خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پتروشیمی خلیج فارس

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پتروشیمی خلیج فارس

متن آگهی:

خبر ۲۰ تیر مه ۱۴۰۲ -اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی صنایع پتروشیمی خلیج فارس در اسفندماه ۱۴۰۱

ضمن عرض تبریک به کارآموزان موفق در آزمون استخدامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به اطلاع می رساند دوره آموزش های بدو استخدام شما از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴شروع خواهد شد. جهت ثبت نام و تشکیل پرونده لطفا مطالب ذیل را با دقت مطالعه و اقدامات خواسته شده را انجام دهید.

دانلود فرم حراست

دانلود فرم تعهدنامه نهایی

دانلود فهرست مدارک مورد نیاز ثبت نام


خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲- شروع مصاحبه رفتاری و تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
مدیر سرمایه انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از آغاز مصاحبه تخصصی و رفتاری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در منطقه عسلویه خبر داد.
این مصاحبه به مدت هفت روز با همکاری کارشناسان خبره حوزه روان شناسی، منابع انسانی، صنعتی و دانشگاهی در منطقه عسلویه برگزار می شود.
از تعداد حدود ۱۱ هزار شرکت کننده، تعداد ۱۷۰ نفر با در نظر گرفتن بالاترین امتیازات کسب شده موفق به حضور در دوره های کارآموزی و کارورزی خواهند شد.
پذیرفته شدگان در مصاحبه تخصصی و رفتاری، دوره های کارآموزی و کارورزی خود را از خرداد ماه سالجاری در شرکت ره آوران فنون پتروشیمی آغاز و پس از تاییدیه و اخذ گواهینامه صلاحیت شغلی و رفتاری در یکی از شرکت های پتروشیمی آپادانا، پارس، هنگام و مبین انرژی خلیج فارس مشغول به کار خواهند شد.


خبر ۱۶ فروردین ۱۴۰۲- اطلاعیه تکمیل اطلاعات آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
ضمن تبریک سال جدید وآرزوی قبولی طاعات وعبادات، داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی، جهت تکمیل اطلاعات وفرمهای اطلاعات خود، می توانند از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۶فروردین ماه، به سایت ثبت نام مراجعه فرمایند.


خبر ۲۰ اسفند ۱۴۰۱: اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
نتایج آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طریق قسمت پیگیری و رویت مشخصات قابل مشاهده می باشد.

جهت مشاهده نتایج آزمون کلیک نمایید


خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۱- اطلاعیه تغییر زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
داوطلبان جهت اطلاع از نتیجه مرحله آزمون کتبی خود، می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به سایت ثبت نام مراجعه فرمایند.


خبر ۱۵ اسفند ۱۴۰۱- اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
داوطلبان محترم جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج مرحله آزمون کتبی  از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه به سایت ثبت نام مراجعه فرمایند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.