خانه » اطلاعیه های مهم » شروع ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده ۲۸ رشته های دبیری و چندین رشته دیگر

شروع ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده ۲۸ رشته های دبیری و چندین رشته دیگر

متن آگهی:

خبر ۳ دی ماه ۱۴۰۲ – معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مهارت آموز دبیری پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ و جاماندگان معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش مربوط به سنوات قبل در رشته های آموزش متوسطه(دبیری)، تربیت بدنی، مراقب سلامت، امور تربیتی و مشاور واحد آموزشی، به اطلاع می رساند؛ تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایت­ های خبری و شبکه­ های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برنامه ثبت نام مهارت آموزان فوق  دارای دو مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می­گردد:

.ثبت نام در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

ثبت نام غیرحضوری :

معرفی­ شدگان فوق طی روزهای  ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ (به آدرس سامانه آموزشی پذیرش مهارت ­آموزان دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) مراجعه و برای بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود اقدام نمایند.

مدارک مورد نیازجهت  بارگذاری در سامانه مرواریدتوسط مهارت آموزان:

– تصویر کلیه صفحات شناسنامه

– تصویر پشت و روی کارت ملی

– تصویر عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی

– تصویر کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت برای برادران

– تصویر آخرین مدرک تحصیلی

– تصویر گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

– تصویر گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن)

– فرم تعهد ( در صورت دارا بودن)

– مدارک ایثار گری (در صورت دارا بودن)

– بارگذاری فیش شهریه پرداختی

پرداخت شهریه

نکته: شهریه دو پودمان برای هر مهارت ­آموز ۵۴۰۰۰۰۰۰ ( پنجاه و چهار میلیون ریال) می­ باشد که می بایست در فرآیند ثبت نام با مراجعه به آدرس سامانه هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان قسمت ورود به سامانه را از سمت چپ صفحه انتخاب و نسبت به ورود نام کاربری ( نام کاربری در ابتدا عدد ۱۴۰۲۲ +کد رهگیری یا شماره پرونده) و کلمه عبور (کدملی) اقدام نموده و شهریه خود را واریز نماید. شهریه می تواند به صورت کامل یا در دو نوبت هر نوبت مبلغ ۲۷۰۰۰۰۰۰ ریال(بیست و هفت میلیون ریال) پرداخت شود.

نام کاربری مربوط به حق التدریس

کد رهگیری

۱۴۰۲۲

نام کاربری مربوط به استخدامی

شماره پرونده

۱۴۰۲۲

کلمه عبور هر دو گروه :         کد ملی

* عدم ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک تا پایان تاریخ تعیین­شده به معنی انصراف از دوره تلقی خواهدشد.
* مسئولیت صحت و سقم ثبت ­نام، درج مشخصات و بارگذاری مدارک برعهده مهارت ­آموز است و در صورت تشخیص وجود مغایرت در مدارک ارائه­ شده تا پایان دوره، شرکت متقاضی در دوره مهارت­ آموزی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

ثبت نام حضوری:

ثبت نام حضوری مهارت ­آموزان فوق الذکر از تاریخ  ۱۴۰۲/۱۰/۱۴  همزمان با شروع دوره در پردیس/ مرکز محل آموزش مهارت ­آموزان انجام خواهد شد. مهارت­ آموزان موظف هستند در زمان ثبت­ نام حضوری شخصاً، اصل مدارک ثبت نامی را صرفا جهت تطبیق با مدارک بارگذاری شده درسامانه به همراه داشته باشند.

تذکر۱: آن­ دسته از مهارت ­آموزان جامانده از سری ­های قبل که موفق به اتمام دوره نشده اند در صورت ارائه درخواست کتبی برای ادامه و اتمام دوره به پردیس محل آموزش خود می توانند در این دوره شرکت نمایند. البته مشروط به اینکه از معرفی آنها به دانشگاه بیش از یکسال نگذشته باشد ( استناد به بخشنامه شماره ۱۹۲۰۴۳/۷۱۰ مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۴) وزارت آموزش و پرورش.

تذکر ۲ : با توجه به پایین بودن تعداد معرفی­ شدگان در رشته های امور تربیتی ، مشاوره و مراقب سلامت  این سه رشته در تهران تشکیل می گردد.

تذکر۳: با توجه به آمار پایین پذیرفته شدگان در رشته تربیت بدنی این رشته در ۶ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس تشکیل می­ گردد.

شروع دوره آموزشی و برنامه درسی:

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می ­باشد که پودمان نخست آن از پنج­شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴  آغاز می ­شود.

مهارت­ آموزان باید پس از ثبت نام براساس برنامه اعلامی سامانه مروارید در کلاس ­های پودمان شرکت نماید. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند امکان شرکت وی در پودمان و امتحانات پایانی و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

پودمان های اول و دوم این دوره به صورت حضوری برگزار می­شود. درکنار آموزش حضوری بسته ­های یادگیری الکترونیکی که لینک آن در منوی اصلی پرتال سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان (محتوی دوره مهارت آموزی ) ایجاد شده است در دسترس می ­باشد.

تذکر ۴: بدیهی است پاسخگویی به مشکلات پذیرفته شدگان برعهده استان محل برگزاری دوره می ­باشد لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

​تذکر ۵ : روزهای تشکیل کلاس در روزهای پنج­شنبه و جمعه هرهفته  می­باشد.

تذکر۶: نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد.

نکته مهم : با توجه به اینکه تاکنون اسامی تکمیل ظرفیت رشته آموزش ابتدایی از طرف وزارت آموزش و پرورش به دانشگاه اعلام نشده است. لذا در خصوص تشکیل این رشته متعاقبا اطلاع رسانی می ­شود. لذا جاماندگان رشته آموزش ابتدایی سنوات قبل هم جهت شرکت در پودمان باید منتظر اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت این رشته باشند.


خبر ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ -اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در خصوص مهارت آموزان رشته های دبیری پذیرفته شده

قابل توجه مهارت آموزان رشته های دبیری  پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ و جاماندگان  دبیری معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش » ضمن عرض تبریک به اطلاع معرفی شدگان فوق می­رساند: زمان ثبت نام، پردیس محل آموزش  و جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی سال ۱۴۰۲ متعاقبا در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

خواهشمند است، از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری فرمایید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.