خانه » استخدام در استان اصفهان » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان سال ۹۹

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۱۴ مهر ۹۹: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان 

پیرو اطلاعیه مورخ ۷/ ۷/ ۹۹ و با عنایت به برگزاری آزمون های کتبی و مصاحبه تخصصی جذب نیروی شرکتی برای رشته های شغلی مورد نیاز بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های شغلی مربوط، به ترتیب نمره نهایی مکتسبه در آزمون های کتبی و مصاحبه تخصصی و با رعایت مفاد آگهی آزمون به شرح ذیل اعلام می گردد :

پذیرفته شده نهایی می بایست برای تکمیل پرونده گزینشی خود ضمن دریافت و مطالعه اطلاعیه و فرم هسته گزینش از لینک زیر ، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه ( فرم اطلاعات فردی) اقدام و به همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً (به صورت حضوری) در روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه مورخ ۲۰ الی ۲۲ مهرماه ماه سالجاری از ساعت ۸ الی ۱۳ به آدرس کاشان، میدان ۱۵ خرداد ابتدای خیابان اباذر – ستاد مرکزی دانشگاه ( هسته گزینش دانشگاه ) تحویل نمایند.

بدیهی است این دانشگاه هیچ گونه مسوولیتی درمورد انجام مراحل استخدام پذیرفته شدگانی که در موعد مقرر مدارک خود را تحویل ننموده یا مدارک آنان ناقص باشد، برعهده نخواهد داشت.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ مهر۹۹: اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان 

پیرو اطلاعیه شماره ۴  مورخ ۱/۷/۹۹ و با عنایت به بررسی مدارک و شرایط احراز پذیرفته شدگان اولیه ، بدین وسیله لیست پذیرفته شدگان حائزشرایط مرحله اول به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی (کارشناس تغذیه، کارشناس سلامت روان،کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت حرفه ای،  ماما مراقب، کارشناس مراقب سلامت، کارشناس رایانه، کارشناس تجهیزات پزشکی) ، به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام،تا طبق برنامه زمانبندی با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر برای انجام مصاحبه در محل تعیین شده حضور یابند.

ردیفرشته شغلیروزتاریخساعتمکان
۱کارشناس رایانهسه شنبه۸/۷/۹۹۸کاشان – کیلومتر ۳ جاده راوند- انتهای بلوار پزشک – دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
۲کارشناس بهداشت حرفه ای۹
۳کارشناس بهداشت محیط
۴کارشناس مراقب سلامت۱۰
۵کارشناس سلامت روان
۶ماما مراقب۱۱
۷کارشناس تغذیه
۸کارشناس تجهیزات پزشکی

* تاکید می نماید عدم حضور فرد در مصاحبه تخصصی به منزله انصراف تلقی و از فرآیند بکارگیری حذف خواهد شد.

* ضمناً داوطلبانی که مدارک خود را تحویل نموده و در لیست پذیرفته شدگان معرفی نشده اند، در صورت نیاز می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۷/۷/۹۹ دلایل عدم احراز شرایط خود را از طریق تماس با شماره ۵۵۴۷۱۲۱۲ داخلی ۲۱۹ جویا شوند.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۲ مهر ۹۹: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان 

پیرو اطلاعیه شماره ۳ و با عنایت به تصحیح پاسخنامه آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۳/۶/۹۹ و لزوم بررسی و تایید مدارک آنان به منظور برنامه ریزی انجام مصاحبه تخصصی، بدینوسیله صورت اسامی پذیرفته شدگان اولیه به ترتیب حروف الفبا (به میزان سه برابرظرفیت برای داوطلبان آزاد و دو برابر ظرفیت برای داوطلبان ایثارگر) به منظور اخذ و بررسی مدارک مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد.

لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای انجام مصاحبه، پس از بررسی مدارک و در صورت تایید صحت اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام، در تطبیق با مدارک ارائه شده، اعلام خواهد شد. لذا افراد مشروحه می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز از طریق لینک زیر، نسبت به تکمیل آن اقدام و همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً طبق برنامه زمانی زیر تحویل نمایند.

مکان : میدان پانزده خرداد – ابتدای خیابان اباذر- ستاد مرکزی دانشگاه- مدیریت منابع انسانی واحد جذب و توزیع نیروی انسانی – آقای بناییان

زمان: روز شنبه مورخ ۵/ ۷ / ۹۹ – از ساعت ۸ الی ۱۴

بدیهی است عدم تحویل مدارک در موعد مقرر توسط داوطلب، به منزله انصراف تلقی و این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در مورد پذیرش و انجام مراحل جذب وی نخواهد داشت.

جهت دانلود چک لیست مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ بهمن ماه ۹۸ – با عنایت به لزوم انجام مصاحبه تخصصی رشته های شغلی مورد اشاره براساس شرایط مندرج در مفاد آگهی آزمون مربوطه و به منظور اعلام نتایج نهایی آزمون، بدینوسیله زمان و مکان وبرگزاری مصاحبه و تذکرات مورد نیاز به شرح جدول ذیل اعلام می گردد:

تذکرات :
۱٫صرفاً داوطلبانی که مرحله اول براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و مدارک مورد نیازآنان توسط امور استخدام بررسی ومورد تایید قرارگرفته شده است امکان شرکت در آزمون مصاحبه را خواهند داشت.
۲٫ همراه داشتن کارت شناسایی الزامی می باشد.
۳٫ عدم حضور داوطلب جهت انجام مراحل مصاحبه در تاریخ و ساعت تعیین شده به منزله انصراف تلقی و از ادامه فرآیند استخدام حذف خواهد شد.
۴٫ همراه داشتن کارت ملی ، لباس، کفش ورزشی مناسب برای آزمون آمادگی جسمانی برای کاردان وکارشناس فوریتهای پزشکی الزامی می باشد.
۵٫ ضمناً داوطلبان می توانند در صورت هرگونه ابهام یا سوال با شماره ۵۵۴۴۳۰۲۵ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند.
۶٫ مواد آزمون:
رشته شغلی کارشناس امور اداری : قانون مدیریت خدمات کشوری – آئین نامه اداری و استخدامی هیات علمی و غیر هیات علمی و دستور العمل مربوطه – مهارت های هفتگانه کامپیوتر
رشته شغلی حسابدار: حسابداری عمومی و دولتی
رشته شغلی تحلیل گر سیستم : سخت افزار – نرم افزار – شبکه
سابر رشته شغلی ها براساس حیطه های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارت تخصصی متناسب با رشته شغلی مربوطه خواهد بود.


خبر ۲۳ دی ماه ۹۸ -اطلاع رسانی فرآیند تحویل و بررسی مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۸/۹۸

با عنایت به اعلام نتایج کتبی آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۸/۹۸ از سوی سازمان سنجش کشور به میزان سه برابر برای رشته های دارای مصاحبه، با اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون و براساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام، پذیرفته شدگان مرحله اول بایستی مدارک و مستندات مورد نیاز جهت بررسی و تایید اطلاعات درج شده در زمان ثبت نام را براساس چک لیست ذیل تهیه وپس از تکمیل فرم مذکور به دانشگاه تحویل نمایید.

لازم به ذکر است زمان ، مکان و نحوه دریافت مدارک مورد نیاز از داوطلبان متعاقباً از طریق پورتال دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۱۳ آذر ماه ۹۸ – اعـلام نتــایـج و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی آزمــون جـذب نیــروی شــرکتـی مورخ ۴/۸/۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۵/۸/۹۸ و با عنایت به اخذ و بررسی مدارک و شرایط احراز پذیرفته شدگان اولیه آزمون، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان حائزشرایط در مرحله اول به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی( کارشناس امور اداری / کارشناس امور آموزش/ کارشناس تجهیزات پزشکی/ کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی و نگهبان ) ، به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام تا طبق برنامه زمانبندی با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر برای انجام مصاحبه در محل تعیین شده حضور یابند .

لیست اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون

۱

نگهبان

دوشنبه مورخ ۱۸/۹/۹۸

۹:۳۰ الی ۱۲

  • مکان:کاشان. بلوار قطب راوندی – بلوار پرستار – انتهای بلوار اندیشه -سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • تذکر: با توجه به انجام آزمون آمادگی جسمانی، داوطلبان رشته شغلی نگهبان لازم است لباس و کفش ورزشی به همراه داشته باشند.

ردیف

رشته شغلی

زمان

ساعت

۱

کارشناس امور اداری

سه شنبه مورخ ۱۹/۹/۹۸

۹ الی ۱۳

۲

کارشناس امور آموزش

۹ الی ۱۰:۳۰

۳

* کارشناس تجهیزات پزشکی 

* کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی

۱۰:۳۰ الی ۱۲

  • مکان: کاشان. خیابان اباذر. نرسیده به میدان درب عطاء .کوچه عترت ۲۶ . مرکز آموزش بهورزی طالبیان
  • تاکید می نماید عدم حضور داوطلب در مصاحبه تخصصی به منزله انصراف تلقی و از فرآیند جذب حذف خواهد شد.

ضمناً داوطلبانی که مدارک خود را تحویل نموده اند و در لیست پذیرفته شدگان معرفی نشده اند ، در صورت نیاز می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۷/۹/۹۸ دلایل عدم احراز شرایط خود را از طریق تماس با شماره ۵۵۴۷۱۲۱۲ داخلی ۲۱۹ جویا شوند.


خبر ۲۴ مهر ماه ۹۷ – پیرو اطلاعیه مورخ ۱۸/۷/۹۷ و با عنایت به انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۲۶/۶/۹۷ در رشته های شغلی پرستار و ماما  ، بدینوسیله صورت اسامی پذیرفته شدگان اصلی به منظور اخذ و بررسی مدارک مورد نیاز به شرح ذیل( به ترتیب حروف الفبا)   اعلام می گردد. 

لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی مدارک و تایید صحت اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام در تطبیق با مدارک ارائه شده اعلام خواهد شد . افراد مشروحه می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز در لینک زیر نسبت به تکمیل آن اقدام و همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً در روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۷/۹۷ از ساعت ۳۰/۸ الی ۱۲ به آدرس : کاشان –میدان ۱۵ خرداد –ابتدای خ اباذر –ستاد مرکزی دانشگاه تحویل نمایند.

 بدیهی است  عدم تحویل مدارک در موعد مقرر توسط داوطلب  منزله انصراف تلقی  واین دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در مورد پذیرش و انجام مراحل استخدام وی  نخواهد داشت.

چک لیست اخذ مدارک 


خبر ۱۹ مهر ماه ۹۷-اعلام نتایج اولیه آزمون جذب نیروهای شرکتی در رشته شغلی پرستار و ماما

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۴/۶/۹۷ و با عنایت به برگزاری آزمون جذب نیروی شرکتی برای رشته های شغلی پرستار و ماما در تاریخ ۲۶/۶/۹۷، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز جهت انجام مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی مربوطه، براساس نمره مکتسبه در آزمون کتبی و با رعایت مفاد آگهی آزمون ( به ترتیب حروف الفبا) به شرح (فایل پیوست ) اعلام می گردد :

لازم به ذکر است  از آنجا که اعلام نتایج اولیه براساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان صورت پذیرفته است در هر زمان ثبت اطلاعات اشتباه توسط داوطلب محرز گردد، برابر مقررات از ادامه مراحل جذب محروم خواهد شد.

 ضمناً مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه براساس برنامه زمان بندی ذیل در محل تعیین شده  برگزار می گردد .لازم استمشمولین بایستی طبق برنامه زمان بندی فوق با آمادگی کامل با همراه داشتن کارت ملی در محل مشخص شده برای انجام مصاحبه حضور یابند.

مکان:

     کاشان. خیابان اباذر.  نرسیده به میدان درب عطاء .کوچه عترت ۲۶ . مرکز آموزش بهورزی طالبیان

 زمان :  

     روز: یکشنبه مورخ ۲۲/۷/۹۷

ردیف

رشته شغلی

ساعت

۱

پرستار کد ۱۰۲۰

۸ الی ۱۱

۲

پرستار کد ۱۰۲۱

۱۱ الی ۳۰/۱۲

۳

ماما کد ۱۰۲۲

۳۰/۱۲ الی ۳۰/۱۳

تاکید می گردد عدم حضور فرد در مصاحبه تخصصی  به منزله انصراف تلقی و از فرآیند بکارگیری حذف خواهد شد


خبر ۱۵ مرداد ماه ۹۷ – اعلام پذیرفتـه شدگـان نهـایی آزمـون استخـدام پیمـانی مـورخ ۱/۱۰/۹۶
پیرو اطلاعیه های  قبلی و با عنایت به بررسی مدارک پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی مورخ۱/۱۰/۹۶ دانشگاه  و انجام مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی دارای مصاحبه و همچنین اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای تبت نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مذکور به شرح ذیل اعلام می گردد.      یادآور می شود پذیرفته شدگان نهایی تا حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج نهایی بایستی با مراجعه به پورتال هسته گزینش دانشگاه به آدرس ( http://kashan.selection.behdasht.gov.ir)، قسمت ” فرم اطلاعات فردی”نسبت به دریافت و  تکمیل فرم مربوطه  و تحویل آن به همراه سایر مدارک موردنیاز به هسته گزینش اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف داوطلب تلقی خواهد شد.

لیست اسامی پذیرفته شدگان  نهایی آزمون استخدام پیمانی۹۶/۱۰/۰۱
ردیف شماره پرونده کد ملیکد شغل محل
پرستارمتینی- ۱۲۲۳۵
۱سهمیه ۲۵درصد۶۱۹۰۰۲۷۳۳۴۱۲۲۳۵
۲سهمیه ۲۵درصد۶۱۹۰۰۳۳۳۳۴۱۲۲۳۵
۳۲۰۸۳۹۸۴۶۱۹۰۰۴۴۹۵۶۱۲۲۳۵
۴۲۰۸۱۸۳۰۶۱۹۰۰۲۲۳۵۹۱۲۲۳۵
۵۲۰۷۰۴۳۹۱۲۵۰۲۲۹۰۸۱۱۲۲۳۵
۶۲۰۶۴۶۱۶۱۲۵۰۲۹۳۹۶۰۱۲۲۳۵
۷۲۰۱۹۴۴۴۳۲۴۱۲۴۹۰۳۴۱۲۲۳۵
پرستار مرکز امام رضا(ع) -۱۲۲۳۶
۸سهمیه ۲۵درصد۶۱۹۰۰۱۹۴۰۴۱۲۲۳۶
۹۲۰۳۳۹۹۱۱۲۶۳۴۷۷۸۹۵۱۲۲۳۶
۱۰۲۰۱۷۴۸۱۱۲۵۰۱۳۷۹۹۳۱۲۲۳۶
کارشناس اتاق عمل متینی-۱۲۲۴۲
۱۱سهمیه ۲۵درصد۱۲۵۰۳۰۲۵۲۸۱۲۲۴۲
۱۲۲۰۳۲۶۹۵۱۲۵۰۳۴۳۹۷۶۱۲۲۴۲
۱۳۲۰۵۴۰۱۷۱۲۵۰۲۶۵۱۹۳۱۲۲۴۲
کارشناس اتاق عمل مرکز امام رضا(ع)-۱۲۲۴۳
۱۴سهمیه ۲۵درصد۶۱۹۰۰۱۴۱۹۴۱۲۲۴۳
۱۵۲۰۸۸۷۸۷۱۲۴۰۰۵۲۰۸۱۱۲۲۴۳
کاردان پذیرش ومدارک پزشکی متینی-۱۲۲۴۰
۱۶۲۰۶۷۱۴۳۱۲۶۳۴۶۳۱۳۴۱۲۲۴۰
کارشناس پذیرش ومدارک پزشکی متینی-۱۲۲۴۷
۱۷۲۰۴۹۸۱۲۱۲۵۰۱۱۶۰۲۳۱۲۲۴۷
کارشناس پذیرش ومدارک پزشکی مرکز امام رضا (ع) -۱۲۲۴۸
۱۸۲۰۰۲۰۳۱۱۲۵۰۲۳۱۱۹۱۱۲۲۴۸
کارشناس ارتباطات وعملیات /پرستار/- ۱۲۲۴۴
۱۹سهمیه ۲۵درصد۱۲۵۰۳۱۰۲۲۹۱۲۲۴۴
۲۰۲۰۷۲۴۸۱۶۱۹۹۷۱۸۵۳۴۱۲۲۴۴
۲۱۲۰۷۳۴۰۷۶۱۹۰۰۲۶۹۱۵۱۲۲۴۴
کارشناس پرتوشناسی مرکزامام رضا(ع) – ۱۲۲۴۹
۲۲۲۰۲۵۷۷۹۱۲۵۰۲۳۶۳۸۱۱۲۲۴۹
کارشناس فوریت های پزشکی – ۱۲۲۵۱
۲۳۲۰۱۴۳۵۷۱۲۵۰۱۱۷۶۴۱۱۲۲۵۱
کارشناس هوشبری متینی-۱۲۲۵۲
۲۴۲۰۷۳۱۴۵۱۲۶۳۵۸۹۷۵۸۱۲۲۵۲
۲۵۲۰۰۵۹۳۲۱۲۶۳۴۰۶۲۳۸۱۲۲۵۲
کارشناس هوشبری مرکز امام رضا(ع)-۱۲۲۵۳
۲۶۲۰۰۱۱۰۷۱۲۵۰۲۹۷۹۴۱۱۲۲۵۳
حسابدارمتینی- ۱۲۲۳۸
۲۷۲۰۶۵۵۵۱۱۲۶۳۰۱۱۷۴۸۱۲۲۳۸
حسابدار مرکز امام رضا(ع) – ۱۲۲۳۹
۲۸۲۰۵۴۱۶۱۱۲۳۹۹۲۰۸۲۲۱۲۲۳۹
کارشناس اموراداری متینی-۱۲۲۴۵
۲۹۲۰۰۵۶۷۶۱۲۶۱۹۳۶۳۳۷۱۲۲۴۵
کارشناس اموراداری مرکز امام رضا(ع) – ۱۲۲۴۶
۳۰۲۰۵۸۹۵۱۱۲۵۰۰۶۹۲۶۲۱۲۲۴۶
کارشناس تحلیل گرسیستم مرکز امام رضا(ع) – ۱۲۲۵۰
۳۱۲۰۴۱۸۳۴۱۲۶۲۰۴۵۳۶۳۱۲۲۵۰
مهندس تاسیسات مرکزامام رضا(ع) – ۱۲۲۵۴
۳۲۲۰۷۵۴۷۲۱۲۶۱۹۷۶۳۸۱۱۲۲۵۴

خبر ۳۰ خرداد ماه ۹۷ – برگزاری مصاحبه رشته های شغلی کارشناس امور اداری . حسابدار و کارشناس تحلیل گر سیستم

با عنایت به لزوم انجام مصاحبه تخصصی رشته های شغلی مورد اشاره براساس شرایط مندرج در مفاد آگهی آزمون مربوطه و به منظور اعلام نتایج نهایی آزمون ، بدینوسیله زمان و مکان وبرگزاری مصاحبه و تذکرات مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد:

 الف) زمان: روز شنبه  مورخ ۰۲/۰۴/۹۷ ، از ساعت ۹ صبح

ب) مکان مصاحبه : کاشان – کیلومتر ۳ جاده راوند- انتهای بلوار پزشک – دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

تذکرات :

  1. صرفاً داوطلبانی که مرحله اول براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه شماره ۲ در پورتال این دانشگاه به میزان سه برابر معرفی گردیده اند امکان شرکت در آزمون مصاحبه را خواهند داشت.
  2. همراه داشتن کارت شناسایی الزامی می باشد.
  3. عدم حضور داوطلب جهت انجام مراحل مصاحبه در تاریخ و ساعت تعیین شده به منزله انصراف تلقی و از ادامه فرآیند استخدام حذف خواهد شد.

۴٫      .ضمناً داوطلبان می توانند در صورت هرگونه ابهام یا سوال با شماره ۵۵۴۴۳۰۲۵ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند.

۵٫      مواد آزمون:

  رشته شغلی کارشناس امور اداری : قانون مدیریت خدمات کشوری – آئین نامه اداری و استخدامی هیات علمی و غیر هیات علمی و دستور العمل مربوطه

  رشته شغلی حسابداری:  حسابداری عمومی و دولتی

  رشته شغلی تحلیل گر سیستم :  سخت افزار، نرم افزار، شبکه


خبر ۷ خرداد ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
پیرو اطلاعیه مورخ ۳۰/۱/۹۷ و با عنایت به برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی جذب نیروی شرکتی برای معاونت غذا و دارو ، دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه و مرکز آمار و فن آوری اطلاعات بیمارستان شهیدبهشتی ، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های شغلی مربوطه ، براساس نمره مکتسبه در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و با رعایت مفاد آگهی آزمون به شرح ذیل اعلام می گردد :

صورت اسامی نهایی آزمون جذب نیروی شرکتی

رشته شغلی

نام

نام خانوادگی

نام پدر

تحلیل گر سیستم

خدیجه

موسای آرانی

رضا

صنایع غذایی

فرشته

بارفروش

محمد

شیمی

مرضیه

مشکی

احمد

تکنیسین دارویی

حمید رضا

میرزائی

حمزه

مهندس تاسیسات(برق)

سید حسین

حلی

سیداحسان

مهندسی تاسیسات(مکانیک)

حامد

خانی آرانی

حسن آقا

معماری

امیر حسین

جورابچی

علی

کارشناس راه و ساختمان و شهرسازی(کنترل پروژه)

ابوالفضل

اخوان حجازی

اصغر آقا


خبر ۳۰ فروردین ۹۷: اعـلام نتــایـج و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی آزمــون استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان 

پیرو اطلاعیه مورخ ۳/۱۱/۹۶ و با عنایت به برگزاری آزمون جذب نیروی شرکتی برای معاونت غذا و دارو ، دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه و مرکز آمار و فن آوری اطلاعات بیمارستان بهشتی در تاریخ ۲۶/۱۱/۹۶ ، بدین وسیله اسامی مشمولین انجام مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی مربوطه ، براساس نمرات مکتسبه در آزمون کتبی و با رعایت  مفاد آگهی آزمون، به شرح زیر اعلام می گردد.

       لازم به ذکر است مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان  براساس برنامه زمان بندی ذیل در محل تعیین شده  برگزار می گردد .

اسامی مشمولین انجام مصاحبه تخصصی

مکان:

        کاشان. خیابان اباذر.  نرسیده به میدان درب عطاء .کوچه عترت ۲۶ . مرکز آموزش بهورزی طالبیان

زمان:

الف)

رشته شغلی حوزه معاونت غذا و دارو

کارشناس آزمایشگاه غذا ،دارو بهداشتی ( صنایع غذایی)

کارشناس آزمایشگاه غذا ،دارو بهداشتی ( رشته شیمی)

تکنسین امور دارویی

روز سه شنبه ۴/۲/۹۷

ساعت ۹ تا ۱۲

ب)

رشته های شغلی حوزه دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی

مهندسی تاسیسات( برق ) /  مهندسی تاسیسات( مکانیک )  / کارشناس معماری

 کارشناس راه و ساختمان و شهرسازی(کنترل پروژه)

روز چهارشنبه ۵/۲/۹۷

ساعت ۹ تا ۱۲

ج)

رشته های شغلی تحلیلگر سیستم (IT)

روز پنجشنبه ۶/۲/۹۷

ساعت ۹ تا ۱۲

  لذا مشمولین بایستی طبق برنامه زمان بندی فوق با آمادگی کامل با همراه داشتن کارت ملی در محل مشخص شده برای انجام مصاحبه حضور یابند.

 تاکید می گردد عدم حضور فرد در موعد مقرر  به منزله انصراف تلقی خواهد شد.


خبر ۱۸ فروردین ماه ۹۷ – کلیه معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۶/۱۰/۱ که براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه شماره ۲ در پورتال این دانشگاه ، می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز از لینک زیر ، نسبت به تکمیل آن اقدام و به همراه سایر مدارک مورد نیاز  در زمان و مکان تعیین شده ذیل تحویل نمایند.
زمان: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  مورخ ۹۷/۱/۲۲ و ۹۷/۱/۲۳ از ساعت ۹ الی ۱۳
مکان: کاشان –میدان ۱۵ خرداد –ابتدای خیابان اباذر –ستاد مرکزی دانشگاه.
بدیهی است  عدم تحویل  و یا تکمیل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی و این دانشگاه هیچ گونه مسئولیت و تعهدی  درخصوص تحویل مدارک در خارج از زمانهای مشخص شده را نخواهد داشت.

جهت دریافت چک لیست مدارک اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

اطلاعیه شماره۲ آزمون استخدامی مورخ ۱/۱۰/۹۶ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

با عنایت به اعلام نتایج کتبی آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱ از سوی سازمان سنجش کشور و با اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون، براساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان ، اسامی مشمولین بررسی مدارک در رشته های شغلی بدون مصاحبه به میزان ۵/۱ برابر و در رشته های شغلی دارای مصاحبه به تعداد ۳ برابر سهمیه اعلام شده در آگهی آزمون اعلام می گردد.

لازم به ذکر است زمان و مکان تحویل مدارک مشمولین طی اطلاعیه جداگانه در تاریخ ۹۷/۱/۲۰ از همین پرتال به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. تاکید می گردد مشمولین معرفی شده بایستی کلیه مدارک و گواهی مورد نیاز را برابر مفاد دفترچه آگهی آزمون مذکور تهیه تا در موعد تعیین شده تحویل نمایند.

جهت اسامی مشمولین اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.