خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ 

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ 

متن آگهی:

خبر ۲۱ فروردین ۱۴۰۱- اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پیمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰  

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ بهمن ۱۴۰۰- اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰  

توجه داشته باشید: دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ با پذیرفته شدگان به منظور تشکیل پرونده و انجام فرایند اداری تماس خواهند گرفت.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ بهمن ۱۴۰۰- اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پیمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰  
پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴، به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری می‌رساند: نتایج نهایی آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. براین اساس تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ با پذیرفته شدگان به منظور تشکیل پرونده و انجام فرایند اداری تماس خواهند گرفت.


خبر ۳۱ شهریور ۱۴۰۰- اطلاعیه تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ 

اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی این وزارت ، مدارک خود را به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی محل خدمت خود تحویل دهند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی این وزارت می رساند، برای مشاهده اطلاعیه و زمان مراجعه برای تحویل مدارک به دانشگاه ها و موسسات آموزشی پژوهشی به قسمت

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه (به تفکیک دانشگاه ها) اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ – اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ 

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۲۴ شهریور ۱۴۰۰- اطلاعیه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ 

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ برگزار شد، می‌رساند که نتایج اولیه آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ قرار می گیرد. لذا متقاضیان هریک از دستگاه‌های آزمون فوق پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی به اطلاعیه ای که از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ در درگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می گیرد، مراجعه و پس از مطالعه اطلاعیه مذکور و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه مذکور، برای هر یک از دانشگاه ها یا موسسات آموزش عالی، پژوهشی و یا پارک های علم و فناوری که متقاضی شدند، اقدام نمایند.


خبر ۲۳ مرداد ۱۴۰۰- زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری امروز جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در حوزه های امتحانی برگزار شد و نتایج آن تا ۴۰ روز آینده اعلام می شود.
به گزارش ایسنا، آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال ۱۴۰۰ امروز جمعه مورخ ۲۲ مرداد در ۱۸۸ شهرستان برگزار شد.
کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه شنبه ۱۹ مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه می کردند.
به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیانی که دچار بیماری کرونا شده بودند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) قبلاً با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شد.
متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون لازم است، حداکثر تا تاریخ۲۸ مرداد از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.
این آزمون به منظور جذب ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار می شود و نتایج اولیه آن نیز ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.