خانه » استخدام در استان هرمزگان » استخدام در استان هرمزگان » استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

متن آگهی:

خبر ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ – شرکت پالایش نفت آفتاب در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی در استان هرمزگان – بندرعباس، تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان واجد شرایط و بومی استان هرمزگان را در مقطع و رشته-گرایش های مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه و طی مراحل انتخابی از میان فارغ التحصیلان استان هرمزگان جذب نماید.

مهلت ثبت نام : ۲۸ الی ۱۶ تیر ما ۱۴۰۱ 

جدول نیازمندی های نیروی انسانی پالایشگاه نفت آفتاب

رشته تحصیلیگرایشمقطع تحصیلیجنسیتتعداد
مهندسی مکانیکبدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مهندسی پزشکی(بیومکانیک)، سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، خودرو، مکانیک خودروکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد۱۴
مهندسی برقبدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مخابرات، مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک)، مکاترونیک، راه آهن برقیکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد۲۰
مهندسی بازرسی فنی و مهندسی متالوژیبدون گرایش، کلیه گرایش‏هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد۲
مهندسی شیمیبدون گرایش، کلیه گرایشها به استثنا صنایع غذایی، محیط زیست، HSEکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد۱۰۸
مهندسی نفتبدون گرایش، کلیه گرایشهاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد
بهداشت حرفه ایبدون گرایش کلیه گرایش‏هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن۱
مهندسی محیط زیست، مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست، مهندسی شیمی گرایش محیط زیستکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن۲
مهندسی ایمنی، مهندسی HSE، مهندسی شیمی گرایش HSE—–کارشناسی / کارشناسی ارشدمرد۶
کاردان ایمنی، کاردانی آتش نشانی، کاردانی بهداشت حرفه ای، کاردانی امداد و نجات شهریکاردانیمرد۱۲
کاردانی مکانیککلیه گرایشهاکاردانیمرد۶
مدیریتمنابع انسانی، صنعتی، دولتی، اجرایی، کارآفرینیکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن۷
مهندسی صنایعبدون گرایشه، کلیه گرایش هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن۶
مهندسی کامپیوتربدون گرایش، کلیه گرایشهاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن۳
علوم تغذیهبدون گرایش، کلیه گرایش هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن۱
حسابداریبدون گرایش، کلیه گرایش هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن۱۲

شرایط عمومی استخدام
۱- تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور (مصرح در قانون اساسی)
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت غیر پزشکی
۴- عدم سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت اجتماعی شده باشد.
۵- نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار
۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان، طبق تایید پزشک معتمد شرکت
۷- دارا بودن حداکثر ۲۸ سال تمام (۱۳۷۳/۰۱/۰۱ به بعد) برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی و حداکثر ۳۰ سال تمام (۱۳۷۱/۰۱/۰۱ به بعد) برای مدرک کارشناسی ارشد (توجه: حداکثر سن اعلام شده، برای تمامی مقاطع تحصیلی با احتساب خدمت نظام وظیفه است).
۸- دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تایید وزار علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی، بدون ذکر کلمه ی معادل و ارزش استخدامی.
۹- این آزمون مختص متقاضیان بومی استان هرمزگان است. بومی به فردی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد.
• محل تولد یا صدور شناسنامه متقاضی استان هرمزگان بوده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.
• متقاضی مدرک دیپلم خود را از استان هرمزگان اخذ کرده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.
• متقاضی ساکن استان هرمزگان بوده و حداقل ۵ سال در استان سکونت داشته باشد.

۱- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام
ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ با مراجعه به سایت شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس www.aftabor.comانجام می پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی به شرح ذیل است:
۱- ثبت و تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سایت مذکور به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی
۲- متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳ خود را با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
۳- واریز مبلغ ۸۵۰۰۰۰ ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به عنوان حق ثبت نام به صورت الکترونیکی به حساب دانشگاه هرمزگان

۲- زمان توزیع کارت ورود به جلسه
کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ لغایت سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ از طریق سامانه اینترنتی سایت ثبت نام، قابل دریافت خواهد بود.

۳- زمان و محل برگزاری آزمون:
تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه مورخ ۲۹ یا ۳۰ تیرماه سال ۱۴۰۱ در شهر بندرعباس می باشد. حوزه و تاریخ برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.

۴- منابع آزمون:
آزمون تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست انجام خواهد شد.

رشته تحصیلیمواد آزمون
مهندسی مکانیکمکانیک سیالات- مقاومت مصالح- انتقال حرارت- ترمودینامیک-استاتیک- دینامیک و ارتعاشات
مهندسی شیمی و نفتکنترل فرایند- انتقال جرم و عملیات واحد- طرح راکتورهای شیمیایی- ترمودینامیک- مکانیک سیالات-انتقال حرارت
مهندسی برقالکترونیک- بررسی سیستم‌های قدرت- کنترل سیستم‌های خطی- ابزار دقیق- ماشین های الکتریکی
مهندسی صنایعمبانی سازمان و مدیریت – کنترل پروژه – تحقیق در عملیات – آمار و احتمال – اقتصاد مهندسی – کنترل موجودی – کنترل تولید
مهندسی کامپیوترساختمان داده – طراحی الگوریتم – نظریه زبانها و ماشینها – مدارهای منطقی – معماری کامپیوتر – سیستم عامل – شبکه های کامپیوتری – پایگاه داده
مهندسی بازرسی فنی و متالورژیترمودینامیک و شیمی فیزیک – خواص فیزیکی – خواص مکانیکی – خوردگی و الکتروشیمی
مدیریتتئوری های مدیریت – مدیریت رفتار سازمانی – قانون کار و تامین اجتماعی – تحقیق در عملیات – اقصاد خرد و کلان – ریاضی و آمار– بازاریابی
مهندسی ایمنی و بهداشت حرفه ای و HSEعوامل فیزیکی و شیمیایی محیط کار- حریق و روشهای مبارزه با ان- اصول بهداشت محیط- دفع مواد زاید صنعتی- الودگی هوای محیط کار و کنترل آن- HSE
مهندسی محیط زیستآلودگی‌های محیط زیست- ارزیابی محیط زیست- آلودگی آب هوا و صوتی- بیماریهای حرفه ای و مخاطرات شغلی-اصول ایمنی و حفاظت محیط زیست- مدیریت ریسک
حسابداریحسابداری مالیاتی – حسابرسی – حسابداری صنعتی – اصول تنظیم و کنترل بودجه – مدیریت مالی – ریاضی و آمار
تغذیهتغذیه اساسی – تغذیه در دوران های مختلف زندگی – تغذیه اینترال و پرنترال – رژیم درمانی – فیزیولوژی – بیوشیمی
کاردانی مکانیکترمودینامیک – سیالات – انتقال حرارت – استاتیک – مقاومت مصالح
کاردانی ایمنی و آتش نشانی / کاردانی بهداشت حرفه ای / کاردانی امداد و نجات شهریسیستم‌های اعلان حریق- سیستم‌های اطفای حریق- اصول پیشگیری و علل بروز و گسترش حریق- آبرسانی در عملیات اطفای حریق- HSE- واکنش در مقابله با حریق و سوانح- کمک های اولیه

۵- مراحل جذب
• از داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه تخصصی و عمومی دعوت به عمل خواهد آمد.
• متقاضیان رشته کاردان ایمنی، کاردانی آتش نشانی، کاردانی بهداشت حرفه ای، کاردانی امداد و نجات شهری، در صورت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، می بایست در آزمون عملی آمادگی جسمانی نیز شرکت نمایند. پذیرش نهایی در این رشته منوط به قبولی در آزمون عملی آمادگی جسمانی است.
• پس از طی مراحل جذب و معاینات طب صنعتی، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره های آموزشی علمی و عملی (دوره سه ماه آزمایشی) معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت در دوره های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام نهایی آنان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب صورت خواهد پذیرفت. بدین ترتیب قبل از مراحل پیش گفته همچنین پیش از طی نمودن موفقیت آمیز دوره های آموزشی، شرکت هیچ گونه تعهدی منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.

۶- نکات قابل توجه
۱- افرادی که موفق به سپری نمودن آزمون و مصاحبه فنی و عمومی و آزمایش های طب صنعتی می شوند بایستی قبل از آغاز دوره های آموزشی تعهدات و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می گردد را به شرکت ارائه دهند.
۲- منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره سه ماهه آزمایشی از عقد قرارداد استخدامی و آغاز کار خودداری نمایند کلیه هزینه های مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخیص شرکت از محل تضامین آنان برداشته خواهد شد.
۳- تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هر یک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند.
۴- مزایایی که برای منتخبینی که وارد دوره آزمایشی می‏شوند در نظر گرفته شده به قرار زیر است:
• پرداخت حداقل حقوق وزارت کار طی دوره سه ماهه آزمایشی
• بیمه تامین اجتماعی
• سرویس ایاب و ذهاب از شهر بندرعباس
۵- با توجه به این‏که جامعه هدف طرح بومیان استان هرمزگان می‏باشد، لذا شرکت هیچ‏گونه تعهدی در قبال اسکان منتخبین نخواهد داشت.

۷- تذکرات مهم:
۱- چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در متن آگهی های استخدام این شرکت باشد مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان حتی در صورتی که حکم استخدامی هم صادر شده باشد، حکم مزبور لغو و بلااثر شده و حق هرگونه اعتراض از داوطلب سلب می گردد. بنابراین لازم است اطلاعات داده شده منطبق با شرایط مندرج در این آگهی باشد و از ارائه اطلاعات غیر واقعی جداً خودداری نمایند.
۲- ثبت نام فقط در رشته ها و گرایش های تحصیلی اعلام شده در جدول مجاز خواهد بود و داوطلبان می بایست با رشته، گرایش و مقطع تحصیلی ذکر شده در جدول نیازمندی ها در آزمون شرکت نمایند. بنابراین خواهشمند است از ثبت نام در رشته های تحصیلی مشابه یا مدارک تحصیلی بالاتر جداً خودداری نمایند.
۳- ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تائید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
۴- هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحوی غیر از سامانه اینترنتی مورد قبول نمی باشد.
۵- مجدداً تاکید می گردد که استخدام صرفاً براساس آئین نامه و مقررات شرکت می باشد.
۶- نتایج آزمون کتبی بصورت چند برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب صنعتی، گزینش عمومی و طی نمودن موفقیت آمیز دوره های آموزش های عمومی و تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
۷- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور می بایست به تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
۸- وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
۹- در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه اصل و کپی مدارک الزامی است.
۱۰- شرکت پالایش نفت آفتاب هیچگونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره براساس اولویت امتیازات مکتسبه جایگزین خواهند شد.

تـاریـخ هـای مهـم
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری۱۴۰۱/۰۳/۲۸ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی۱۴۰۱/۰۴/۲۶ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
برگزاری آزمون استخدامی هر داوطلب۱۴۰۱/۰۴/۲۹ یا ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
اعلام نتایج آزمون کتبیمتعاقبا اعلام خواهد شد.
تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبهمتعاقبا اعلام خواهد شد.

شرکت پالایش نفت آفتاب در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی در استان هرمزگان – بندرعباس، تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان واجد شرایط و بومی استان هرمزگان را در مقطع و رشته-گرایش های مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه و طی مراحل انتخابی از میان فارغ التحصیلان استان هرمزگان جذب نماید.

لینک ثبت نام 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.