خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی سازمان برنامه و بودجه

اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی سازمان برنامه و بودجه

متن آگهی:

خبر ۱۸ بهمن ماه ۹۹ – «قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور»

به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله اول در سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت استخدام پیمانی در سازمان‌ برنامه و بودجه کشور، می‌رساند:
داوطلبان مذکور موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود و به منظور ادامه مراحل آزمون استخدامی (بررسی و تأیید مدارک ، شرکت در جلسات ارزیابی، مصاحبه‌های عمومی و تخصصی)، مطابق بندهای ذیل و در تاریخ‌های مقرر اقدام نمایند.

نکته : همراه داشتن اصل و تصویر مدارک در زمان مراجعه الزامی است.

عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق درموعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در‌این خصوص نخواهد داشت. 

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط (براساس دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه تأیید می‌گردد، متعاقباً جهت شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت خواهند شد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر صرفاً با شماره  ۳۳۲۷۴۲۸۳ تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، میدان بهارستان- خ دانش سرا (جنب وزارت ارشاد – بعد از ایستگاه مترو بهارستان) سازمان برنامه و بودجه کشور (سالن غدیر)


خبر ۱۷ شهریور ۹۹: اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سازمان برنامه و بودجه کشور سال ۹۸ 

ضمن عرض تبریک و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان، به اطلاع این عزیزان می‌‌رساند:
نظر به اینکه براساس قوانین و مقررات جاری، پذیرفته‌ شدگان برای طی مراحل استخدامی شامل گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت جسمانی وگزینش به مراکز مربوطه معرفی خواهند شد، بنابراین به‌ منظور تسهیل در امر گزینش ، سهولت انجام کار و جلوگیری از مراجعه حضوری به تهران، برای تکمیل فرمهای گزینش از تاریخ ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۹ لغایت ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۹ به سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان پذیرفته شده مراجعه نمایند.
بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک به منزله انصراف تلقی گردیده و عواقب آن متوجه متقاضی می باشد و از آنجائیکه برای انجام مصاحبه گزینش از طرف هسته مرکزی با هر یک از پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد ، از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خودداری فرمایید.
ضمناً پذیرفته‌ شدگان رشته های شغلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مدارک خود را به هسته مرکزی گزینش سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس: تهران- میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، سازمان برنامه و بودجه کشور، ساختمان شماره ۵، طبقه دوم تحویل نمایند.
مدارک مورد نیاز
۱. تکمیل فرم اطلاعات فردی و… (در هنگام مراجعه ارائه خواهد شد)
۲. تصویر مدرک تحصیلی مورد قبول در مرحله بررسی مدارک
۳. چهار قطعه عکس ۴*۳
۴. تصویر شناسنامه از تمام صفحات
۵. تصویر کارت ملی
۶. تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان
۷. اصل گواهی فعالیت در بسیج و یا سابقه ایثارگری (در صورت دارا بودن)
۸. تصویرگواهی معلولیت (در صورت دارا بودن)


خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه ادامه برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی 

در پی اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا موضوع ادامه فرایند‌های استخدام قبول‌شدگان هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور مقرر گردید برگزاری ادامه جلسات مصاحبه عمومی و تخصصی در “سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان” برگزار گردد. زمان و مکان اجرای مصاحبه ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.


خبر ۵ اسفند ۹۸: لغو برنامه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی 

به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله دوم مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می رساند: مصاحبه کلیه رشته های شغلی از روز سه شنبه مورخ ۶/ ۱۲/ ۹۸ لغایت ۲۵/ ۱۲/ ۹۸ تا اطلاع ثانوی لغو می‌گردد.
زمان جدید دعوت به مصاحبه متعاقبا در فرودین ماه سال ۱۳۹۹ اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۳۰ بهمن ماه ۹۸ – به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله دوم مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می رساند:
داوطلبانی که اطلاعات خود اظهاری و مدارک و مستندات ایشان توسط این سازمان تایید گردیده است موظفند جهت شرکت در مصاحبه استخدامی (عمومی و اختصاصی) با همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل (در صورت عدم ارایه کپی مدارک در مرحله تشکیل پرونده) طبق زمانبندی مندرج در جدول به سازمان برنامه و بودجه کشور مراجعه نمایند.

۱- داوطلبانی که دارای رتبه اول تا سوم در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می‌باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه نمایند؛
۲- برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی، ارائه گواهی معتبر از برگزار کنندگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است؛
۳- مقالات علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی(نشریات داخلی و خارجی معتبر)؛
۴- مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA) و همایش‌های بین المللی؛
۵- برای دارندگان کتاب تالیفی و یا ترجمه، مجلد کتاب و یا گواهی معتبر از سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، الزامی است؛
۶- گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح(سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)؛
۷- کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره¬های معتبر علمی(خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی؛
۸- گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر (ICDL)؛
۹- داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل؛
۱۰- مدرک زبان انگلیسی معتبر (IELTS، TOFEL، TOLIMOو MSRT)؛
۱۱- ارائه کارنامه قبولی در هفتمین آزمون استخدامی.

عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.

آدرس: تهران، میدان بهارستان- خ دانش سرا (جنب وزارت ارشاد – بعد از ایستگاه مترو بهارستان) سازمان برنامه و بودجه کشور (سالن غدیر)


خبر ۱۵ بهمن ماه ۹۸ – به اطلاع می‌رساند برنامه زمان‌بندی اعلام شده در اطلاعیه شماره (۴) لغو می‌گردد.

پس از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی از طرف سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمان‌بندی جدید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
کلیه معرفی شدگان جهت کسب اطلاعات صرفاً به پرتال سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس www.mporg.ir‏ مراجعه نمایند.


خبر ۱۳ بهمن ماه  ۹۸ – پیرو اطلاعیه شماره ۳ به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی مورخ ۳۰/ ۸/ ۱۳۹۸ سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها که تشکیل پرونده داده‌اند می‌رساند، جلسه مصاحبه عمومی و تخصصی به تفکیک جدول ذیل برگزار می گردد.
حضور پذیرفته شدگان در زمان‌های اعلامی الزامی می باشد و در صورت عدم حضور در زمان مقرر برای مصاحبه انصراف تلقی می گردد.

ردیف

عنوان شغل انتخابی

تاریخ و ساعت مراجعه

استان

۱

حسابدار

شنبه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۸ ساعت ۸ صبح تا ۱۷

تهران، سمنان، چهار محال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، همدان و خراسان جنوبی

یکشنبه ۲۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸ ساعت ۸ صبح تا ۱۷

فارس، قزوین، خوزستان، مرکزی، اذربایجان شرقی

۲

کارشناس امور اداری

یکشنبه ۲۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸
ساعت ۸ صبح تا ۱۷

آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، سمنان

۳

کتابدار

یکشنبه ۲۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸
ساعت ۸ صبح تا ۱۷

اصفهان

۴

کارشناس تحلیل گر سیستم

دوشنبه ۲۱/ ۱۱/ ۱۳۹۸ ساعت ۸ صبح تا ۱۷

اصفهان، کرمانشاه، کرمان، اردبیل، خراسان رضوی، مازندران

۵

کارشناس حقوقی

دوشنبه ۲۱/ ۱۱/ ۱۳۹۸
ساعت ۸ صبح تا ۱۷

البرز، خراسان جنوبی، گلستان

۶

کارشناس روابط عمومی

دوشنبه ۲۱/ ۱۱/ ۱۳۹۸
ساعت ۸ صبح تا ۱۷

تهران، کهگیلویه‌ و بویر احمد، مازندران، هرمزگان

سایر رشته‌های شغلی متعاقباً اعلام خواهد شد
معیار های ارزیابی:
– ارزیابی راستی آزمایی و میزان تسلط افراد به زبان انگلیسی
– ارزیابی راستی آزمایی و میزان تسلط به فناوری اطلاعات
– ارزیابی و مصاحبه عمومی و روان شناسی
– ارزیابی و مصاحبه تخصصی

آدرس: تهران، میدان بهارستان- خ دانش سرا – (جنب وزارت ارشاد – بعد از ایستگاه مترو بهارستان) سالن غدیر سازمان برنامه و بودجه


خبر ۶ بهمن ماه ۹۸ – پیرو اطلاعیه شماره ۲ به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها می‌رساند، مراجعه جهت بررسی و تایید مدارک و مستندات تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ تمدید گردید.
برنامه زمان بندی برگزاری جلسات مصاحبه عمومی و تخصصی به تفکیک رشته های شغلی  که مقرر گردید در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در سازمان مرکزی “سازمان برنامه و بودجه کشور- تهران” برگزار گردد، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – به اطلاع آن دسته از پذیرفته‌شدگان مرحله اول هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت استخدام در سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها، می‌رساند، داوطلبان مذکور موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود و به منظور ادامه مراحل آزمون استخدامی (بررسی و تایید مدارک و شرکت در جلسات ارزیابی و مصاحبه‌های عمومی و تخصصی)، مطابق بندهای ذیل و در تاریخ‌های مقرر اقدام نمایند.
۱-   مراجعه حضوری جهت بررسی و تایید مدارک و مستندات  اظهار شده در تاریخ ۲۵ و ۲۶ دیماه سال ۱۳۹۸، (مکان سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها)
نکته : همراه داشتن اصل و تصویر مدارک در زمان مراجعه الزامی است. (فهرست مدارک و مستندات)

۲- برگزاری جلسات مصاحبه عمومی و تخصصی به تفکیک استان‌ها در بهمن ماه سال ۱۳۹۸، (مکان سازمان مرکزی “سازمان برنامه و بودجه کشور- تهران” )
عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط (بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه تایید می‌گردد، متعاقباً جهت شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت خواهند شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.