خانه » استخدام در استان تهران » اطلاعیه فراخوان استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور

اطلاعیه فراخوان استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور

متن آگهی:

خبر ۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ – بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را اعطا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ بنیاد ملی نخبگان در راستای مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ در خصوص جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی و با هدف استفاده از ظرفیت نخبگانی به‌منظور حل مسائل اصلی کشور، اقدام به اجرایی‌سازی شیوه‌نامه «شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور» کرده است.

راهبردهای اصلی بنیاد در اجرای این آیین‌نامه، استفاده از ظرفیت نخبگانی، ارتقای روش‌های مدیریتی کشور و تکیه بر نیروی جوان و متخصص داخلی با توجه به نقشه راه علمی کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد ارتباط میان اجتماع نخبگان و دستگاه‌های اجرائی به منظور حل مسائل اصلی کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رسانی به جامعه است.

دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور و دانشجویان سال آخر تحصیل می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ تا روز پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ جهت تشکیل و یا تکمیل پرونده و ثبت درخواست به سامانه سینا به آدرس https://sina.bmn.ir/ مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.