خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » استخدام سازمان تامین اجتماعی در استان های لرستان و آذربایجان شرقی (شروع ثبت نام)

استخدام سازمان تامین اجتماعی در استان های لرستان و آذربایجان شرقی (شروع ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۸ خرداد ماه ۹۸ – سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مراکز تابعه مدیریت های درمان استان لرستان و آذربایجان شرقی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید. لذا بدینوسیله به اطاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی (از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت های درمان مذکور به نشانی مندرج در این آگهی) در عناوین شغلی قید شده در فایل Pdf عناوین شغلی و مدارک مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نام از روز یکشنبه مورخ ۹۸/۳/۱۹ آغاز و لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۳/۲۳ خاتمه می یابد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام

۱ -تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲ -اعتقاد به نظام جمهوری اسالمی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳ – دارا بودن حداقل ۲۲ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی .
۴ -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های الزم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر .
۵ -دارا بودن کارت پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
۶ -داشتن سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷ -نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۸ -استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹ -داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
تذکر: ملاک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام مورخ ۹۸/۳/۲۳ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام مورخ ۹۸/۳/۱۹ می باشد.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی محلی ۹۸

فرم تقاضانامه آزمون محلی ۹۸ 

عناوین شغلی 

مدارک تحصیلی مورد نیاز

جزوه آشنایی اجمالی با سازمان

 


خبر ۱۲ خرداد ۹۸: استخدام سازمان تامین اجتماعی در استان های لرستان و آذربایجان شرقی

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان تامین اجتماعی استان های لرستان و آذربایجان شرقی در تیرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدحسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی و در راستای ارتقاء شیفت مراکز درمانی تامین اجتماعی پلدختر و نورآباد از توابع مدیریت درمان استان لرستان، بمنظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم شریف مناطق سیل زده و همچنین پلی کلینیک تامین اجتماعی میانه از واحدهای تابعه مدیریت درمان آذربایجان شرقی، سازمان تامین اجتماعی نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی و روزنامه های محلی استان های یاد شده منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز یکشنبه مورخ ۹۸/۳/۱۹ تا پنجشنبه مورخ ۹۸/۳/۲۳ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی های مندرج در آگهی ارائه کنند.
مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ۹۸/۴/۷ به صورت همزمان در مرکز استان های مذکور برگزار خواهد شد.
(شایان ذکر است هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است )

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.