خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه معاونت آموزش قوه قضاییه درباره آزمون قضاوت ۹۳

اطلاعیه معاونت آموزش قوه قضاییه درباره آزمون قضاوت ۹۳

متن آگهی:

اطلاعیه معاونت آموزش قوه قضاییه درباره آزمون قضاوت ۹۳
معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه برای دعوت به مصاحبه علمی از پذیرفته‌شدگان رتبه ۱ تا ۱۰۰ آزمون تستی قضاوت سال ۹۳ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
۱- شروع مصاحبه‌ها از روز یک‌شنبه مورخ ۰۳ /۱۲ / ۱۳۹۳ الی چهارشنبه مورخ ۰۶ / ۱۲ / ۹۳ است.
۲- مشخصات داوطلبان فوق‌الذکر و زمان مصاحبه آنها در سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه قابل مشاهده است.
۳- داوطلبان باید در روز تعیین شده رأس ساعت ۱۳:۰۰ در محل مصاحبه‌، حضور داشته باشند.
۴- داوطلبان در روز مصاحبه باید مدارک زیر را همراه داشته باشند در غیر اینصورت از آنها مصاحبه به عمل نخواهد آمد:
-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن.
-اصل و تصویر کارت ملی.
-اصل و تصویر تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی و بالاتر برای داوطلبان دانشگاهی)
-پرینت کارنامه آزمون تستی (قابل دریافت از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور)
-برای داوطلبانی که مشغول به تحصیل هستند، علاوه بر مدارک مقاطع قبلی، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل نیز الزامی است.
-یک قطعه عکس۴*۳.
تمامی مدارک فوق باید در برگه های سایز A4 تهیه شده باشند.
مواد مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی عبارتند از:
دروس حقوقی: حقوق‌مدنی، حقوق‌تجارت و آیین‌ دادرسی‌ مدنی (۵۰ نمره)
دروس کیفری: حقوق جزای‌ عمومی و اختصاصی و آیین‌ دادرسی‌ کیفری (۵۰نمره)
داوطلبان می‌توانند همه روزه از طریق شماره تماس‌های زیر از ساعت ۸ الی ۱۴ سؤالات خود را مطرح نمایند: ۸۸۸۰۹۰۵۹ و ۸۸۸۰۹۰۶۶ – ۰۲۱
محل مصاحبه: تقاطع خیابان سمیه و خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – ساختمان شماره ۳ قوه قضائیه- معاونت منابع انسانی طبقه نهم»

اطلاعیه ۲۳ دی ماه ۹۳

آزمون تشریحی- آزمون قضاوت سال ۹۳ روز جمعه – ۲۶ دی ماه- برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اطلاعیه مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه در خصوص تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون تشریحی تصدی منصب قضا در سایت سنجش منتشر شده است.
در این اطلاعیه آمده است: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد؛ بنابراین کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
لینک مربوط به کارت و برگه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۳ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری یا نام و نام خانوادگی، سال تولد وشماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.
بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار خود را ارائه کند.
چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند می‌توانند در روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و از ساعت ۱۴ الی ۱۷ با شماره ۳۶۲۷۰۰۵۷ پیش شماره ۰۲۶ ( ستاد برگزاری آزمون) تماس حاصل کنند.
بر اساس این گزارش، مرحله اول آزمون قضاوت (تستی) ۲۳ آبان ماه برگزار شد و مرحله دوم ( تشریحی) روز جمعه ۲۶ دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه درباره‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۳ اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است: آزمون قضاوت سال ۹۳ صبح روز جمعه ۲۳ آبان ماه سال جاری در حوزه‌های مندرج در سایت سنجش برگزار می‌شود.
بر اساس این اطلاعیه، فرآیند برگزاری آزمون قضاوت از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد؛ بنابراین کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. همچنین کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه جهت پرینت، بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
همچنین در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۱ و ۲۲ آبان ماه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
جدول محل رفع نقص آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سایت سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.
آزمون قضاوت ۹۳ به صورت دو مرحله‌ای (تستی و تشریحی) است و تاریخ برگزاری آزمون تستی ۲۳ آبان ماه و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی ۲۶ دی ماه سال جاری است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. ایدین گفت:

    تو این رشته همه بد بختن بحث دانشگاه آزادو دولتی نیست

    [پاسخ]

  2. امیدوار گفت:

    اون بنده خدایی که د انشگاه دولتی بوده و زحمت کشیده برای مدرک گرفتن و معدل بالا هم دارد باید در اولویت باشد…..
    …….
    رقابت سالم یعنی این!

    [پاسخ]

  3. ناامید گفت:

    با سلام توروخدامیخواید استخدام کنید کم شرط و شروط بذارید سن و معدل و …بذارید همه باهم دریک رقابت سالم ازمون بدن هرکی قبول شدبعذشعار شایسته سالاری هم بدید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.