خانه » استخدام در استان سیستان و بلوچستان » استخدام شرکت مشانیر در استان فارس

استخدام شرکت مشانیر در استان فارس

متن آگهی:

خبر ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ – شرکت مشانیر  به آدرس شیراز، خیابان قصرالشت، کوچه ۵۹- فرعی ۵۹/۸ پلاک ۱۱۴  و شماره تلفن ۰۷۱۳۶۲۶۸۷۵۵ به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب صنعتی به صورت قراردادی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیروی اپراتور به صورت شیفت کار در پستهای انتقال و فوق توزیع استانهای فارس و بوشهر می‌نماید .

مهلت ثبت نام : ۵ آذر ماه ۱۴۰۱ 

۱- شرایط عمومی استخدام قراردادی :

۱-۱٫ داشتن تابعیت ایرانی

۲-۱٫ انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (هیچ گونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست)

۳- . ۱عدم اعتیاد به مواد مخدر، الکلی و هرگونه مواد روانگردان و دخانیات

۴-۱٫ نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری

۵-۱٫ داشتن سلامت جسمانی (فیزیک مناسب بدنی، تکلّم و…) و روانی و هرگونه توانایی لازم برای انجام کار اپراتوری مطابق نظریه طب کار

تذکر : افراد دارای کوررنگی در هر طیفی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.

۶- . ۱دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی

۷-۱٫ نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها  و هرگونه منع قانونی استخدام در زمان شروع به خدمت

۸-۱٫ احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید مراجع ذی‌صلاح پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

۲- شرایط اختصاصی استخدام قراردادی:

۱- ۲. عنوان شغلی کلیه مشاغل ذکر شده، اپراتور ایستگاه برق می باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته های شغلی مذکور هستند .

۲-۲٫ داشتن مدرک فوق دیپلم در یکی از گرایشهای کاردانی برق)قدرت، الکتروتکنیک، الکترونیک، مخابرات) یا مدرک مهندسی برق با گرایش شبکه انتقال و فوق توزیع، قدرت یا تکنولوژی برق (قدرت)، الکترونیک، کنترل، مخابرات متناسب با کدرشته محل ذکر شده در جدول۱(ذیل بند۹ این آگهی) الزامی است.

تذکر مهم:  افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد برق و بالاتر، تنها به شرطی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که مدرک فوق دیپلم یا لیسانس متناسب با شرایط بند ۲-۲ را داشته باشند.

۳-۲. داشتن  حداکثر سن ۳۰ سال تمام برای افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی تا تاریخ شروع ثبت نام (صرفا  متولدین ۱۳۷۱/۰۸/۲۳ به بعد مجاز به شرکت در آزمون بامدرک کاردانی می باشند). برای افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، حداکثر سن مجاز برای ثبت‌نام،۳۲ سال است(متولدین ۱۳۶۹/۰۸/۲۳ به بعد مجاز به ثبت نام با مدرک کارشناسی هستند).

تذکر ۱: داوطلبانی می‌توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز ثبت نام (۱۴۰۱/۰۹/۰۵) فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.

تذکر۲: داشتن سابقه کار، تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.

تذکر ۳: طول مدت خدمت سربازی حد اکثر۲۴ماه به سقف سنی اعلام شده در بند ۳-۲ اضافه می‌شود .

تذکر۴: به سقف سن داوطلبان متأهل یک سال و بازاء هر فرزند نیز یکسال، حداکثر  و جمعا تا ۵ سال قابل اضافه شدن است.

۴-۲- داوطلب باید، بومی واجد شرایط شهرستان مورد تقاضا باشد.

 تعریف بومی در این آگهی استخدام :

متقاضیانی  که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل تقاضا، بومی محسوب می‌شوند:

۱-۴-۲- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۲-۴-۲- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان- دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد( ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)

۳-۴-۲- فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد، مشروط به اینکه حداقل ۴ سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند (با ارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).

۴-۴-۲-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تأمین اجتماعی).

تذکر۱: بجز افراد واجد شرایط بند ۱-۴-۲ ، سایر داوطلبان می‌بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک ، تاییدیه ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

۳-نحوه ثبت نام:

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می‌گیرد:

۱-۳- ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس https://azmoon.sutech.ac.ir

۲-۳- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تأیید آنها .

۳-۳- تأییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب .

۴-۳- دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.

تذکر۱: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است.

۴- مدارک مورد نیاز برای ثبت نام الکترونیکی:

۱-۴- تکمیل برگ درخواست شغل (تقاضانامه ثبت نام): با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل است، لازم است در تکمیل آن نهایت دقت به عمل آید .

تذکر۱ : داوطلب با امضای فرم ثبت نام و شرکت در آزمون، صریحا” و تلویحا” اقرار به علم کامل به مفاد آگهی نموده است و در آینده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

۲-۴- پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ هشتصدهزار ریال طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام

تذکر۲: پس از واریز وجه، تحت هیچگونه شرایطی هزینه ثبت نام مسترد نمی‌شود.

۳-۴- اسکن یک قطعه عکس ۴× ۳ که بایستی متناسب با توضیحات بند ۵ باشد.

۴-۴-اسکن صفحات کامل شناسنامه -کارت ملی – مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

۵-۴-داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام، آدرس دقیق و شماره تلفن همراه و ثابت و ایمیل خود را به صورت دقیق وارد نمایند . آدرس و شماره تلفن های وارد شده ملاک اطلاع رسانی خواهد بود و چنانچه به داوطلب پیامک یا ایمیل ارسال شده و یا تماس تلفنی گرفته شود و به هر دلیلی پاسخگو نباشد از ادامه فرآیند استخدام کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت .

۵- نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:

۱-۵- حجم فایل اسکن عکس ۴×۳ کمتر از ۱۰۰کیلوبایت باشد.

۲-۵- عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.

۳-۵- حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .

۶- مهلت ثبت نام:

۱-۶- متقاضیان واجد شرایط، می توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه۱۴۰۱/۰۸/۲۳ مورخ لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۵نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق آدرس اینترنتی https://azmoon.sutech.ac.ir  اقدام نمایند.

۲-۶- به ثبت نام و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

۳-۶- در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با شماره ۰۷۱۳۷۳۵۳۱۰۱تماس حاصل نمایید (شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع، پرهیز نمایید.)

 ۷- کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون:

۱-۷- داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۸با درج کد ملی در محل مورد نظر در سایت https://azmoon.sutech.ac.ir  اقدام نمایند.

۲-۷- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است و در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

۳-۷- زمان برگزاری آزمون کتبی روز پنج شنبه مورخ   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ می باشد. چنانچه به هر دلیلی قرار بر تغییر زمان آزمون باشد، از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴-۷- مکان  و آدرس  دقیق محل  برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۵-۷ – برگزاری آزمون جهت داوطلبان استان فارس در شهر شیراز، و استان بوشهر در شهر بوشهر خواهد بود .

۶-۷ -زمان اعلام نتایج آزمون کتبی، حدود یک هفته پس از آزمون است که از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

۷-۷-در زمان تطبیق مدارک، که تاریخ آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید مصاحبه عمومی، روانشناسی، زبان انگلیسی و آشنایی با کامپیوتر نیز از داوطلبین پذیرفته شده در آزمون کتبی انجام می‌شود و داوطلبین محترم باید کلیه مدارک لازم جهت صحت‌سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. پس از آن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود.

۸-۷- زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان، حدود یک هفته پس از اتمام مصاحبه تخصصی خواهد بود.

 ۸ -مفاد آزمون به شرح ذیل است:

۱-۸- تعداد سوالات آزمون ۱۰۰ سوال شامل ۶۰سوال تخصصی (با ضریب۲) در زمینه شغل مورد تقاضا (مدارهای الکتریکی، بررسی سیستمهای قدرت۱،حفاظت، ماشین‌های الکتریکی) و ۴۰ سوال عمومی با ضریب ۱ شامل: زبان انگلیسی، مهارتهای عمومی کامپیوتر و سوالهای سنجش هوش و استعداد و ریاضی ) بصورت تستهای چهار گزینه‌ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت ۱۰۰ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

۹-رشته محل های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی:

جدول شماره۱-کدرشته محلها و شرایط مدرک تحصیلی آزمون

ردیفنام شهرستان مورد تقاضاتعداد مورد نیاز(مرد)مقطع      تحصیلی مورد قبولمحدوده  بومی
۱شیراز۱۰لیسانسبومی شهرستان شیراز
۲کازرون۱فوق دیپلم یا لیسانسبومی شهرستان کازرون
۳کوار۱فوق دیپلم یا لیسانسبومی شهرستان کوار
۴لامرد۴فوق دیپلم یا لیسانسبومی شهرستان لامرد
۵خنج۳فوق دیپلم یا لیسانسبومی شهرستان خنج
۶مرودشت و زرقان۳فوق دیپلم یا لیسانسبومی یکی از شهرستانهای  مرودشت یا  زرقان
۷تنگستان و دشتی۴لیسانسبومی یکی از شهرستانهای تنگستان یا دشتی
۸گناوه۳لیسانسبومی شهرستان گناوه
۹دیلم۳لیسانسبومی شهرستان دیلم
۱۰دشتستان۵لیسانسبومی شهرستان دشتستان
۱۱کنگان۲فوق دیپلم یا لیسانسبومی شهرستان کنگان

 

تذکرات بسیار مهم

تذکر ۱ -داوطلبان، تنها مجاز به انتخاب یک کد محل استخدامی می باشند و ضروری است شرایط بومی  آن کد محل طبق بند ۴-۲ و شرایط مدرک تحصیلی مطابق بند۹ این آگهی را داشته باشند.

تذکر۲: انتخاب داوطلبان برای ورود به مرحله مصاحبه به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون، با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده و به میزان ۳ برابر ظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می‌پذیرد و انتخاب نهایی داوطلبان آزمون بر اساس نمره آزمون و مصاحبه خواهد بود.

تذکر۳: هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرسhttps://azmoon.sutech.ac.ir خواهد بود و داوطلبان، اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

تذکر۴ : لازم به تأکید است کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقاٌ مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هر مرحله از فرایند آزمون و جذب،  مشخص شود متقاضی واجد شرایط مندرج در این اطلاعیه نیست، از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

تذکر۵: این اطلاعیه هیچ گونه تعهدی در خصوص جذب و استخدام دائم ایجاد نمی‌کند و کارفرما با توجه به شرایط متغیر کار در قبول یا رد داوطلبان کاملا مختار است.

۱۰-مراحل بعد از برگزاری آزمون:

۱  تطبیق  مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون:

داوطلبانی که اسامی آنها تا ۳ برابر ظرفیت اعلام می شوند موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج، به نماینده شرکت به آدرسی که متعاقبا اعلام خواهد شد،  به صورت حضوری ارائه و رسید دریافت نمایند.

۱-۱- اصل مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن

۲-۱- اصل کارت ملی به همراه تصویر آن .

۳-۱- اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن .

۴-۱- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه تصویر آن .

۵-۱- اصل مدارک دالّ بر بومی بودن به همراه تصویرآن .

۶-۱- اصل سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصویر آن .

تذکر ۱: انتخاب نهایی داوطلبان پس از قبولی در آزمون، تأیید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسی و تخصصی متناسب با نیازهای شغلی)مصاحبه کامپیوتر- زبان تخصصی – مصاحبه فنی)  مورد نظر ، تأیید پزشک معتمد ، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل اپراتوری و انجام استعلام از مراجع ذی‌صلاح صورت می‌گیرد. داوطلبان می بایست قبل از جلسه مصاحبه در تاریخی که اعلام خواهد شد با همراه داشتن کلیه مدارک تحصیلی، بومی، هویتی و پایان خدمت سربازی خود به محل تعیین شده توسط مجری مراحل آزمون مراجعه نمایند . داوطلب درصورت تأیید مدارک، مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه خواهند بود. به مدارکی که بعد از این تاریخ ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد

تذکر۲ : شرط استخدام قراردادی، دریافت گواهینامه موفقیت در دوره‌های بدو  خدمت و گذراندن زمان کارآموزی به مدت ۳ ماه (درصورت نیاز دوره کارآموزی تمدید خواهد شد) است . هزینه شرکت در این دوره آموزشی بر عهده متقاضیان است اما در صورتی که فرد  متقاضی، موفق به قبولی دردوره‌ آموزشی  شود، پس از به‌کارگیری در شرکت، هزینه پرداختی، به وی بازگردانیده خواهد شد. چنانچه متقاضیان در حین برگزاری دوره‌ها یا پس از پایان دوره، انصراف دهند  هزینه برگزاری دوره به ایشان بازپرداخت نخواهد شد.

تذکر۳: از پذیرفته شدگان، تعهد محضری اقامت و انجام خدمت در محدوده کار شرکت تا پایان دوره خدمت اخذ خواهد گردید.

تذکر۴: با توجه به طولانی بودن فرآیند جذب و به کارگیری که ممکن است زمان شروع به کار بین ۶ ماه تا یکسال پس از برگزاری آزمون باشد ، لازمست داوطلبان از پی گیری های مکرر حضوری و تلفنی خودداری نمایند . بدیهی است مراتب از سوی شرکت برگزار کننده به استحضار داوطلب خواهد رسید .

تذکر ۵: با توجه به شرایط فنی/ مالی ممکن است زمان شروع به کار پذیرفته شدگان به صورت یکسان نباشد .

تذکر۶: چنانچه هر یک از داوطلبان درخواست انصراف از فرایند آزمون داشته باشند می بایست قبل از جلسه مصاحبه درخواست انصراف نمایند در صورتی که پس از جلسه مصاحبه به هر دلیل درخواست انصراف نمایند از حضور در آزمون آتی مشابه این شرکت محروم خواهند شد و چنانچه شرکت نموده و در آزمون کتبی قبول شوند از ادامه مراحل کنار گذاشته خواهند شد.

تذکر۷: رسیدگی به شکایات احتمالی از طریق  مراجعه به همین سایت می باشد.

.

جدول شماره ۲:برنامه زمانی آزمون:

ردیفعنوانتاریخ
۱ثبت نام در سامانهدوشنبه ۲۳ آبان ماه۱۴۰۱ تا ‌شنبه ۰۵  آذرماه ۱۴۰۱
۲ویرایش اطلاعات داوطلباندوشنبه ۰۷ آذرماه ۱۴۰۱
۳صدور کارت ورود به جلسه آزمون ازطریق سایتاز سه‌شنبه ۰۸ آذرماه ۱۴۰۱
۴برگزاری آزمون کتبیعصر پنجشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱
۵بررسی مدارک و شرایط اولیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی و اعلام نتیجه اولیه آزمون کتبیمتعاقبا اعلام خواهد شد
۶انجام مصاحبهمتعاقبا اعلام خواهد شد

فرم ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.