خانه » استخدام در استان کرمان » استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ –  مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۰۱ تمدید گردید.


 خبر ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۸ -اصلاحیه:

در خصوص ردیف های ۲ و ۳ (شغل های تراشکار و جوشکار صنعتی) شرط ارائه سابقه بیمه برای سابقه کار حذف گردید ولی داشتن مهارت مربوطه الزامی می باشد.

در خصوص ردیف ۴ ( شغل اپراتور جرثقیل سقفی) امکان ثبت نام برای داوطلبان دارای مقطع تحصیلی دیپلم نیز فراهم گردید.

سایر موارد مندرج در آگهی به قوت خود باقی است.

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز جهت خدمت در مجتمع احیاء مستقیم و فولاد بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) از بین واجدین شرایط بومی مرد، در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) و آزمون عملی با کسب نمره حد نصاب لازم ،  به صورت قرارداد موقت طبق قوانین کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می­نماید.

لازم بذکر است کلیه مراحل آزمون تا مرحله معرفی به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان ، توسط دانشگاه صنعتی شریف (کاراسا) مجری برگزاری آزمون انجام می‌پذیرد .


خبر ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸ – حهت مشاهده منابع آزمون روی لینک زیر کلیک نمایید

مشاهده منابع آزمون


خبر ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۸ – شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز جهت خدمت در مجتمع احیاء مستقیم و فولاد بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) از بین واجدین شرایط بومی مرد، در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) و آزمون عملی با کسب نمره حد نصاب لازم ،  به صورت قرارداد موقت طبق قوانین کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می­نماید. 

لازم بذکر است کلیه مراحل آزمون تا مرحله معرفی به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان ، توسط دانشگاه صنعتی شریف (کاراسا) مجری برگزاری آزمون انجام می‌پذیرد .

داوطلبان واجد شرایط می­توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق از تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ تا پایان روز شنبه مورخ  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

الفشرایط عمومی: 

  1.       تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  2.       تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی.
  3.       نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
  4.       عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح.
  5.       داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
  6.       داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت­های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت.

ب )شرایط اختصاصی استخدام:

۱-      سطح تحصیلی، گرایش و تعداد مورد نیاز:

 

جدول رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

ردیفمقطع تحصیلیرشته تحصیلیشغل مورد نیازتعداد سایر شرایط و توضیحات
۱کاردانیکلیه رشته های فنیآتش نشان۵ نفرداشتن گواهینامه پایه یک ، معافیت غیر پزشکی ، حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر ، دارای گواهینامه آمادگی جسمانی ، افراد دارای مدرک کاردانی در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات در اولویت قرار دارند.
۲کاردانی یا حداقل دیپلمکلیه رشته هاتراشکار۸ نفرداشتن مهارت تراشکاری و گواهینامه مهارت تراشکاری صادره از مراجع رسمی ، داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط
۳کاردانی یا حداقل دیپلمکلیه رشته هاجوشکار صنعتی۷ نفرداشتن مهارت جوشکاری و گواهینامه مهارت جوشکاری از مراجع رسمی در زمینه های جوش های  آرگون ، CO2 ، برق ، داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط
۴کاردانیکلیه رشته های فنیاپراتور جرثقیل سقفی۵ نفرداشتن گواهینامه مهارت اپراتور جرثقیل سقفی کابین دار از مراجع رسمی
۵کاردانیشیمیآزمایشگر۳ نفرکلیه گرایش ها به استثنا گیاهان دارویی و غذایی
۶کارشناسیابزاردقیق، الکترونیک، کنترلکارشناس ابزاردقیق۳ نفر

* توضیحات مهم: 

در خصوص ردیف­های ۱ تا ۴ در صورت قبولی در آزمون کتبی آزمون عملی مهارت گرفته شده و در صورت تایید مهارت مورد پذیرش قرار می­گیرد.

۲-     شرایط سنی

–         حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان دیپلم ۲۵ سال (متولدین ۷۳/۰۲/۱۶) ، کاردانی ۲۷ سال (متولدین ۷۱/۰۲/۱۶) و کارشناسی ۳۵ سال (متولدین ۶۳/۰۲/۱۶) می باشد.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان اولین روز ثبت نام می باشد.

–         موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

۱-      مدت زمان انجام خدمت سربازی (حداکثر به مدت ۲۴ ماه) به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

۲-      مدت زمان سابقه کار مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد مشروط بر اینکه سن متقاضی دیپلم از ۳۵ ، کاردانی از ۳۷ و کارشناسی ۴۵ سال بیشتر نباشد .

۳-      فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان  بالای ۵۰ درصد از شرط سنی یکسال و یک نمره معدل پایین تر بهره مند می گردند .

ج) سایر شرایط:

۱- برای متقاضیان استخدام به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:

۱-۱-محل سکونت متقاضی در یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.

۱-۲-محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی، پدر، مادر و یا همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.

۱-۳-طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهرستان بردسیر

۱-۴-فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که ۳ سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.

۲-       شاغلان فعلی در شرکت هلدینگ میدکو و شرکتهای تابعه آن حق شرکت در آزمون را ندارند.

۳-       متقاضیانی که قبلأ در آزمون­های جذب نیروی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان شرکت نموده و پذیرفته نشده اند در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجددأ ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

۴-       افرادی که اعضاء درجه یک خانواده آنان در مجتمع بردسیر مشغول بکار می باشند مجاز به ثبت نام نمی باشند. ( فرزند، پدر، مادر، برادر، خواهرو همسر)

۵-       تعیین واحد سازمانی متقاضیان، بنا به تشخیص شرکت فولاد سیرجان ایرانیان می باشد.

۶-       پذیرفته شدگان نهایی، تابع آیین نامه استخدامی و نظام پرداخت میدکو خواهند بود و نحوه همکاری به صورت قرارداد موقت می‌باشد.

۷-       پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت رضایت از عملکرد ایشان ادامه همکاری وجود خواهد داشت و در غیر اینصورت بدون هیچ گونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنان پایان داده خواهد شد.

۸-       شرکت فولاد سیرجان ایرانیان هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان و سرویس ایاب و ذهاب برای هیچ یک از شهرستان‌های مجاور نخواهد داشت.

۹-       معاینات پزشکی و آزمون­های سلامت و توانایی جسمانی و روانی برای فعالیت در محیط­های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می­پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می­باشد.

تذکر: اخذ برگه ارزشیابی گواهی پزشکی در آزمایشات بالینی و پاراکلینیکی شامل ( ادیومتری، اپتومتری هر دو چشم ۱۰، رادیوگرافی قفسه سینه، رادیوگرافی مهره کمر، آزمایشات تشخیص طبی، پاتولوژی و نوار قلب و تست­های روانشناسی) می باشد.

۱۰-   با توجه به این­که پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می­باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می­بایست صرفأ با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار در شرکت مشغول گردند. و هیچ­گونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی­باشد.

۱۱-   از پذیرفته شدگان نهایی تعهد و ضمانت نامه معتبر مبنی بر ادامه خدمت در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان مادامی که شرکت به خدمات ایشان نیاز دارد اخذ میگردد.

د) نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:

داوطلبان از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند:

. فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴*۳ با زمینه سفید.

. فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق. (مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد)

. فایل اسکن شده پشت و روی کارت ملی.

. اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

. اسکن گواهینامه­های معتبر مورد نیاز.

. اسکن رزومه کاری، سوابق و بیمه به تایید سازمان تأمین اجتماعی

*متقاضی برای اثبات بومی بودن باید با توجه به انتخاب گزینه (موارد بند ۱ اطلاعیه )، صفحه اول شناسنامه پدر یا مادر و یا همسر بردسیری و یا سایر شرایط ذکر شده در بند ۱ را اسکن و ارسال نماید.

تذکر:  در صورت عدم احراز بند فوق برای اثبات بومی بردسیر تاییدیه مراجع ذیصلاح (فرمانداری و بخشداری­های) شهرستان بردسیر را اسکن و ارسال نماید. 

 توضیح ۱:

اسکن کلیه مدارک می­بایست با فرمت jpG با حجم ۴۰ کیلوبایت جهت عکس و ۸۰ کیلوبایت جهت مدارک دیگر ذخیره شود.

تذکر: لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی­گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون می­بایست پس از ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تاپایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

داوطلبان باید  پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

توضیح۲:

 لازم است  داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده  و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد.

توضیح۳:

هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و یک گرایش را دارد.

توضیح ۴:

 در کلیه مراحل ممکن است در صورت نیاز به صورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن تماس دقت کافی مبذول گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

  •  دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون از طریق سایتkarasa.ir ، اعلام می گردد.

مواد آزمون:

۱- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ­های نادرست برگزار می­گردد.

۲- آزمون کلیه مقاطع تحصیلی شامل ۴۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی می­باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی می­باشد و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته تحصیلی مورد نظر خواهد بود.

توضیح:

 اقلیت های دینی ا ز پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می­باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می­شود.

اعلام نتایج آزمون:

نتایج آزمون در پایگاه اینترنتی www.karasa.ir  متعاقبأ اعلام خواهد شد.

تذکر: درصورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی، داوطلب موظف است مراتب را از طریق شماره تلفن های ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱  اعلام نماید.

داوطلبان گرامی جهت ثبت نام کلیک کنید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.