خانه » استخدام در استان فارس » اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه استان فارس

اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه استان فارس

متن آگهی:

خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱-با توجه به اعلام نتایج مرحله کتبی آزمون استخدامی کادر اداری سال ۱۴۰۰ دادگستری استان فارس و ضرورت تشکیل و بررسی پرونده جنابعالی ، شایسته است نسبت به تهیه مدارک و تکمیل پرونده ، با رعایت موارد ذیل اقدام فرمایید.

کلیه پذیرفته شدگان می بایست با توجه به زمانبندی انجام شده طبق جدول درج شده در فایل راهنما به اداره استخدام دادگستری استان فارس، به نشانی: شیراز، میدان شهدا (شهرداری) ، دادگستری کل استان فارس، اداره امور اداری و استخدامی مراجعه و ضمن ارائه فرم های تکمیل شده مربوطه، نسبت به تکمیل پرونده استخدامی اقدام نمایند.

توضیحات:

تشکیل پرونده داوطلبین صرفاً از تاریخ ۲۵/۲/۱۴۰۱ لغایت ۳/۳/۱۴۰۱ و با توجه به زمانبندی انجام می گیرد.
جهت تشکیل پرونده استخدامی، ارائه مدارک ذیل در روز مراجعه الزامی می باشد:

ارائه فرم های تکمیل شده استخدامی (بایستی از صفحات پایانی این دفترچه پرینت و قبل از مراجعه تکمیل گردد)
کارنامه قبولی در آزمون
اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی پذیرفته شده و افراد تحت تکفل {همسر و فرزند} (۱سری)

افرادی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند و کارت قدیمی خود را تعویض ننموده اند، ضمن ارائه تصویر کارت ملی قدیمی، می بایست در اسرع وقت نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام و پس از وصول کارت جدید، تصویر آن را به اداره استخدام تحویل نمایند.
اصل و کپی مدرک تحصیلی که در زمان ثبت نام درج نموده اید (۲سری)
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (۲ سری)
افرادی که فاقد کارت پایان خدمت/معافیت هوشمند می باشند و کارت قدیمی خود را تعویض نکرده اند، می بایست در اسرع وقت نسبت به تعویض کارت نظام وظیفه خود اقدام نموده و پس از وصول کارت جدید، تصویر آن را به اداره استخدام تحویل نمایند.
۶ قطعه عکس ۴x۳ پشت نویسی شده ( رنگی-زمینه سفید- تمام رخ {با کت تیره برای آقایان}- {با حجاب کامل برای خانم ها})
ارایه گواهی از مرکز توسعه حل اختلاف استان فارس مبنی بر تایید مدت خدمت در شورای حل اختلاف برای داوطلبینی که از سهمیه کارکنان شورای حل اختلاف استفاده نموده اند
ارائه اصل گواهی ایثارگری صادره از سازمان بنیادشهید و امور ایثاگران برای داوطلبینی که از سهمیه ایثارگران استفاده نموده اند
ارائه اصل گواهی رزمندگی/آزادگی از مراجع ذیصلاح (به شرح ذیل) برای داوطلبینی که از سهمیه مذکور استفاده نموده اند:

۱- معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

۲- معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

۳- معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

ارائه اصل گواهی معلولیت صادره از سازمان بهزیستی برای داوطلبینی که از سهمیه معلولین استفاده نموده اند
ارائه گواهی حافظان قرآن کریم (درجه یک تا ۵) برای داوطلبینی که از سهمیه حافظان قرآن استفاده نموده اند
ارائه مدارک استفاده از سهمیه بومی (مخصوص داوطلبینی که محل تولد آنان حوزه انتخابی محل مورد تقاضا نمی باشد)

سابقه سکونت ده ساله از طریق ارایه استشهاد محلی در فرم مندرج در پایین همین دفترچه ممهور شده به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل مورد قبول می باشد.

تبصره : داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت ملاک محاسبه می باشد

تذکر ۱ : کلیه پذیرفته شدگان می بایست صرفاً در تاریخ تعیین شده جهت تشکیل پرونده مراجعه نمایند. لذا اداره استخدام از پذیرش در خارج از موعد تعیین شده معذور می باشد.

 

تذکر۲ : کلیه تصاویر مدارک استخدامی می بایست با فرمت تعیین شده اداره استخدام مطابقت داشته و بر یک روی برگ A۴ باشد. لذا کلیه تصاویر می بایست با فرمت مشخص شده به اداره استخدام ارائه گردد. از پذیرش تصاویر مدارکی که مطابق فرمت مذکور نباشد، خودداری خواهد شد.

تذکر۳ : جهت تشکیل پرونده نیازی به همراه داشتن یا ارائه پوشه نمی باشد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.