خانه » استخدام در استان چهار محال بختیاری » استخدام شرکت فولاد سفید دشت(اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون)

استخدام شرکت فولاد سفید دشت(اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰: اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت فولاد سفید دشت

با سلام احتراماً، باستحضار می­رساند پیرو مصوبات شصت و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا ۱۴۰۰/۲/۱۸ در خصوص تغییر برگزاری کلیه آزمون های خردادماه و برگزاری آن در تیر و مردادماه سال ۱۴۰۰ و همچنین بر اساس مصوبه چهلمین جلسه مشترک ستاد استانی مدیریت بیماری کووید ۱۹ مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۸ در خصوص تغییر تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مجتمع فولاد سفید دشت، بدینوسیله تاریخ جدید برگزاری آزمون ۱۷ و ۱۸ تیرماه در محل دانشگاه شهرکرد می­باشد.


خبر ۱۸ اردیهبشت ۱۴۰۰: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد سفید دشت

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری تا ۲۲ اردیبهشت ماه تمدید گردید.


خبر ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ – شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل کارشناسی و اپراتوری تعداد ۲۸۰ نفر از واجدین شرایط در استان چهارمحال و بختیاری را از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی) ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی جذب نماید. افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند به آدرس اینترنتی به نشانی www.skuazmoon.ir سامانه دانشگاه شهرکرد مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ لغایت ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ اقدام نمایند.

دانلود فایل راهنمای آزمون

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.