خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۰

اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۰

متن آگهی:

خبر ۴ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۰ – سایر دستگاه‌ها به جز آموزش و پرورش
پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵، ۱۴۰۱/۰۹/۱۵، ۱۴۰۲/۰۱/۲۷،۱۴۰۲/۰۱/۱۹ و ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (بجز وزارت آموزش و پرورش) که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ برگزار شد، می‌رساند که نتایج نهایی متقاضیان آزمون متقاضیان هر یک از دستگاه‌های اجرایی شاملوزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: استانداری سیستان و بلوچستان در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء پذیرفته‌شدگان هستند، موظفند برای اقدامات بعدی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰به آدرس درگاه اطلاع‌رسانی دستگاه مورد نظر به شرح جدول زیر مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

نام دستگاه اجرایی و آدرس دستگاه

وزارت کشور

.irmoi

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان

sb.mporg.ir

تذکر مهم:
عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده بر اساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

مشاهده نتایج


خبر ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ – به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسامی پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (به جز وزارت آموزش و پرورش) که ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، ۱۹ فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ از فردا سه شنبه ۲۲ فروردین ماه می توانند نسبت به ثبت نام در دستگاه پذیرش شده اقدام کنند.داطلبان درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء پذیرفته شدگان در هر یک از دستگاه‌های اجرایی هستند، موظفند برای اقدامات بعدی به درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر مراجعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه تاکید کرده است که عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

براساس این گزارش، نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

نتایج نهایی داوطلبان آزمون استخدامی شامل دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دادگستری، وزارت ورزش و جوانان، سازمان ثبت احوال کشور، بیمه مرکزی ایران، سازمان بهزیستی کشور، شرکت شهرک های کشاورزی، پژوهشگاه استاندارد، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان هواشناسی کشور، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان، اداره کل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان، اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان و اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان است.


خبر ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ –  اطلاعیه شماره دو دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می رساند با توجه به اصلاحات به وجود آمده در برخی از موارد اعم از شرایط احراز مشاغل و شغل محل ها، امکان اضافه یا کم شدن برخی از دستگاه های اجرایی و لزوم ایجاد بستر مناسب برای داوطلبان گرامی ،به استحضار می رساند بر اساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور، دفترچه راهنمای آزمون از روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ منتشر و ثبت نام نیز از همان روز شروع و تا پایان روز ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

اطلاعیه شماره ۲


خبر ۲۷ اسفند ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۱ ثبت‌نام دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور 
بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور میرساند: در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی تخصصی و اختصاصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی موضوع) بخشنامه شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ و بنا بر ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور برگزاری دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاههای اجرایی ذیل همین اطلاعیه به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واگذار گردیده است.
بر این اساس و به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای ثبت نام داوطلبان ،ارجمند دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مذکور از روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲، از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر و ثبت نام آزمون مذکور از روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

لینک اطلاعیه

اصل سوالات عمومی استخدامی دستگاه های اجرایی

اصل دفترچه سوالات عمومی پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۷

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۴

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.