خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام شرکت فولاد خوزستان(تعویق زمان آزمون)

استخدام شرکت فولاد خوزستان(تعویق زمان آزمون)

متن آگهی:

خبر ۸ آبان ۱۴۰۰- الزام جذب نیروی بومی در شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان 

در پی ابلاغ بومی‌ گزینی در جذب و استخدام در آزمون پیش رو، اکنون به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و در راستای تحقق شعار سال، شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان هم ملزم به جذب نیروهای بومی شدند.
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل به شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان دستور داد با توجه به اهمیت استفاده از نیروهای بومی، هرگونه جذب نیرو در فعالیت‌های مستمر و پروژه‌ای از استان خوزستان صورت گیرد.
از جمله مهم‌ترین شرایط ابلاغیه، می‌توان به الزام جذب نیروها در مشاغل زیر کارشناسی از شهرستان‌های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی و در مشاغل کارشناسی و بالاتر از نیروی بومی استان خوزستان اشاره کرد. از طرفی انتخاب و تامین نیرو صرفا از طریق بانک اطلاعاتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صورت خواهد پذیرفت که اقدامی ابتکاری در تسهیل جذب نیروی متخصص و بومی استان خوزستان است.
گفتنی است، سیاست قطعی مجموعه فولاد خوزستان بر جذب نیرو و بکارگیری جوانان متعهد و کارآمد استان پایه‌گذاری شده است. بر همین اساس به شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان تاکید شده از زمان ابلاغ، بکارگیری نیروها صرفا از استان باشد و در صورتی که تخصص مورد نیاز از درون استان فراهم نشد، صرفا با تایید کمیته تخصصی مربوطه، اقدام به تامین نیرو از خارج استان شود.
در این ابلاغیه از سوی مدیرعامل آمده است؛ به منظور تعامل سازنده و بهره‌گیری از بانک اطلاعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، لازم است تفاهم‌نامه‌ای از سوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی تنظیم و پس از نهایی شدن، شکل اجرایی به خود گیرد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، نیروی بومی به فردی اطلاق می‌شود که متولد شهرستان‌های خوزستان باشد و یا سه سال آخر تحصیل یا مدرک دیپلم وی در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان باشد.


 

خبر ۲۱ مهر ۱۴۰۰- اطلاعیه تعویق برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان 

اطلاعیه مهم شرکت فولاد خوزستان: با توجه به درخواست های متفاوت نهادها و مجموعه های استانی برای تخصیص سهمیه شرکت در آزمون استخدامی پیش رو، به منظور بررسی این درخواست ها و و اخذ مجوز لازم از هیات مدیره محترم شرکت و هماهنگی با مجموعه های بالا دستی، برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان تا اطلاع بعدی به تعویق می افتد.
امید است تمام خدمتگزاران نظام اسلامی در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، به حمایت یکپارچه از بنگاههای موفق تولیدی و اشتغال زایی همت نموده و زمینه رفع مشکل بیکاری جوانان تحصیلکرده و برومند این خطه را فراهم نمایند.


خبر ۹ مهر ماه ۱۴۰۰ – شرکت فولاد خوزستان واقع در شهر اهواز – کیلومتر ۱۰ جاده اهواز- بندر امام خمینی (ره)، با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد تعداد ۵۰۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان خوزستان در مشاغل کارشناسی و زیرکارشناسی (اپراتوری، کارمندی و تعمیرکاری) مطابق جداول شماره ۲ و ۳ ازطریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و مهارتی، معاینات طب صنعتی و گزینش، مطابق قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و بر اساس شرایط ذکر شده در این آگهی دعوت به همکاری نماید:

ثبت نام در آزمون : ۲۰ الی ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰

جهت دانلود فایل راهنمای آزمون اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.