خانه » استخدام در استان تهران » آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت کشور(اصلاحیه مواد امتحانی آزمون)

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت کشور(اصلاحیه مواد امتحانی آزمون)

متن آگهی:

خبر ۱۳ بهمن ماه ۹۹ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاح مواد امتحانی شغل پزشک متخصص (زنان و زایمان) ـ کد شغلی ۱۳۰۲۲ مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۱۰/۱۶، اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱، اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲، اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۴ و اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵، به اطلاع متقاضیان ثبت نام کننده در کدشغلی ۱۳۰۲۲ (پزشک متخصص زنان و زایمان) در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ می‌رساند مواد امتحانی این شغل در دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح ذیل اصلاح می گردد:

عنوان شغلمواد آزمون
پزشک متخصص (زنان و زایمان) ـ کد شغلی ۱۳۰۲۲Williams Obstetrics/ ۲۵ edition/ MC. Graw Hill/ ۲۰۱۸ Telinde’s (operative gynecology)/ ۱۲th edition/ Williams and Wilkins/ ۲۰۲۰ Clinical Gynecology Endocrinology and Infertility (Sperrof)/ Williams & Wilkins/ ۲۰۲۰ Berek & Novak’s Gynecology/ ۱۶th edition/ Williams and Wilkins/ ۲۰۱۹

خبر ۲۵ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص امکان ویرایش شغل محل انتخابی درآزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

  •   بدین وسیله به اطلاع متقاضیانی که در زمان مقرر (از ۹۹/۱۰/۱۶ لغایت ۹۹/۱۰/۲۶) برای ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ اقدام نموده‌ا‌ند، می‌رساند که با توجه به تعدد اصلاحیه های دفترچه راهنمای ثبت نام درخصوص تغییر ظرفیت، اصلاح شرایط احراز رشته های شغلی و ایجاد شغل محل های جدید، درصورتی که با توجه به اطلاعیه های اصلاحی دفترچه راهنمای مذکور (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) تمایل به تغییر کدشغل محل انتخابی دارید ترتیبی اتخاذ گردیده است که در زمان مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ ۹۹/۱۱/۲۱ لغایت ۹۹/۱۱/۲۴) از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات منحصراً نسبت به ویرایش شغل محل انتخابی خود اقدام نمایید.

خبر ۲۵ دی ۹۹: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با توجه به استقبال داوطلبان و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید می شود.
سیدکامل تقوی نژاد، افزود: تا پایان روز چهارشنبه ۱۵۰هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند که در پی استقبال صورت گرفته و درخواست های واصله، زمان ثبت نام تمدید می گردد.
تقوی نژاد، تعداد شاغلین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بیش از ۵۲۲هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع ۵۷۹ هزار و ۱۷۴ پست سازمانی مصوب در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰هزار و ۶۲۹ پست با تصدی و ۳۵۸ هزار و ۵۴۵پست بلاتصدی است و بقیه شاغلین به صورت تبصره ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.
تقوی نژاد، تاکید کرد: بر اساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر ۱۸۵ هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم هم چنان تداوم داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: در سال های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه اورژانس ۱۱۵، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه اندازی شد که این مراکز و بیمارستان ها، نیازمند تامین هرچه سریع تر نیروی انسانی برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم هستند.


خبر ۲۵ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

  •  پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۱۰/۱۶، اطلاعیه‌های اصلاحی مورخ ۹۹/۱۰/۲۱، ۹۹/۱۰/۲۲ و ۹۹/۱۰/۲۴ با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور،به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۱۰/۲۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز جمعه مورخ ۹۹/۱۰/۲۶ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده اند، ایجاد گردد. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و همچنین این اطلاعیه، در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده (۹۹/۱۰/۲۶)، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه، و نسبت به ویرایش اقدام نمایند. لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

دریافت اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی


خبر ۲۴ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

  • پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۱۰/۱۶، اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ و اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲، با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، به شرح ذیل اعلام می‌گردد. متقاضیان، ضرورت دارد در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده (۹۹/۱۰/۲۵)، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه، و نسبت به ویرایش اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

دریافت فایل کامل اطلاعیه  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره  اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹۸در قالب PDF


خبر ۲۲ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اعلام شغل محلهای جدید، علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹ 

  • پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۶ و اطلاعیه اصلاحی مورخ ۹۹/۱۰/۲۱، ضمن اعلام شغل محلهای جدید (به شرح ذیل)، علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

مواد امتحانی رشته کارشناسانتقال خون به عنوان رشته شغلی جدید مربوط به سازمان انتقال خون به شرح ذیل می‌باشد:

عنوان شغلمواد امتحانی
کارشناس انتقال خون

«کد شغل ۱۳۶۲۱»

۱- بیوشیمی
۲- فیزیولوژی
۳- میکروب (باکتری- انگل- قارچ- ویروس)
۴- هماتولوژی
۵- ایمونولوژی و سرولوژی
۶- بانک خون
۷- انتقال خون و فراورده ها

 

دریافت فایل جدول حاوی شغل محلهایی جدید آزمون استخدامی وزارت بهداشت ضمیمه اصلاحیه سری دوم در قالب PDF


خبر ۲۱ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تمدید مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات ظرفیت شغل محل ها، شغل محلهای جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹

 
  • پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۶، با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اصلاحات و شغل محلهای جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور (به شرح ذیل)، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۱۰/۲۱) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

۱- اصلاحات مربوط به شرایط اختصاصی شغل محل ها:

شرایط اختصاصی شغل محل های ۱۳۰۱۲و ۱۳۰۱۳: این شغل جهت تصدی پست سازمانی منشی بخش می‌باشد.

شرایط اختصاصی شغل محل ۱۳۰۱۵ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

– پذیرش مدارک ارشد اعلام شده مشروط به دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مدارک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و کتابداری در شاخه پزشکی می‌باشد. این شغل جهت تصدی پست سازمانی پذیرش می‌باشد.

– شرایط اختصاصی شغل محل ۱۵۴۵۵ مربوط به شغل کارشناس امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی مازندران حذف می‌گردد.

۲- عنوان محل خدمت شغل محل های ۱۵۳۰۵ و ۱۵۳۳۶ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

 

کد شغل محلشغلمحل خدمتتعدادآزادایثارگر ۲۵ درصدایثارگر ۵ درصدمعلول
جنسیتتعدادجنسیتتعدادجنسیتتعدادجنسیتتعداد
۱۵۳۰۵کارشناس بالینی فوریتهای پزشکیلرستان-بروجرد – مرکز فوریت های پزشکی بروجرد۱مرد۱
۱۵۳۳۶کارشناس بهداشت محیطلرستان-نور اباد (دلفان)- مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی شهید رجایی۱زن/مرد۱

 

۳- متن بند (۱) تبصره شرایط سنی به شرح ذیل اصلاح می گردد:

-جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.

۴- جداول حاوی اطلاعات مربوط به شغل محل های جدید، (علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه راهنما) طی اطلاعیه‌ای در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

۵- ظرفیت برخی شغل محل های دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح ذیل اصلاح گردیده است: 

دریافت فایل جدول حاوی شغل محلهایی که ظرفیت آنها اصلاح گردیده است در قالب PDF


خبر ۱۵ دی ماه ۹۹ – دانشگاهها/دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سراسر کشور در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوز استخدامی شماره ۲۷۵۹۶۰ مورخ ۲۹/ ۵/ ۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده ۳۳ آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال ۱۳۹۷ از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی (و حسب مورد مصاحبه استخدامی) به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایند.
مهلت ثبت نام تا ۲۱ دی ۹۹ می باشد.

جهت دانلود فایل راهنمای آزمون اینجا کلیک کنید

جهت ثبت نام در آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات ازمون استخدامی علوم پزشکی

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی


خبر ۱۵ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ ثبت‌نام‌ و شرکت در‌ آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹

  • بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۵از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ پایان می‌پذیرد. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

ضمناً لازم به توضیح است با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی وزارت بهداشت درخصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی درخصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام (۹۹/۱۰/۲۱) در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. لذا تمامی متقاضیان ضرورت دارد به مندرجات اطلاعیه ای که در این خصوص منتشر خواهد شد توجه نمایند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. زهرا گفت:

    با سلام دوستان کسی دفترچه اصلاحیه ثبت نام استخدامی علوم پزشکی و وزارت بهداشت رو داره برام بفرستاده ممنون

    [پاسخ]

  2. 123 گفت:

    با سلام
    فایل راهنما دانلود نمیشود

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ ژانویه 9th, 2021 10:20 ب.ظ:

    با سلام ، الان میتونید دانلود کنید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.