خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام مدیریت تامین اجتماعی استان خوزستان

استخدام مدیریت تامین اجتماعی استان خوزستان

متن آگهی:

خبر ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ – سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز درمانی(درمانگاه عمومی و شبانه روزی شادگان- مرکز درمانی باغملک- بیمارستان شوشتر- بیمارستان بهبهان)، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید.
لذا بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام طبق مفاد این آگهی در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق درگاه اینترنتی Dkhozestan.tamin.iran-azoon.ir از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ آغاز و لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ پایان می پذیرد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام : ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ 

شرایط عمومی استخدام:
الف– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
ب– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح درقانون اساسی؛
پ– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت– دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر؛
ث– دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای مردان؛
ج– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند؛
چ– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ– عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذی‌صلاح؛
د– داوطلبان استخدام در زمان ثبت ‌نام نباید جزء کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی و همچنین نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سازمان و سایر دستگاه‌های اجرایی باشند؛
ذ– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت‌های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می‌باشد؛
تبصره ۱: مسئولیت قبول یا عدم قبول انصراف پذیرفته‌شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته‌شده آزمون می‌باشد.
تبصره ۲: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری می‌باشد. علیهذا چنانچه حسب مدارک و استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف و افراد حایز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
– دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال تمام
* حداکثر سی و پنج سال (۳۵) تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای(متولدین ۱۳۶۷/۰۵/۱۴به بعد)
تبصره ۳: مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب ۱۳۷۱ و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰، موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط قبل از مرحله مصاحبه، سنوات ارفاقی اضافه خواهد شد:
– پدر، مادر، همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
– داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌ها؛
– داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی ، بانک هاو شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی ، شهرداری ها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است ، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها، نهادهای عمومی غیردولتی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آن ها.
*سوابق اشتغال در کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی با مالکیت بخش خصوصی جهت احراز شرایط سنی به عنوان سنوات ارفاقی قابل پذیرش نمی باشد.
* به استناد ماده (۴) قانون محاسبات عمومی مصوب ۱‏/۶‏/۱۳۶۶ شرکت دولتی واحد سازمانی مشخصی است که با اجازه قانون به صورت ثبت شرکت تجاری ایجاد شده و یا به حکم دادگاه صالحه ملی شده و یا مصادره شده و به عنوان شرکتی دولتی شناخته شده باشد و تمامی و یا بیش از ۵۰ درصد سرمایه آن متعلق به دولت باشد.
– به ازای تاهل به میزان یک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال( موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)؛
تبصره ۴: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت‌نام و برای سن افراد، ملاک عمل برای محاسبه اولین روز ثبت‌نام خواهد بود.

شرایط اختصاصی استخدام ورود به خدمت داوطلبان:
۱- مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد ملاک عمل خواهد بود.
۲- ارائه گواهی انجام خدمات قانونی (طرح موظف اجباری) و یا معافیت از آن در مورد فارغ‌التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان تا آخرین روز اولین بازه زمانی اخذ مدارک قبل از انجام مصاحبه استخدامی الزامی می‌باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۳- مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه منتشره خواهد بود.
تبصره ۱: سازمان هیچگونه تعهدی به اعمال مدرک تحصیلی مقطع بالاتر افراد ندارد و ارائه هرگونه مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا پس از استخدام در سازمان (مدارک منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان) پس از طی حداقل ۳ سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه به ازای هر مقطع تحصیلی امکان‌پذیر خواهد بود.
تبصره ۲: ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی‌گیرد.
۴- پذیرفته شدگان آزمون متعهد خدمت به میزان ۵ سال در شهر مورد تقاضای آزمون می‌باشند.
۵- داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه : اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند. ضمنا مدارک تحصیلی آندسته از متقاضیان آزمون که دارای عبارات کارشناسی حرفه ای، مهندسی فناوری، مهندسی فناوری ارشد، علمی-کاربردی، مهندسی تکنولوژی و کارشناسی حرفه ای می باشند نیز به عنوان رشته های تحصیلی مندرج در آگهی مورد قبول می باشد.
تبصره ۳- آندسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان می توانند با ارائه مدارک مربوطه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرط معافیت حداکثر سن بهره مند گردند.
۶- معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۷-مدارک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
۸- آندسته از متقاضیانی که نتوانند حداقل ۶۰ درصد از نمره سقف تعیین شده مصاحبه را کسب نمایند از ادامه فرآیند استخدام خارج(مردود) خواهند شد.

داوطلب بومی:
با عنایت به ماده (۲۴) بخشنامه شماره ۲۴۵۱۰ مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر ایجاد اولویت برای داوطلب بومی شهرستانی(به استثنای شهرستان تهران و شهرستان های مراکز استان ها)
الف: داوطلبی بومی شهرستانی تلقی می گردد که “متولد” یا “ساکن با سابقه ده سال سکونت” در همان شهرستان محل تقاضا باشد.
بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد:
۱-شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصره:با توجه به تقسیمات کشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
۲-استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ( بر اساس فرم پیوست بخشنامه – برای دانلود اینجا را کلیک کنید ) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصره : داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
ب- داوطلب بومی شهرستانی نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت می باشند. اولویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد”نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی با ضریب (یک و چهاردهم) (۱٫۴) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
ج-مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.

حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:
۱-به ازای تاهل به میزان یک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال سقف محدوده سنی مندرج در دفترچه آزمون اضافه خواهد شد.
۲-به ازای تاهل دو (۲) درصد و نیز هر فرزند دو (۲) درصد، مجموعا حداکثر تا ده (۱۰) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می شود.
تبصره: امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲٫۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
۱- تکمیل فرم ثبت‌نام و الصاق یک قطعه عکس ۴×۳ جدید با درج مشخصات فردی در ظهر آن.
۲- دو قطعه عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام‌رخ)‌
– عکس داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
– عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
۳- داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز ‌شنبه مورخه ۱۴/۰۵/۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه مورخه ۲۴/۰۵/۱۴۰۲ جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی Dkhozestan.tamin.iran-azmoon.ir مراجعه و پس از بارگذاری، کنترل اطلاعات و واریز آنلاین مبلغ ۲۳۰۰۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام، نسبت به اخذ کد رهگیری و دریافت نسخه چاپی از اطلاعات ثبت شده اقدام نمایند.
۴- اصل و تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.
۵- اصل وتصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم جهت آقایان.(کپی پشت و روی کارت)
۶-اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضای مندرج در این آگهی.
۷- اصل و تصویر مدارک و مستندات مربوطه به منظور تخصیص امتیاز بومی مطابق با شرایط مندرج در بند (۱۰) قسمت شرایط اختصاصی استخدام این آگهی.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه:
کارت شرکت در آزمون در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی ثبت نام قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ در مرکز استان برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:
آزمون عمومی :
۱- زبان و ادبیات فارسی
۲- معارف اسلامی
۳- زبان انگلیسی -عمومی
۴- ریاضی و آمار مقدماتی
۵- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۶- هوش و توانمدی های عمومی
۷- فناوری اطلاعات(مهارت های word، p.p، excel،net)
۸- شناخت تامین اجتماعی
* اقلیتهای مذهبی از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
**آزمون عمومی نمره منفی دارد. به این صورت که به ازای هر سه پاسخ غلط یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.
آزمون تخصصی :
علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد . منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر مندرج در همین دفترچه صورت می‌پذیرد.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب مربوطه می باشند.ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

مراحل و نحوه اعلام نتیجه:
مراحل تعیین حد نصاب علمی و معرفی افراد جهت سایر مراحل به شرح زیر صورت می پذیرد:
الف) تعیین داوطلبان دارای حد نصاب علمی
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی می باشد.
حد نصاب کتبی عبارت است از ۵۰ درصد میانگین امتیاز سه نفر برتر در هر شغل – محل پس از اعمال ضرایب مربوطه.
تبصره: امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی چهل (۴۰) درصد برای دروس عمومی و شصت (۶۰) درصد برای دروس تخصصی محاسبه می گردد.
ب) معرفی لیست حداکثر ۳ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی
انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) از میان داوطلبان دارای حد نصاب علمی در هر شغل محل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می پذیرد.
ج) اعلام لیست حداکثر سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حد نصاب آزمون علمی
انتخاب داوطلبان سه برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه، صرفا از بین داوطلبانی که مدارک آنان بررسی و مورد تائید قرار گرفته است، در هر شغل محل صورت می پذیرد.
د) معرفی به گزینش به میزان دو برابر ظرفیت
پس از برگزاری مصاحبه، معرفی داوطلبان به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی مکتسبه آنان با وزن شصت (۶۰درصد) برای آزمون کتبی و چهل درصد(۴۰ درصد) برای مصاحبه و به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش خواهد بود.
تذکر در صورت مساوی بودن مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی و مصاحبه، اولویت معرفی به گزینش با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد.
تذکرات:
۱- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ‌گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند. پذیرش نهایی موکول به تطبیق مدرک و شرایط و موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح خواهد بود.
۲- با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی تا چند برابر ظرفیت استخدامی تعیین شده اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد. و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۳- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست چند برابر ظرفیت مجوزهای استخدامی، مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقبا از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، تحویل نمایند.
۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود. در صورتی که در کلیه مراحل حین استخدام و بعد از آن، خلاف موارد مندرج در آگهی استخدام به اثبات برسد از ادامه مراحل آزمون داوطلب جلوگیری و در صورت اشتغال به کار، به علت عدم رعایت شرایط استخدام و ارائه مدارک خلاف واقع، طی ابلاغ کتبی لغو قرارداد/اخراج خواهد شد. ضمنا در خصوص مقطع و رشته تحصیلی اظهار متقاضی در مرحله ثبت ‌نام و ارایه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط آزمون مبنای عمل است.
۵- داوطلبان جذب و بکارگیری می بایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به کارگیری می شوند را داشته باشند.
۶- وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
۷- داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرایند ثبت نام بهتر است ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.

مرکز درمانی باغملکعناوین شغلی موردنیازتعدادجنسیت (زن/مرد/هردو)
پرستار۱مرد
ماما۱زن
کاردان/کارشناس-آزمایشگاه-تشخیص طبی۱هر دو
کارشناس مسئول داروخانه۱هر دو
پزشک عمومی۲یک زن یک مرد
کارشناس فناوری اطلاعات۱هر دو
کاردان/کارشناس فناوری اطلاعات سلامت۱هر دو
حسابدار۱هر دو

 

بخشICU بیمارستان شوشترعناوین شغلی مورد نیازتعدادجنسیت(مرد،زن،هردو)
پرستار۹هردو

 

درمانگاه عمومی و
شبانه روزی شادگان
عناوین شغلی مورد نیازتعدادجنسیت (مرد، زن، هردو)
کاردان/کارشناس فناوری اطلاعات سلامت۳هر دو
پرستار۳۲ نفر زن – ۱ نفر مرد
پزشک عمومی۱هر دو

 

بخش
icuبیمارستان بهبهان
عناوین شغلی مورد نیازتعدادجنسیت (مرد، زن، هردو)
پرستار۱۰هر دو

جمع نیروهای مورد نیاز۳۵ نفر

ردیفعنوان شغل (رشته شغلی)شرایط احراز تحصیلی
۱پزشک عمومیدارا بودن مدرک تحصیلی دکتری حرفه¬ای در رشته پزشکی عمومی.
۲داروسازدارا بودن مدرک تحصیلی دکتری حرفه¬ای یا دانشنامه تخصصی در رشته داروسازی.
۳پرستارالف ـ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تحصیلی پرستاری.
ب ـ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی پرستاری مشروط به دارا بودن کارشناسی رشته تحصیلی پرستاری.
۴ماماالف ـ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ی تحصیلی مامائی.
ب ـ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در یکی از رشته¬های تحصیلی مامایی، مشاوره در مامایی، آناتومی، فیزیولوژی،آموزش پزشکی، ژنتیک انسانی مشروط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی مامایی.
۵کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبیالف ـ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی علوم آزمایشگاهی.
ب ـ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در یکی از رشته¬های تحصیلی انگل شناسی پزشکی، ایمنی شناسی پزشکی، بافت شناسی، بیوشیمی بالینی، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، زیست فناوری پزشکی، ژنتیک انسانی، سم شناسی، قارچ شناسی پزشکی، میکروب شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی مشروط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی علوم آزمایشگاهی.
۶کاردان/کارشناس فناوری اطلاعات سلامت(کاردان /کارشناس پذیرش و اطلاعات)انفورماتیک پزشکی (فوق لیسانس)- فناوری اطلاعات سلامت (لیسانس)- مدارک پزشکی (لیسانس، فوق لیسانس) – مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی (فوق لیسانس)- کتابداری در شاخه پزشکی (لیسانس)- کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی (فوق لیسانس) – مدیریت فناوری اطلاعات سلامت (فوق لیسانس)
۷کارشناس امور مالیدارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های حسابداری-حسابرسی-مدیریت مالی-حسابداری دولتی-حسابداری امورمالی-حسابداری مالی-حسابداری مالیاتی – کارشناسی حرفه ای حسابداری- ریاضی گرایش ریاضیات مالی- ریاضی کاربردی گرایش ریاضی مالی-کارشناس حرفه* ای حسابداری سلامت
دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در یکی از رشته های حسابداری-حسابرسی-مدیریت مالی-مدیریت دولتی گرایش مدیریت مالی دولتی – مدیریت صنعتی گرایش مالی- حسابداری مدیریت- مدیریت دولتی گرایش بودجه و مالیه عمومی-مدیریت MBA گرایش مدیریت مالی- مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی- مدیریت کسب و کارMBA) گرایش مالی – مدیریت سازمان های دولتی گرایش مالی و اقتصادی- مالی کلیه گرایش ها – حسابداری بخش عمومی – مدیریت کسب و کار گرایش مالی – مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی(مالی)
۸کاردان /کارشناس فناوری اطلاعاتدارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های:فناوری اطلاعات و ارتباطات- معماری سیستم های کامپیوتری-مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها – مهندسی فناوری اطلاعات کلیه گرایش ها – مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی- سخت افزار کامپیوتر-کامپیوتر-سخت افزار-مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات کلیه گرایش ها- مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری فناوری اطلاعات- کارشناسی تکنولوژی کامپیوتر- مهندسی تکنولوژی سیستم های سخت افزاری رایانه -مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعاتICT- مهندسی تکنولوژی سخت افزار کامپیوتر- مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری رایانه – مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مدیریت فناوری اطلاعات پزشکی- فناوری اطلاعات سلامت-معماری سیستم های کامپیوتری- مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستم های کامپیوتری-مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها – مهندسی فناوری اطلاعات کلیه گرایش ها – مدیریت فناوری اطلاعات کلیه گرایش ها – علوم کامپیوتر- معماری کامپیوتر- مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت-علوم کامپیوتر کلیه گرایش ها – مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت- مهندسی فناوری اطلاعات IT(کلیه گرایش ها)-مهندسی فناوری اطلاعات پزشکی -مهندسی کامپیوتر گرایش بیوانفورماتیک

 

عناوین شغلی و مواد امتحانی آزمون استخدامی منطقه ای سازمان تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۲
عنوان شغلیمواد آزمون
پرستارمجموعه دروس (پرستاری داخلی و جراحی ۱ تا ۴ ـ مراقبتهای ویژه ـ روانپرستاری ـ کودکان ـ مدیریت ـ بهداشت جامعه ـ مادران و نوزادان)
مامامجموعه دروس (بارداری و زایمان ۱ تا ۴ ـ بیماریهای زنان و ناباروری ـ بهداشت مادر و کودک ـ نوزادان)
کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبیمجموعه دروس (بیوشیمی بالینی ـ میکروبیولوژی (باکتری، انگل، قارچ، ویروس) ـ هماتولوژی و بانک خون ـ ایمونولوژی و سرولوژی ـ کنترل کیفی در آزمایشگاه)
پزشک عمومیمجموعه دروس (بیماریهای داخلی، عفونی، روانپزشکی ـ جراحی عمومی و زنان و زایمان ـ بیماریهای کودکان ـ آمار حیاتی و اصول اپیدمیولوژی ـ اپیدمیولوژی و کنترل بیماریهای واگیر و غیرواگیر)
داروسازمجموعه دروس (دارودرمانی بیماریها ـ فارماکولوژی ـ فارماکوگنوزی ـ فارماسیوتیکس)
کارشناس امور مالیمجموعه دروس (حسابداری مالی ـ حسابداری بهای تمامشده ـ اقتصاد خرد و کلان ـ حسابداری دولتی و بودجه ـ حسابداری مالیاتی)
کارشناس فناّوری اطلاعاتمجموعه دروس (سیستمهای عامل ـ ساختمان دادهها و الگوریتمها ـ پایگاه دادهها ـ مهندسی نرم افزار ـ +A ـ +Security ـ +Network)
کاردان /کارشناس فناوری اطلاعاتمجموعه دروس (کدگذاری بیماریها ـ مدارک پزشکی ـ آمار بیمارستانی ـ اطلاع رسانی پزشکی ـ اصطلاحات پزشکی ـ کلیات پزشکی)

پیوست : فرم استشهاد محل سکونت جهت شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال۱۴۰۲ – برای دانلود اینجا را کلیک کنید

لینک ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.