خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست

اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست

متن آگهی:

خیر ۱۸ بهمن ماه ۹۹ – مدارک لازم برای خوداظهاری در مرحله بررسی مدارک هشتمین امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، مدارک لازم برای تایید اطلاعات خوداظهاری کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در هشتمین امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور،اعلام شد.

بر این اساس، محل ارایه مدارک برای هر استان، ادارات کل حفاظت محیط زیست همان استان است که نشانی آن را در همین پورتال و در قسمت استان ها می توان دید. همچنین مهلت ارایه مدارک به مدت پنج روز کاری و از تاریخ ۱۸٫۱۱٫۹۹ الی ۲۳٫۱۱٫۹۹ است. عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می شود.

قابل ذکر است، داوطلبان می توانند مدارک خود را فارغ از محل مورد تقاضا برای استخدام ، در ادارات کل محیط زیست استان محل سکونت خود نیز تحویل دهند.

مدارک لازم:

۱٫    ۲ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.

۲٫    اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛

۳٫    اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛

۴٫    اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛

۵٫    اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن(برای آقایان)؛

۶٫    اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران بر اساس بند ب صفحه ۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛

۷٫    اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور(برای معلولین)؛

۸٫    ارایه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط برای اصلاح حداکثر سن مقرر (براساس تبصره ۲ صفحه ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛

۹٫    ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)؛

۱۰٫    ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در اطلاعیه مورخ ۲۷/۰۷/۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور)

۱۱٫    پرینت کارنامه پذیرفته شده از سامانه سنجش

 بخشنامه ابلاغی به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری پیوست شده است و میتوانید برای مشاهده اینجا کلیک کنید.


خبر ۳۰ مرداد ماه ۹۸  -نتایج مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۷اسفند ۹۷ چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ از طریق سایت سازمان محیط زیست و یا جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، به اطلاع تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ۱۷اسفند ۹۷ که به مصاحبه دعوت شده بودند می رساند تمامی مراحل بررسی و ثبت اطلاعات مصاحبه در سامانه جهاد دانشگاهی به اتمام رسیده و در حال حاضر سامانه مذکور در حال محاسبه نهایی این اطلاعات است.

 گفتنی است، باپیگیری های صورت گرفته حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۶شهریور۹۸ نتایج از طریق همین سایت یا سایت جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. 
ضمن تشکر از صبر و شکیبایی، از داوطلبان تقاضا می شود از تماسهای غیر ضرور ویا سوال در این مورد تا مشخص شدن نتیجه نهایی، جدا خودداری شود.


خبر ۷ مرداد ۹۸: اطلاعیه زمان بندی مصاحبه و اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت (ذخیره) سازمان حفاظت محیط زیست

معرفی شدگان ظرفیت تکمیلی آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست که لیست اسامی آن در این اطلاعیه آمده است، ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ با در دست داشتن مدارک به آدرس استان البرز- کرج- میدان استاندارد- دانشکده محیط زیست مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، افراد اشاره شده در لیست پیوست برای ظرفیت تکمیلی (ذخیره) و بررسی مدارک معرفی شده اند و می توانند با مراجعه به سامانه جهاددانشگاهی کارنامه جدید خود را دریافت نمایند و در ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۵/۹ با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس استان البرز- کرج- میدان استاندارد- دانشکده محیط زیست مراجعه نمایند. مصاحبه این افراد در صورت تائید مدارک در همان تاریخ انجام خواهد شد.

نکته:
(مهم) متقاضیان استخدام در این شغل می بایست لباس و کفش ورزشی مناسب جهت تستهای ورزشی به همراه داشته باشند.
درصورت داشتن گواهینامه بین المللی کامپیوتر ICDL از مراکز و موسسات معتبر، به همراه داشتن اصل و کپی آن الزامی است.
درصورت داشتن حکم قهرمانی، اصل و کپی آن را به همراه داشته باشید.

لیست افراد ذخیره

اطلاعیه مدارک مورد نیاز


۲۷ خرداد ماه ۹۸ -اسامی،زمان مصاحبه و تعیین صلاحیت معرفی شدگان در آزمون استخدامی ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ سازمان حفاظت محیط زیست اعلام شد.

به اطلاع تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون مورخ۹۷/۱۲/۱۷ می رساند، داوطلبانی که در کارنامه خود عبارت ” شما برای مصاحبه استخدامی معرفی شده اید درج شده است برای مصاحبه و تعیین صلاحیت در زمان اعلام شده بر اساس لیست و آدرس ذکر شده به شرح ذیل مراجعه کنند:

  مشاغل مامور اجرایی محیط زیست
آدرس مصاحبه و تعیین صلاحیت: استان البرز- کرج- میدان استاندارد- دانشکده محیط زیست

 برای دریافت لیست اسامی و زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید.     

برای دریافت موارد تست های وزرشی برای ماموران اجرایی محیط زیست اینجا کلیک نمایید.     


موارد مصاحبه فقط در حوزه های رواشناسی، پزشکی ، ورزشی و تخصصی است.

لازم به ذکر است، ساعت مراجعه برای انجام مصاحبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳ است .

 نکته:

  • متقاضیان استخدام در این شغل باید لباس و کفش ورزشی مناسب برای تست‌های ورزشی به همراه داشته باشند.
  • درصورت داشتن گواهینامه بین المللی کامپیوتر ICDL از مراکز و موسسات معتبر، به همراه داشتن اصل و کپی آن الزامی است.

 مشاغل کارشناسی

آدرس مصاحبه:تهران- ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل اله و یادگار امام- پارک طبیعت پردیسان- سالن همایشهای بین المللی

 برای دریافت لیست اسامی و زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید.     

موارد مصاحبه فقط در حوزه های علمی، تخصصی و روانشناسی است. 

لازم به ذکر است، ساعت مراجعه برای انجام مصاحبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳ است .

متقاضیان در صورت داشتن مدارک به شرح ذیل، در تاریخ مقرر (مصاحبه) اصل و کپی آن را ارائه کنند:

  1. مدارک زبان انگلیسی معتبر: (TOLIMO- MSRT- TOFEL- IELTS)
  2. برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است.
  3. گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی  پژوهشی (داخلی و خارجی)، علمی- ترویجی (داخلی، خارجی)، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA) و همایشهای بین المللی.
  4. کتاب تالیفی و یا ترجمه
  5. ثبت اختراع: گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)
  6. کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری: کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فن آوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی.
  7. گواهی بین المللی کاربری کامپیوتر (ICDL) از مراکز تائید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور
  8. داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل

معرفی شدگان ظرفیت تکمیلی (ذخیره)
 افراد اشاره شده در لیست پیوست برای ظرفیت تکمیلی (ذخیره) و بررسی مدارک معرفی شده اند  و می توانند با مراجعه به سامانه https://hrtc.ir/کارنامه جدید خود را دریافت نمایند و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۳/۹۸ با در دست داشتن مدارک ذیل به این سازمان به آدرس تهران- ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل اله و یادگار امام- پارک طبیعت پردیسان، امور اداری مراجعه نمایند. زمان مصاحبه این افراد در صورت تائید مدارک در هفته های آتی در سایت سازمان محیط زیست اعلام خواهد شد.

 برای دریافت لیست اسامی معرفی شدگان ظرفیت تکمیلی (ذخیره) اینجا کلیک کنید.         

مدارکی که این افراد باید زمان مراجعه به همراه داشته باشند:   لیست مدارک

لازم به ذکر است، ساعت مراجعه برای ارائه مدارک  از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳ است .


خبر ۱۸ خرداد ۹۸: اعلام زمان و مکان مصاحبه آزمون استخدام سازمان محیط زیست 

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، به اطلاع تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون مورخ ۱۷ اسفند ۹۷ می‌رساند زمان و مکان مصاحبه تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

پذیرفته شدگان باید به سایت سازمان حفاظت محیط زیست مراجعه کنند تا در صورت وجود اخبار جدید از آن مطلع و بر اساس آن عمل شود.


خبر ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۸ -از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در شغل مامور اجرایی و کارشناس محیط زیست درخواست می شود بر اساس حرف اول نام خانوادگی طبق جدول ذیل از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس تهران- ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل اله و یادگار امام- پارک طبیعت پردیسان- سالن همایش سازمان حفاظت محیط زیست مراجعه کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در مشاغل غیر از مامور اجرایی محیط زیست (مشاغل کارشناسی) بدون در نظر گرفتن جدول ذیل و فقط در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ مهلت دارند تا مدارک خود را ارایه کنند.  

حروف اول نام خانوادگی (فقط مشاغل مامور اجرایی محیط زیست)تاریخ ارایه مدارکحروف اول نام خانوادگی (فقط مشاغل مامور اجرایی محیط زیست)تاریخ ارایه مدارک
الف۱۳۹۸/۰۲/۲۲ط-ظ-ع-غ- ف-ق۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ب- پ- ت- ث۱۳۹۸/۲/۲۳ک-گ- ل۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ج- چ- ح- خ۱۳۹۸/۰۲/۲۴م۱۳۹۸/۰۲/۳۱
د- ذ- ر- ز۱۳۹۸/۰۲/۲۵ن-و-ه-ی۱۳۹۸/۰۳/۱
س- ش- ص- ض۱۳۹۸/۰۲/۲۸

لازم به ذکر است مدارکی که معرفی شدگان باید در روز تحویل مدارک به همراه داشته باشند، به شرح زیر است:
۱٫  ۶ قطعه عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲٫  اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه یا آموزش و پرورش و تصویر آن.
تبصره(مهم): فقط ارایه مدارک تحصیلی موقت یا اصل مورد تائید است و از تحویل هر گونه نامه از هر مرجعی مبنی بر پایان تحصیلات یا ارایه پایان نامه خود داری گردد.
۳٫  اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.
۴٫  اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.
۵٫  اصل کارت پایان خدمت  یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.
۶٫  اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین.
۷٫  اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ۲۵ درصد.
۸٫  اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه ۵درصد.
مراجع ذیصلاح تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:
-معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
-معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
-معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۹٫  ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط، برای اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند.
۱۰٫  ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قران (طبق مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، تبصره سه، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می‌باشد.)

گفتنی است،عنوان معرفی نامه ها نباید به نام ارگان یا نهاد دولتی یا غیر دولتی دیگری باشد و باید به صورت کلی و یا به نام سازمان حفاظت محیط زیست و به تاریخ روز اخذ شده باشد.
همچنین تمام معرفی شدگان قبل از حضور و ارائه مدارک نسبت به تهیه کپی از مدارک خود اقدام نمایند.
با توجه به اینکه پس از اتمام مهلت مقرر، به دلیل عدم دسترسی این سازمان برای اعمال تغییرات در وضعیت ثبت شده نهایی معرفی شدگان، امکان ارائه مستندات وجود ندارد لذا مدارک ناقص به هیچ عنوان اخذ نخواهد شد. بنابراین قبل از ارائه مدارک از کامل بودن آن اطمینان حاصل نمائید.
در صورت نیاز به اطلاع رسانی به معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و در جهت رفاه داوطلبان و عدم تماس غیر ضروری، هر هفته روزهای شنبه اطلاعیه ای از روند کار در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به نشانی https://www.doe.ir ارائه خواهد شد.
بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. 

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً برای بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط (بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می‌شود، برای شرکت در مصاحبه استخدامی، متعاقباً معرفی خواهند شد.


خبر ۲۰ آذر ۹۷:  اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست سال۹۷ 

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۵تیرماه ۹۷ که اسامی آن ها از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده است، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ،پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ ۱۵تیرماه ۹۷ که اسامی آن ها در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۹۷ توسط سایت سنجش اعلام شده است می توانند از تاریخ ۲۴ آذر ماه ۹۷ به مدت ۳ روز کاری به امور اداری ادارات کل حفاظت محیط زیست استان های مورد تقاضا، مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان با در دست داشتن ۴ قطعه عکس ۳*۴،اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان،اصل و کپی مدرک تحصیلی قبول شده در آزمون،اصل و کپی کارت پایان خدمت ،پرینت کارنامه قبولی نهایی در آزمون، کپی مدارک ایثارگری به ادارات کل محیط زیست استان ها مراجعه کنند.

گفتنی است آدرس ادارت کل استان ها در سایت سازمان محیط زیست در قسمت معرفی استان قابل دسترسی است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. امین رئیسی سربیژن گفت:

    با سلام
    خسته نباشید
    ببخشید واسه استخدامی محیط زیست شناسی
    مدرک لیسانس دارم ولی بیکار هستم
    اول خدا بعد شما

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.