خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه ثبت نام دوره های آموزش بدو خدمت میانجی گری

اطلاعیه ثبت نام دوره های آموزش بدو خدمت میانجی گری

متن آگهی:

خبر ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰ – به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه حل اختلاف، مدیریت آموزش و امور فرهنگی این مرکز نتایج آزمون بدو خدمت دوره میانجی گری را اعلام کرد که شرکت کنندگان در این آزمون جهت اطلاع از نتیجه کسب شده با مراجعه به فایل pdf پیوستی ذیل این خبر می توانند نمرات خود را مشاهده کنند.

گفتنی است در لیست اعلامی چون نمرات تمامی حاضرین (هم قبول شدگان و هم مردودی ها) قید شده، نام و نام خانوادگی درج نگردید و فقط کدملی و نمرات و وضعیت داوطلبین آورده شده است.

اعلام نمرات میانجیگری نهایی


خبر ۱۰ اسفند ۹۹- شروع کلاس‌های اولین دوره آموزش بدو خدمت میانجی‌گران – اطلاعیه شماره ۳ 

به اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله اول میانجی‌گری می‌رساند؛ کلاس‌های اولین دوره آموزش بدو خدمت میانجی‌گران از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ شروع و در تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۵ پایان خواهد پذیرفت.
ضمن تبریک میلاد باسعادت امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام، به اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله اول میانجی‌گری می‌رساند؛ کلاس‌های اولین دوره آموزش بدو خدمت میانجی‌گران از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ شروع و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ پایان خواهد پذیرفت، پذیرفته شدگان مرحله اول میانجی‌گری که هزینه شرکت در دوره های آموزشی را پرداخت و فیش واریزی را به رابطین میانجی‌گری در استان مربوطه ارائه نموده‌اند، می‌توانند از روز پنجشنبه۱۳۹۹/۱۲/۰۷ به سامانه موک مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران مراجعه نموده و با وارد کردن نام کاربری ( کدملی ۱۰ رقمی) و رمز عبور(کدملی ۱۰ رقمی) نسبت به مشاهده دروس مربوط به میانجی‌گری براساس زمانبندی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است شرکت در آزمون نهایی منوط به مشاهده تمامی ویدئوهای آموزشی در بازه زمانی مشخص شده می‌باشد.
سوالات آزمون نهایی از محتوای ویدئوهای آموزشی ارائه شده در این سامانه طرح گردیده ، تاریخ و جزئیات برگزاری آزمون نهایی ، در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد گردید.
راهنمای ورود به سامانه موک دانشگاه تهران
۱-ابتدا با وارد  سامانه موک دانشگاه تهران شده به صفحه دفتر آموزش های حرفه ای و تخصصی (موک سازمانی) دانشگاه تهران وارد می شوید.
۲-با توجه به اینکه برای میانجی‌گران از قبل اکانت تعریف شده است لذا نیازی به ساختن اکانت جدید ندارید و این گزینه را نادیده بگیرید.
۳-با وارد نمودن نام کاربری( کدملی ۱۰ رقمی) و رمز عبور (کدملی ۱۰ رقمی) به صفحه اصلی سامانه وارد می شوید.
۴-دراین صفحه قسمت بالا سمت چپ نام شما نشان داده می شود با کلیک برروی عکسی که کنار نام شما قراردارد منوی مشخصات فردی را انتخاب کنید.
۵- در قسمت مشخصات فردی نسبت به ویرایش پروفایل خود اقدام نمایید: حتماً نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، و شماره تلفن همراه خود را بررسی و درصورت مغایرت ، اصلاح نمایید و با انتخاب گزینه بروز رسانی مشخصات فردی، تغییرات انجام شده را ثبت نمایید.
۶-توصیه می شود نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر ندهید تا در صورت فراموشی و اشتباه، با مشکلات بعدی مواجه نگردید. با این وجود درصورت مشکل در نام کاربری و رمز عبور، گزینه فراموشی را انتخاب نمایید تا نام کاربری و رمز عبور به ایمیل شما ارسال گردد.
۷-سوالات و مشکلات احتمالی را با رابطین محترم استان خود مطرح نمایید و از تماس با مرکز حل اختلاف و مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران خودداری نمایید.
۸- لیست بسته دروس ارائه شده در منوی دوره های آموزشی من مشخص شده است ، درحال حاضر بسته دروس حقوق کیفری،آئین میانجیگری، مهارتهای حل اختلاف و صلح و سازش قابل مشاهده می باشند، سایر دروس در اثناء دوره بارگذاری خواهند شد.
۹-دقت فرمایید دروس هربسته به ترتیب بازخواهد شد، لذا تا درس اول را مشاهده نکرده باشید درس بعدی برای شما باز نخواهد شد.

جهت ورود به سامانه موک اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ اسفند ۹۹- شروع دوره های تخصصی آموزش مسئولین داوری، میانجی گری و بازرسی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه حل اختلاف امروز (چهارشنبه۹۹/۱۲/۶) دوره های تخصصی آموزش مسئولین داوری، میانجی گری و بازرسی که به مدت دو روز خواهد بود در محل سالن همایش های مجتمع اقامتی شهید بهشتی قوه قضاییه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جناب دکتر صادقی افتتاح و کار خود را شروع کرد.
در ابتدای این همایش رییس محترم مرکز توسعه حل اختلاف ضمن خوش آمدگویی به مسئولین داوری، میانجی گری و بازرسی تاکید کرد: حاضرین این کارگاه دو روزه را جدی گرفته و در کار اجرایی کنند.
در ادامه دکتر صادقی در مورد جایگاه والای معنوی خدمت در شوراهای حل اختلاف صحبت کرد و از خدمتگزاران عرصه صلح و سازش خواست تا با دیدگاهی مثبت و معنوی به کار خود نگاه کنند و کار در شوراهای حل اختلاف را فقط به عنوان یک شغل مادی و دنیوی نبینند.
در ادامه گروه مسئولین داوری و میانجی گری با مدیریت آقای دکتر محبی و در محل سالن آمفی تئاتر و گروه مسئولین بازرسی با مدیریت آقای شمس ارمندی و در محل سالن جلسات مجتمع شهید بهشتی کارگاه های خود را به صورت تخصصی شروع کردند


خبر ۱۴ دی ۹۹: اطلاعیه ثبت نام دوره های آموزش بدو خدمت میانجی گران 
بنا بر ضرورت و اهمیت برگزاری دوره های آموزشی ویژه میانجی گران و با استناد به تبصره های ۱و۲ ماده ۱۲ آیین نامه میانجی گری در امور کیفری مصوب سال ۱۳۹۵ هیات وزیران، مدیریت آموزش و امور فرهنگی مرکز توسعه حل اختلاف با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران، اقدام به برگزاری اولین دوره آموزش بدو خدمت میانجی گران نموده است.
متقاضیان پذیرفته شده در مرحله اول میانجی گری، جهت شرکت در این دوره های آموزشی، فرصت دارند از تاریخ ۹۹/۱۰/۱۱ لغایت ۹۹/۱۰/۱۶، مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب ۰۱۰۶۳۲۷۳۷۴۰۰۹ بانک ملی ایران به نام مرکز توسعه حل اختلاف واریز نمایند و تصویر فیش واریزی را به رابطین میانجی گری در استان مربوطه ارائه نمایند. هرگونه پرداخت دیگری در خصوص دوره های آموزشی منوط به اطلاع رسانی مرکز توسعه حل اختلاف خواهد بود، لذا میانجی گران از هرگونه پرداخت به دانشگاه مربوطه خودداری نمایند. زمان و آغاز و نحوه شرکت در دوره آموزشی و سایر جزئیات در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد گردید.
لازم به ذکر است شرکت در این دوره های آموزشی و کسب حدنصاب لازم در آزمون نهایی، ملاک اعطای پروانه میانجی گری خواهد بود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.