خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در بهمن ماه

اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در بهمن ماه

متن آگهی:

احسان ذبیحیان، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) خبر داد و اظهار کرد: این آزمون صبح امروز ۱۷ آذرماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در دانشگاه زنجان برگزار شد. 

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری برای دومین بار در سال‌جاری برگزارمی شود، ابراز کرد: در این دوره از آزمون ۲۶۸ نفر شرکت کردند که ۴۷ درصد شرکت کنندگان خانم بودند.

وی افزود: نتیجه آزمون طبق اعلام دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بهمن‌ماه سال‌جاری اعلام خواهد شد. 

ذبیحیان تاکید کرد: این آزمون با همکاری خوب دانشگاه زنجان خیلی منظم و در شرایط بسیار مطلوبی برگزار شد.


خبر ۱۴ شهریور ۱۴۰۲- اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان – رشته معماری (طراحی)
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) می‌رساند، نتایج آزمون موصوف استخراج گردیده و از ساعت ۱۳:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴-۰۶-۱۴۰۲ بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه به نشانی inbr.ir قابل مشاهده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
شرکت‌کنندگانی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی در این آزمون‌ نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را از طریق همین سامانه از روز شنبه مورخ ۱۸-۰۶-۱۴۰۲‏ و حداکثر تا روز چهار‌شنبه مورخ ۲۲-۰۶-۱۴۰۲ ارسال نمایند.
به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده از کلیه داوطلبان گرامی انتظار دارد که درخواست‌های خود را صرفاً در مهلت مقرر ارسال نمایند. بدیهی است بعد از تاریخ مقرر امکان ارسال درخواست مقدور نخواهد بود.

مشاهده نتایج


 

خبر ۲۸ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان
بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها و پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است نتایج آزمون‌های موصوف پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و کنترل‌های مکرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیکن چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نماید. به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ‌ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.
لازم به ذکر است که نتایج آزمون معماری (طراحی) مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ در هفته چهارم شهریور ماه اعلام خواهد شد.


خبر ۴ تیر ۱۴۰۲: اطلاعیه مباحث بروزرسانی شده آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان
به منظور اختصاص فرصت مناسب به داوطلبان برای مطالعه و کسب آمادگی‌های بیشتر، به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت‌ در آزمون‌های ورود به حرفه می‌رساند، برای مجموعه آزمون‌های ورود به حرفه آتی مباحث بروزرسانی شده به شرح ذیل بعنوان منابع آزمون ملاک عمل می‌باشد:
مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی) ویرایش ۱۴۰۱
مبحث هفدهم (لوله کشی گاز طبیعی) ویرایش ۱۴۰۱


خبر ۲۱ خرداد ۱۴۰۲: اطلاعیه درج سوالات و پاسخنامه آزمون‌های‌ ورود به حرفه مورخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی، کاردانی و صلاحیت معماران تجربی مورخ اردیبهشت‌ماه سال جاری به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان می‌رساند، سوالات و پاسخنامه‌های مربوط به کلیه رشته‌های آزمون یاد شده در سامانه آزمون‌های ورود به حرفه درج گردیده است.
شرکت‌کنندگان محترم می‌توانند درخواست بازنگری در سوالات و پاسخنامه آزمون مذکور را از طریق همین سامانه و از روز شنبه مورخ ۲۰-۰۳-۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۴-۰۳-۱۴۰۲ ارسال نمایند و درخواست‌هایی که پس این تاریخ و به طرق دیگر ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد و بعد از تاریخ مقرر امکان ارسال درخواست بازنگری مقدور نخواهد بود.

مهلت اعتراض به پایان رسیده است.


خبر ۲۱ اسفند ۱۴۰۱- تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در اردیبهشت ۱۴۰۲
مهلت ثبت‌نام آزمون‌ برای آخرین بار حداکثر تا پایان روز سه شنبه مورخ ۲۳ اسفند تمدید گردیده و پس از پایان این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.


خبر ۱۶ اسفند ۱۴۰۱- اطلاعیه اعلام نتایج بازنگری آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال ۱۴۰۱
پیرو اطلاعیه‌ قبلی اعلام نتایج آزمون‌ ورود به حرفه دی‌ماه ۱۴۰۱، بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان محترم آزمون‌های یاد شده می‌رساند، با توجه به اعلام کتبی شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور و بررسی‌های نهایی در کمیته‌های بازنگری طراحی سوالات، نتایج قطعی آزمون‌های موصوف استخراج گردیده و عندالزوم تغییرات لازم در پاسخنامه و کارنامه داوطلبان اعمال شده است. لذا کلیه داوطلبان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی وزارت راه و شهرسازی نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. بدیهی است عدم تغییر در نتیجه به مفهوم نبودن ایراد و اشکال در نتایج اولیه می‌باشد. از آنجا که مطابق دستورالعمل ثبت‌نام آزمون‌ها، نتایج اعلام شده قطعی می‌باشد لذا اکیداً تقاضا می‌شود که از ارسال هرگونه درخواست و یا تماس تلفنی در ارتباط با این موضوع خودداری فرمایند. بدین‌ترتیب قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها رعایت کرده‌اند مورد تائید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون برای آنها دارای اعتبار می‌باشد. آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌‌های بعدی شرکت نمایند.
در خاتمه خاطر نشان می‌سازد، گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط قانونی تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند


خبر ۳۰ بهمن ۱۴۰۱- اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال ۱۴۰۱
بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های تستی دی‌ماه ۱۴۰۱ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir  و پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

جهت مشاهده نتایج آزمون کلیک نمایید


خبر ۲۳ مهر ۱۴۰۱: به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون های ورود به حرفه مهندسی می رساند، پیرو هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده این دفتر در نظر دارد آزمون های ورود به حرفه در کلیه رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل ( رشته های معماری، عمران، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک) را در تاریخ های ۸ و ۹ دی ماه سالجاری برگزار نماید. تاریخ شروع ثبت نام این آزمون ها نیز متعاقبا اعلام می گردد. ضمنا نتایج آزمون های دوره قبل سالجاری ( مورخ شهریور ماه) در نیمه اول آبان ماه اعلام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.