خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم

آگهی استخدام آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم

متن آگهی:

تعدادی از شهرداری های استان قم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل عملیاتی آتش نشانی از محل مجوزهای استخدامی شماره ۳۱ سازمان /۱۱/ ۱۱۳۱ و شماره ۰۲۲۳۱ مورخ ۲۳ /۱۱/ شماره ۰۲۷۲۵ مورخ ۲۲ شهرداری ها و دهیاری های کشور، تعداد ۱۵۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمونهای عملی، کتبی و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید

لینک آگهی

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آتش نشانی

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴ دیدگاه تاکنون.

  1. غمزده گفت:

    به جای پول گرفتم شما هم دست این جوونا رو بگیرین تا جایی شاغل بشن ما پولمون کجابوود که با این هزینه اتون شرکت کنیم ما کار میخواییم تا زندگی بچرخونیم

    [پاسخ]

  2. محسن گفت:

    آخه آزمون چه هزینه ای داره که ۶۰ تومن پول میگیرن این ها میخان ازاین راه یه پولی هم به جیب بزنن تازه بانکها و بیشتر جاها اینو یه نوع تبلیغ میدونن استخدام بزنن دهن به دهن بچرخه فلان جا استخدام زدن

    [پاسخ]

  3. علیرضا گفت:

    خدالعنتشون کنه که از هر راهی ملت رو لخت میکنن.اخه آزمون استخدام چرا باید پولی باشه.پول از از کسایی که قبول شدن باید بگیرن.

    [پاسخ]

  4. بنده خدا گفت:

    این چه وضعشه من پول داشتم چرا به این استخدامیها سر میزدم من یه بیکارشصت هزار تومان را از کجا بیارم اونم ممنکه قبول بشم یا نشم چرا باید استخدامیها پولی باشه یا امام زمام تو خودت کمک کن..

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.