خانه » استخدام در استان مرکزی » استخدام شرکت ماشین سازی اراک

استخدام شرکت ماشین سازی اراک

متن آگهی:

خبر ۷ دی ماه ۹۸ – شرکت ماشین سازی اراک در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان واجد شرایط به شرح  ذیل از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید. متقاضیان واجد شرایط می
توانند از تاریخ درج با مراجعه به وب سایت ww.msa.ir  منوی” ارتباط با ما ” نسبت به تکمیل فرم استخدام و ارسال اطلاعات از طریق وب سایت اقدام نمایند.
رشته:
۱-حقوق در مقاطع کارشناسی و بالاتر
 

شرایط:
تسلط به قوانین  مربوطه – آشنائی با   قراردادهای بین المللی-  تسلط در نگارش متون حقوقی اعم از دادخواست، لایحه، اظهارنامه و غیره-   تسلط  به زبان انگلیسی – تسلط به  نرم افزار های عمومی و تخصصی مرتبط و آشنا به محاسبات
واریز هزینه ثبت نام به مبلغ  پانصد هزار  ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره  ۹۵۵۵۵۷۰  بانک ملت  بنام ماشین سازی اراک و ارسال  تصویر فیش واریزی  از طریق سایت همراه  با تصویر  مدارک تحصیلی  و کارت پایان خدمت .
لازم به ذکر است صرفا درخواست های ثبت شده در  وب سایت بررسی میگردد هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارد.
زمان برگزاری آزمون روز جمعه  مورخ ۹۸/۱۰/۲۷ در محل مجتمع آموزش ماشین سازی اراک میباشد و به همراه داشتن کارت ملی الزامی است .
مواد آزمون عبارتست از مباحث حقوقی (حقوق مدنی ،حقوق تجارت ) آئین های دادرسی مدنی و کیفری ، قانون اجرای احکام مدنی ، قانون کار  و آئین دادرسی کار ،زبان و ادبیات فارسی ،زبان انگلیسی ، اطلاعات عمومی ، هوش و استعداد تحصیلی
دارندگان پروانه وکالت یا کارآموزان وکالت مجاز به ثبت نام نمیباشند
دعوت به مصاحبه بر اساس نمره اخذ شده آزمون ، از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا به متقاضیان تاکید  می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
اطلاع رسانی های بعدی هم از طریق کانال و  وب سایت ماشین سازی اراک  انجام خواهد شد.

تکمیل فرم استخدام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.