خانه » استخدام در استان بوشهر » استخدام نیروی زن در نیروی انتظامی بوشهر

استخدام نیروی زن در نیروی انتظامی بوشهر

متن آگهی:

خبر ۱۱ تیر ماه ۹۹ – معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از پذیرش استخدام برای پلیس زن درمقطع درجه داری خبر داد.
به گزارش ندای استان،سرهنگ “جمشید بوستانی”، با بیان این مطلب اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد به منظور بکارگیری در مشاغل خاص امور زنان از بین خواهران واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش نماید.
سرهنگ بوستانی عنوان داشت: شرایط اختصاصی ثبت نام دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم (با معدل حداقل۱۴ (ریاضی-تجربی-ادبیات-معارف ، فنی وغیره))، حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر۲۳ سال تمام ( متولدین سال۱۳۷۶ به بعد)، حداقل قد۱۶۰ سانتیمتر و قبولی در آزمون ورودی و سایر مراحل گزینش می باشد.
این مقام انتظامی در ادامه شرایط اختصاصی داوطلبان گفت: حتما باید بومی استان بوشهر باشند، ثبت نام از داوطلبان استخدام با آخرین مدرک تحصیلی آنان صورت گرفته، لذا از ثبت نام افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم خودداری بعمل خواهد آمد.
وی گفت: مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام عکس۴/۳ جدید تمام رخ ۱۲ قطعه با زمینه سفید، اصل مدرک تحصیلی دیپلم یا گواهی موقت فارغ التحصیلی که به تایید آموزش و پرورش رسیده باشد و یکسری کپی از آن، اصل شناسنامه عکس دار و یکسری کپی از (صفحات۱و۲و۳ )، اصل شناسنامه همسر و فرزندان و سند ازدواج و یکسری کپی از آن ( در صورت متاهل بودن)، اصل کارت ملی و یکسری کپی از آن، مشخص بودن گروه خون با ارائه مدرک از سازمان انتقال خون و یا سایر اسناد در اختیار، یک عدد پوشه ( سبز رنگ ) و یک عدد گیره مدارک مورد نیاز ثبت نام می باشد.
پایگاه خبری پلیس نوشت،معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از داوطلبان واجد شرایط خواست جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان بوشهر واقع در میدان قدس- خیابان شهید رئیسعلی دلواری- روبروی اداره کل پست- کوچه چاپخانه علوی مراجعه و یا با شماره تلفن۳۳۳۳۱۶۴۵ تماس حاصل نمایند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. زهرا گفت:

    سلام استخدام بعدی نمیدونید کی هست برای استان بوشهر بانوان سال ۹۹؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.