خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مدیریت منابع آب ایران 

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مدیریت منابع آب ایران 

متن آگهی:

خبر ۳ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه زمان بندی مصاحبه شرکت مدیریت منابع آب ایران 

« قابل توجه افراد معرفی شده جهت مصاحبه هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی(شرکتهای تابعه شرکت مدیریت منابع آب ایران) »
با عنایت به بخشنامه شماره ۱۵۰۹۹ مورخ ۲۳/۱/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر ادامه فرآیند آزمون و انجام مصاحبه‌های هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، به اطلاع داوطلبین معرفی شده جهت انجام فرآیند مصاحبه در شرکت‌های سهامی آب منطقه‌ای : آذربایجان‌شرقی، ایلام، خراسان‌رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان ، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد و شرکت سهامی سازمان آب و برق خوزستان، می‌رساند براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فرآیند مصاحبه استخدامی از تاریخ ۸/۲/۱۳۹۹ لغایت ۲۲/۲/۱۳۹۹ در شرکت‌های فوق‌الذکر برگزار می‌گردد. مقتضی است افراد مذکور جهت اطلاع از زمان دقیق مصاحبه، از شرکت مربوطه کسب اطلاع نمایند.


خبر ۱۵ دی ۹۸: اطلاعیه شرکت مدیریت منابع آب در خصوص پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۹۸ 

افراد معرفی شده در سایت اعلام نتایج سازمان سنجش آموزش کشور، می‌بایست از تاریخ ۲۱/ ۱۰/ ۹۸ لغایت ۸/ ۱۱/ ۹۸ با مراجعه به شرکت سهامی آب منطقه‌ای (شغل محل انتخابی در آزمون) مراجعه و نسبت به تحویل مدارک طبق موارد ذیل اقدام نمایند.
توصیه می‌گردد به منظور تسریع در انجام مراحل آزمون و تطبیق مدارک، پذیرفته‌شدگان از موکول نمودن کارهای مربوط به تحویل مدارک به مسئولین ذیربط، در روزهای پایان خودداری نمایند.

قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی جهت بررسی مدارک

به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت بررسی مدارک، می‌رساند:

داوطلبان مذکور موظف هستند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ ۲۱/ ۱۰/ ۹۸ تا حداکثر روز سه‌شنبه مورخ ۸/ ۱۱/ ۹۸ با به همراه داشتن مدارک ذیل به شرکت سهامی آب منطقه‌ای (شغل محل انتخابی در آزمون) مراجعه نموده و پس از تحویل آنها رسید دریافت نمایند.

عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (به تعداد شش قطعه)

اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن

اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان)

اصل مدارک و معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی کشور (برای معلولین)

اصل کارت شناسایی ایثارگری با معرفی‌نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)

ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر (براساس تبصره ۲ صفحه ۲ دفترچه آزمون)

ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن براساس تبصره سه، مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می‌باشد.

سایر مدارک حسب نیاز دستگاه

عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط براساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه تأیید می‌گردد. متعاقباً از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در مصاحبه استخدامی معرفی خواهند شد.


خبر ۲۰ بهمن ۹۸: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مدیریت منابع آب ایران 

«قابل توجه افراد معرفی شده مرحله دوم هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی» به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله دوم در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، می‌رساند: داوطلبانی که اطلاعات خوداظهاری و مدارک و مستندات آنان توسط دستگاه تایید گردیده است موظفند جهت شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق زمانبندی اعلام شده از طرف شرکت آب منطقه‌ای مراجعه نمایند.
داوطلبانی که دارای رتبه اول تا سوم در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می‌باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه نمایند.
برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی، ارائه گواهی معتبر از برگزارکنندگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می‌باشد.
مقالات علمی- پژوهشی(نشریات داخلی و خارجی معتبر)
مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA) و همایش‌های بین‌المللی
کتاب تألیفی یا ترجمه
ثبت اختراع، گواهی ثبت اختراع مورد تائید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)
کسب مقام در المپیادهای علمی جشنواره‌های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی)
گواهینامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر
داشتن مدرک معتبر نرم‌افزار تخصصی مرتبط با شغل
سایر مدارک حسب نیاز دستگاه
*عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.