خانه » استخدام در استان زنجان » استخدام شرکت پارس سوییچ در زنجان(اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام شرکت پارس سوییچ در زنجان(اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲- اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پارس سوییچ
مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پارس سویچ تمدید و اصلاحیه شرایط سنی به شرح زیر اعلام گردید:
شرکت پارس سویچ در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین واجدین شرایط (مرد و زن) در مقطع لیسانس در رشته‌های مهندسی برق (الکترونیک- قدرت)، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و علوم پایه (ریاضی، آمار، فیزیک و کامپیوتر) از طریق برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه‌های تخصصی استخدام نماید. داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ به آدرس اینترنتی سامانه گلستان مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. از آنجا که تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون بر اساس محتویات دفترچه راهنما می‌باشد، به داوطلبان توصیه و تاکید می‌گردد پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه مذکور و اطمینان از دارا بودن شرایط مندرج، نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایند. (شرایط سنی نیز از ۲۸ سال به ۳۰ سال تغییر یافته است)
زمان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.


خبر ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پارس سویچ
مهلت ثبت نام در آزمون استخدام شرکت پارس سویچ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ تمدید گردید.


خبر ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ – شرکت پارس سویچ در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت اصلی و شرکتهای زیر مجموعه در استان زنجان، از بین فارغ التحصیلان مرد/ زن در رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و علوم پایه (رشته های ریاضی، فیزیک و کامپیوتر) با شرایط تعیین شده پس از انجام آزمون و مصاحبه های تخصصی، رفتاری و گزینش و انجام معاینات پزشکی بدو استخدامی و مراحل اداری از طریق آزمون کتبی – عملی، به صورت قراردادی از میان داوطلبان استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ می باشد.

دانلود فایل راهنما

لینک ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.