی واجد شرایط آزمون استخدامی مجتمع های مس سرچشمه و شهر بابک

اعلام اسامی واجد شرایط آزمون استخدامی مجتمع های مس سرچشمه و شهر بابک

متن آگهی:

خبر ۲۲ دی ۹۹: اعلام اسامی واجد شرایط آزمون استخدامی مجتمع های مس سرچشمه و شهر بابک

اسامی افرادیکه تائید نهایی در ثبت نام ارزیابی و جذب نیروی انسانی پیمانکاران اصلی شاغل در مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک شده اند، اعلام گردید.
داوطلبین گرامی، ثبت اعتراض الکترونیکی جهت افرادیکه عدم تائید نهایی در ثبت نام شده اند، تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ روز سه شنبه ساعت ۱۶ فعال بوده و قابل تمدید نمی باشد.
به اطلاع کلیه داوطلبین ارزیابی و جذب نیروی انسانی پیمانکاران اصلی شاغل در مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک می رساند که تاییدیه اعلام شده در این مرحله صرفا بر اساس خود اظهاری داوطلبین انجام پذیرفته و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلااثر می شودو مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک ، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود.

جهت مشاهده اطلاعات ثبت شده اینجا کلیک نمایید
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.