خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » اطلاعیه تحویل مدارک آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تربت جام سال ۹۸

اطلاعیه تحویل مدارک آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تربت جام سال ۹۸

متن آگهی:

خبر ۲۳ دی ماه ۹۸ – دعوت شدگان به تشکیل پرونده آزمون استخدام پیمانی آبان ماه ۹۸با توجه به دعوت از نیروی مورد نیاز رشته های شغلی اعلام شده مندرج در آگهی منتشره، همچنین سه برابر ظرفیت  نیروی مورد نیاز در رشته های دارای آزمون عملی و مصاحبه شغلی فوریتهای پزشکی و مددکار بهداشتی و درمانی( ایثارگران معزز دو برابر ظرفیت) از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، به آگاهی می رساند:
۱٫ افرادی که دارای کارنامه سنجش در شغل محل های انتخابی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تربت جام با وضعیت: (داوطلب گرامی با توجه به نمره کل اولیه، شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید) می باشند، می بایست جهت اطلاع از زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک به لینک های زیر  مراجعه نمایند.
۲٫ لازم به ذکر است از هم اکنون نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز مطابق  اطلاعیه شماره دو  اقدام نمایید.
۳٫ جهت اطلاع از نکات مهم به  اطلاعیه شماره سه  مراجعه نمایید.
۴٫ جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز به منظور تشکیل پرونده گزینش به  اطلاعیه شماره چهار  مراجعه نمایید.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون استخدام پیمانی آبان ۹۸

روز سه شنبه ۹۸/۱۱/۰۱ ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعدازظهر

آدرس: تربت جام-خیابان شهید بهشتی – روبه روی خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی
ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی تربت جام

((سالن ابن سینا))


خبر ۱۵ دی ماه ۹۷ – مصاحبه علمی و روانشناسی رشته شغلی حسابداری

داوطلب گرامی جهت مصاحبه  علمی و روانشناسی در رشته شغلی حسابداری  دعوت شدگان  در روز پنجشنبه ۲۰/۱۰/۱۳۹۷ ساعت ۸ الی ۱۲ صبح در ستاد دانشکده علوم پزشکی واقع در خیابان شهید بهشتی  روبروی خوابگاه دانشگاه آزاد « سالن کنفرانس ابن سینا » حضور بهم رسانید .

ضمنا هر گونه تغییر در تاریخ مصاحبه متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد .


خبر ۲۸ آبان ۹۷: اطلاعیه مصاحبه علمی و روانشناسی رشته شغلی کمک پرستاری علوم پزشکی تربت جام 

داوطلب گرامی جهت مصاحبه علمی و روانشناسی در رشته شغلی کمک پرستاری در روز سه شنبه ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ساعت ۱۰ صبح در ستاد دانشکده علوم پزشکی واقع در خیابان شهید بهشتی روبروی خوابگاه دانشگاه آزاد « سالن کنفرانس ابن سینا » حضور بهم رسانید .ضمنا هر گونه تغییر در تاریخ مصاحبه متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.


خبر ۱۴ فروردین ۹۷: اطلاعیه تحویل مدارک داوطلبان آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت جام
تحویل و بررسی مدارک پذیرفته شدگان اولیه داوطلبین آزمون استخدام پیمانی دیماه ۱۳۹۶ در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ از ساعت ۸ لغایت ۱۸ در محل سالن ابن سینا دانشکده به آدرس : تربت جام ، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

قابل ذکر است تاریخ فوق تمدید نمی گردد.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده


خبر ۲۶ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تربت جام  
تذکر :
با توجه به دعوت از سه برابر ظرفیت نیروی مورد نیاز در رشته های شغلی گروه فوریتهای پزشکی و یک و نیم برابر ظرفیت مورد نیاز در سایر رشته های شغلی ، بدیهی است تشکیل پرونده و بررسی مدارک افراد به منزله اعلام نتایج اولیه می باشد و پذیرش نهایی داوطلبان ، پس از طی فرایند تشکیل پرونده ، بررسی صحت و اصالت مدارک ارائه شده بر اساس فرم ثبت نام اولیه (خود اظهاری ) و مطابق با مفاد آگهی و بر اساس رتبه افراد از طریق همین سایت اعلام خواهد شد . همچنین در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تایید اطلاعات ثبت نامی ، هیچ گونه اعتراضی از طرف داوطلب وارد نخواهد بود.

جهت دانلود اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.