خانه » اطلاعیه های مهم » استخدام ۱۲ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش در گروی اخذ مجوز

استخدام ۱۲ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش در گروی اخذ مجوز

متن آگهی:

استخدام ۱۲ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش در گروی اخذ مجوز
وزیر آموزش و پرورش درباره موافقت دولت برای استخدام ۱۲ هزار نیروی انسانی در سال آینده اظهارکرد: صحبت‌های کلی در این خصوص مطرح شده است؛ اما باید ابتدا از سازمان مدیریت مجوز استخدام را دریافت و سپس درباره آن اطلاع‌رسانی کنیم.
به گزارش گروه اجتماعی میزان،علی اصغر فانی در حاشیه گردهمایی معاونین پژوهشی و برنامه ریزی سراسر کشور با بیان اینکه سیاست جدی ما پذیرش نیرو از بوم برای بوم است اظهار کرد: ممکن است در شروع کار مشکلاتی وجود داشته باشد که بعضا مطرح می شود اما ما این سیاست را رها نخواهیم کرد زیرا ماندگاری نیرو برای ما حایز اهمیت است.
وی ادامه داد:‌ ما امسال به دنبال اقدام سال گذشته در پذیرش دانشگاه‌ها، این سیاست را دنبال می‌کنیم و اگر به هدف ۹۰ درصدی در سال اول برسیم، بسیار خوب خواهد بود.
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره موافقت با استخدام ۱۲ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش در دولت برای سال آینده اظهار کرد: صحبت های کلی مطرح شده است و باید از سازمان مدیریت مجوز دریافت کنیم. به محض آنکه آمار مجوزهای استخدامی در اختیار ما به صورت کتبی قرار داده شود اعلام خواهیم کرد.
وی ادامه داد: البته سعی می کنیم آزمون را زودتر برگزار کنیم تا برای طی مراحل لازم زمان کافی در اختیار داشته باشیم.
فانی در پاسخ به پرسش دیگری درباره تعطیل شدن مدارس به علت آلودگی هوا و عقب انداختن دانش آموزان از درس‌هایشان گفت: بیش از هر چیز دیگری سلامتی دانش آموزان برای ما حایز اهمیت است. باید دانش آموز سالم داشته باشیم تا بتوانیم آموزش با کیفیت را دنبال کنیم. از مسئولان ذیربط درخواست می کنم که اقدامات دیگری را نیز برای پاکسازی هوا انجام دهند و آن را منحصر به تعطیلی مدارس نکنند.
وزیر آموزش و پرورش همچنین در جمع معاونین پژوهشی و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد از حل مشکل پذیرش دانشجو معلمان ۹۳ و ۹۴ دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: ‌احکام این دانشجو معلمان در آینده نزدیک صادر خواهد شد.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.