خانه » استخدام در استان اصفهان » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان سال ۹۹

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۱۷ بهمن ماه ۹۹ – جدول زمانبندی بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جدول زمانبندی بررسی مدارک و مستندات داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه  مورخ ۱۱ بهمن ماه  ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش قرارگرفته اند در لینک زیر قابل مشاهده است.

لینک دانلود فرم های پیوستی به صورت فایل فشرده ( جهت دانلود کلیک نمایید)


خبر ۱۷ بهمن ماه ۹۹ – اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اطلاعیه صادر کرد.

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه  مورخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند  برابر ظرفیت  آزمون  استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند،  بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز  مورد اشاره در اطلاعیه  حضور بهم رساند ( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات متعاقباً از طریق  همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )
  مدارک مورد نیاز :  ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )  

۱- پوشه فنردار  دو  فقره  (  سفید و آبی رنگ )

۲-  چهار  قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  ( عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند )

۳- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

۸- در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق  خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه  مربوطه که  به تایید   ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .

۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

۱۰- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

تذکر:  مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۱- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند .

۱۲- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در  درجات یک ، دو و سه و صادره  با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی ) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهدشد.

۱۳- پذیرفته شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ در حالت قرنطینه و یا بستری در بیمارستان می باشند ، مدارک و مستندات می بایستی توسط ولی یا نماینده قانونی در زمان بررسی مدارک و مستندات ارائه نمایند درخصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک به ولی یا نماینده قانونی اطلاع رسانی خواهدگردید.

تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند .

۱۴- پذیرفته شدگان نمون برگ‌های موردنیاز ذیل را در پیوست این اطلاعیه را دریافت و در زمان بررسی مدارک و مستندات به همراه داشته باشند .

الف – فرم اطلاعات فردی (فرم گزینش) در دو برگ و تکمیل آن به همراه دو قطعه عکس و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ب- دریافت نمون برگ شماره ۶ – ه ، تهیه مدارک ومستندات لازم ، ارائه اصل و کپی مدارک در زمان بررسی مدارک

لازم به ذکر است : متقاضی باید در حضور مسئول مربوطه فرم مذکور( نمون برگ شماره ۶ – ه) را تکمیل نماید .

ج- نمون برگ استشهاد محلی جهت استفاده کنندگان از سهمیه بومی.

۱۵- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را  در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و… را به همراه داشته باشند.

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

  ( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات

متعاقباً از طریق  همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )  

لینک دانلود فرم های پیوستی به صورت فایل فشرده ( جهت دانلود کلیک نمایید )


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – قابل توجه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۳۹۸ : در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.(استان اصفهان)

با عنایت به اطلاعیه مورخ ۱۵ / ۱۰ / ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور باطلاع داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت  هفتمین آزمون استخدامی مشرک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۸ می رساند اطلاعیه ، جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید .

 

داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را  در دو نسخه تکمیل و پس از الصاق عکس پرسنلی ، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی در مراکز پردیس فرهنگیان ، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند. لازم به ذکر است در این مرحله  نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.

برای دریافت فرم مشخصات فردی روی “دریافت فایل” کلیک کنید.

دریافت  فایل


خبر ۱۹ آبان ماه ۹۷ – برنامه درسی دوره یکساله مهارت آموزی

 پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش (ماده ۲۸)   میتوانند برنامه درسی خود را از پیوست دانلود فرمایندجهت دانلود برنامه درسی اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ آبان ماه ۹۷ – زمان بندی حضور جهت ثبت نام داوطلبان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش (ماده ۲۸)

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش (ماده ۲۸)

پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۷ از روز دوشنبه مورخ  ۱۴ آبان لغایت روز سه شنبه ۱۵ آبان در سامانه آموزشی امکان پذیر است. پذیرفته شدگان محترم جهت ورود به سامانه شناسه کاربری m971 و در ادامه کد داوطلبی است و گذرواژه کد ملی ۱۰ رقمی پذیرفته شده می باشد. جهت ورود به سامانه به منظور تکمیل پذیرش غیرحضوری  از طریق نشانی education.cfu.ac.ir اقدام نمایید.

جهت مشاهده برنامه زمانبندی جهت ثبت نام مهارت آموزان اینجا کلیک کنید


خبر ۱۲ آبان ماه ۹۷ – تعیین محل آموزش مهارت آموزان ورودی  ۱۳۹۷

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی وزارت آموزش وپرورش به اطلاع می رساند ، ثبت نام حضوری روزهای شنبه ، یکشنبه ،دوشنبه در تاریخ ۱۹/۸/۱۳۹۷ و۲۰/۸/۱۳۹۷و ۲۱/۸/۱۳۹۷ از ساعت ۸:۳۰الی ۱۵ انجام می پذیرد .

تذکر : ثبت نام حضوری از کسانی به عمل می آید که اقدام به ثبت نام غیر حضوری کرده باشند .

   محل برگزاری دوره

آموزش ابتدایی خواهران: مرکز شهید رجایی

آدرس:اصفهان. بلوار کشاورز.اول خیابان قائمیه.مرکز آموزش عالی شهید رجایی

آموزش ابتدایی برادران: پردیس شهید باهنر

رشته های کودکان استثنایی،تاریخ، معارف اسلامی، ادبیات فارسی، ریاضی، زبان انگلیسی ، زیست شناسی، عربی، علوم اجتماعی،تربیت بدنی، فیزیک: پردیس شهید باهنر

آدرس پردیس شهید باهنر: خیابان کاوه.خیابان تربیت معلم.پردیس شهید باهنر

تعیین محل آموزش مهارت آموزان ورودی  ۱۳۹۷ 


خبر ۵ مهر ماه ۹۷ – باطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان   آزمون استخدامی سال ۱۳۹۷ که اسامی آنها طبق اطلاعیه مورخ ۲۶ / ۰۶ / ۱۳۹۷ سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان پذیرفته شده یک برابر ظرفیت  آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام گردیده است می رساند : جهت تشکیل پرونده استخدامی و دریافت معرفینامه برای  معاینات پزشکی ، سوء پیشینه ، عدم اعتیاد و … با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه و سه قطعه عکس ۴*۳  و تصویر کارنامه قبولی ،  از روز شنبه مورخ ۰۷ / ۰۷ / ۱۳۹۷ لغایت ۱۲ / ۰۷ / ۱۳۹۷ به امور اداری ( کارگزینی ) اداره آموزش و پرورش محل خدمت پذیرفته شده در کد شغل انتخابی مراجعه نمایند . عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف می باشد .

در  صورت تأیید صلاحیت های عمومی (تاییدیه گزینش )، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و …    پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور متعاقبا در پورتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی: www.medu.ir درج خواهد شد، مراجعه نمایند.


خبر ۱۱ مرداد ۹۷: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان 

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز یگشنبه  مورخ ۹۷/۵/۷  سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت  آزمون  استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷ آموزش و پرورش قرارگرفته اند   می رساند ،  بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه  ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز  مورد اشاره در اطلاعیه  حضور بهم رساند
مدارک مورد نیاز :  ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
پوشه فنردار  دو  فقره  (  سفید و آبی رنگ )
چهار  قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  ( عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند )
اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :
اصل سوابق  خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از ارگان مربوطه و به تایید عامل ذیحساب آن ارگان مربوطه ارائه گردد .
اصل مدارک مثبته مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق با یکی از ده بند شرایط بومی بودن اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور

تبصره : داوطلبینی که از بند ۳  بخش شرایط بومی استفاده نموده اند (۴ سال سنوات تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه و دانشگاه ) ارائه کارنامه  مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه و  یا ارائه گواهی مبنی  بر  چهار سال  تحصیلی  از دانشگاه مربوطه الزامی است

پرینت کارنامه آزمون استخدامی

اصل نامه بنیاد شهید ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

مدارک مربوط به نخبگان :

قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی – بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا ۱۰۰گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا ۵۰علوم تجربی – نفر اول تا ۲۰ علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (۵امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .

۱۳-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در  درجات یک ،   دو و سه  و  صادره  با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی )

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی می با شد . ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد .

جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۷ – جنسیت زن

روز

تاریخ

نوبت صبح /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

نوبت عصر /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

ساعت ۸ تا ۱۰ صبح

ساعت ۱۰ الی ۱۳

ساعت ۱۴ تا ۱۵

ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰

دوشنبه

۹۷/۵/۱۵

آموزگار ابتدایی : حرف الف و ب

آموزگار ابتدایی : حروف ((پ)) الی (( ذ ))

آموزگار ابتدایی : حروف ((ر)) الی ((س ))

آموزگار ابتدایی  : حرف ((ش))

سه شنبه

۹۷/۵/۱۶

آموزگار ابتدایی : حروف ((ص)) الی (( ف ))

آموزگار ابتدایی : حروف ((ق)) الی (( ل ))

آموزگار ابتدایی : حر ف   ((م ))

آموزگار ابتدایی : حروف ((ن)) الی (( ی))

پنج  شنبه

۹۷/۵/۱۸

آموزگار استثنایی : تمامی حروف

دبیری  ادبیات فارسی

دبیری  شیمی

دبیری  علوم تجربی

دبیری تربیت بدنی

دبیر ی جغرافیا

دبیری زبان و ادبیات انگلیسی

دبیری  زیست شناسی

دبیری فیزیک

یکشنبه

۹۷/۵/۲۱

دبیری  ریاضی

دبیری  عربی

دبیری  علوم اجتماعی

دبیری  حرفه و فن

دبیری  هنر

دبیری  معارف اسلامی

دبیری  تاریخ

سه شنبه

۹۷/۵/۲۳

هنرآموز حسابداری

هنرآموز گرافیک

هنرآموز نقشه کشی عمومی/معماری

هنرآموز ساختمان

هنرآموز صنایع دستی

هنرآموز کامپیوتر

هنرآموز طراحی دوخت

مکان مراجعه جهت بررسی مدارک :  اصفهان ، خیابان سجاد ، حد فاصل چهار راه آپادانا و خیابان ارباب ، آموزشگاه دخترانه حورا

ضمناً زمان  و مکان مصاحبه در روز بررسی مدارک به اطلاع داوطلب خواهد رسید

جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۷ – جنسیت مرد

روز

تاریخ

نوبت صبح /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

نوبت عصر /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

ساعت ۸ تا ۱۰ صبح

ساعت ۱۰ الی ۱۳

ساعت ۱۴ تا ۱۵

ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰

چهار شنبه

۹۷/۵/۱۷

آموزگار ابتدایی

آموزگاراستثنایی

دبیری   زیست

دبیری  ادبیات فارسی

دبیری   تربیت بدنی

دبیری   ریاضی

دبیری زبان و ادبیات انگلیسی

دبیری  علوم تجربی

دبیری علوم اجتماعی

 شنبه

۹۷/۵/۲۰

دبیری   شیمی

دبیری عربی

دبیری تاریخ

دبیری جغرافیا

 دبیری   معارف

دبیری   فیزیک

 دبیری   حرفه و فن

دبیری هنر

هنر آموز حسابداری

هنرآموز ساخت و تولید

هنرآموز تاسیسات

دو شنبه

۹۷/۵/۲۲

هنرآموز الکتروتکنیک

هنرآموز زارعی و باغی

هنرآموز ماشین های کشاورزی

هنرآموز الکترونیک

هنرآموز صنایع فلز و جوشکاری

هنرآموز نقشه کشی عمومی /معماری /

هنرآموز ساختمان

هنرآموز صنایع چوب

هنرآموز متالوژی

هنرآموز نساجی

هنرآموز کامپیوتر

هنرآموز مکانیک خودرو

 مکان مراجعه جهت بررسی مدارک : اصفهان ، خیابان سجاد ، حد فاصل چهار راه آپادانا و خیابان ارباب ، آموزشگاه دخترانه حورا

 ضمناً زمان  و مکان مصاحبه در روز بررسی مدارک به اطلاع داوطلب خواهد رسید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.