خانه » استخدام در استان تهران » استخدام شرکت صنعتی و معدنی چادرملو(اعلام منابع آزمون)

استخدام شرکت صنعتی و معدنی چادرملو(اعلام منابع آزمون)

متن آگهی:

خبر ۲۴ خرداد ۱۴۰۰- اعلام منابع آزمون استخدامی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو

جهت مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ – شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در نظر دارد تعداد ۶۰ نفر نیروی مورد نیاز خود را ( فقط مرد) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش براساس برنامه زمانبندی به شرح جدول ذیل دعوت به همکاری نماید. 

   افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ  ۲۲/۱۴۰۰/۰۳  لغایت تاریخ  ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ به آدرس اینترنتی واحد آزمونهای تخصصی دانشگاه صنعتی شریف ( www.karazmoon.com ) مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

مقطعرشتهتعدادمحل خدمتتوضیحات
لیسانسمهندسی بهداشت حرفه ای۱مجتمع صنعتی اردکان
مهندسی ایمنی صنعتی – HSE۵مجتمع صنعتی اردکان
کارشناس عمران- عمران۱مجتمع صنعتی اردکانآشنایی با امور قراردادها
مهندسی شیمی – گرایش پالایش۲مجتمع صنعتی اردکان
مهندسی صنایع- کلیه گرایشها۸مجتمع صنعتی اردکان – دفتر تهران۱ نفر دفتر تهران- ۷ نفر مجتمع صنعتی
مهندسی برق کلیه گرایشها۲مجتمع صنعتی اردکان
مهندسی برق – گرایش قدرت۳مجتمع صنعتی اردکان
مهندسی برق- الکترونیک و ابزار دقیق۴مجتمع صنعتی اردکان
مهندسی مکانیک- کلیه گرایشها۱۳مجتمع صنعتی اردکان
مهندسی متالوژی- کلیه گرایشها۱۳مجتمع صنعتی اردکان
مهندسی کامپیوتر- نرم افزار۲مجتمع صنعتی اردکان- دفتر تهران۱ نفر دفتر تهران- ۱ نفر مجتمع صنعتی
مهندسی کامپیوتر- سخت افزار۳مجتمع صنعتی اردکان -دفتر تهران۲ نفر دفتر تهران- ۱ نفر مجتمع صنعتی
کارشناس IT۱مجتمع صنعتی اردکان
مدیریت بازرگانی۲دفتر تهران
تعداد کل ۶۰ نفر

 توضیحات: 

داوطلبین از کلیه استان های کشور قادر به ثبت نام در آزمون می باشند. 

شرایط شرکت در آزمون: 

  1.                 شرایط عمومی: 

۱-۱-     تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۱-۲-     تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی

۱-۳-     دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم )پزشکی و غیر پزشکی)

۱-۴-     عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. ( با تأیید مراجع ذی صلاح )

۱-۵-     عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن

۱-۶-     داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت صنعتی و معدنی چادرملو

۱-۷-     عدم اعتیاد به مواد مخدر ( با تایید مراجع ذی صلاح )

  1.   شرایط سنی: 

۲-۱-     حداکثر سن مجاز برای داوطلبین به شرح ذیل می باشد :

*         داوطلبین دارای مدرک تحصیلی لیسانس: حداکثر سن مجاز ۳۱ سال ( متولدین ۰۱/۰۳/۱۳۶۹ و بعد از آن)

-۲-     جانبازان ، آزادگان ، فرزندان و همسران شهدا ، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

۲-۳-     افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ، مادر،خواهر ، برادر ) تا میزان ۸ سال.

۲-۴-     رزمندگان کمتر از ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه ، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه .

۲-۵-     مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.

۲-۶-     به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.

  1.   امتیازات و سهمیه های قانونی :

۳-۱     ایثارگران سهمیه ۲۵ درصد: شامل جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسرو فرزندان آزدگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت خواهر و برادر شاهد می باشند.

۳-۲    ایثارگران سهمیه ۵ درصد: رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت. تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی می باشد و سایر مراجع مورد تایید نمی باشد.

  1.   شرایط مدرک تحصیلی: 

۴-۱-     مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.

۴-۲-     دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. ( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).

۴-۳-     تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.

۴-۴-     مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

 *     تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ  ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمیگیرد. 

*     تذکر : در صورت احراز مدرک تحصیلی مازاد بر حداکثر مدرک تعیین شده در ردیف های جدول فوق، در هر مرحله از فرآیند استخدام و بعد از آن ( حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. 

                 شرایط بومی بودن: 

داوطلب بومی: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:

الف- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای بکارگیری، یکی باشد.

ب – همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهرستانهای محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج‌-     داوطلب حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع ( ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

د – داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار ( ۴ ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند ( پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است)

*     تبصره ۱: مبنای شهرستان ها برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد. 

*      تبصره ۲: داوطلبین بومی شهرستان اردکان ،بومی استان یزد، نیروهای شاغل در پیمانکاری زیر مجموعه شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو(با حداقل ۳ سال سابقه کار) به ترتیب ۱۵%، ۱۰% و ۱۰% در اولویت مصاحبه و بکارگیری نهایی قرار خواهند گرفت.

                 نحوه ثبت نام و مهلت آن: 

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز  سه شنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. ( مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).

۶-۱-               مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

۶-۲-               واریز مبلغ ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال (  یک میلیون و سیصد هزار ریال  ) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون.

          *** داوطلب گرامی:  لطفاً با دقت آگهی را مطالعه کرده و اقدام  به ثبت نام فرمائید. در صورت پرداخت وجه،  مبلغ واریزی  به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. 

۶-۳-               داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.
( حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۲۰۰ کیلوبایت باشد )

  •         عکس داوطلب ۴×۳
  •         شناسنامه
  •         کارت ملی
  •         گواهی فراغت از تحصیل
  •         کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم
  •         سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
  •         سوابق کاری جهت نیروهای پیمانکاران زیر مجموعه شرکت صنعتی و معدنی چادرملو
  •         مدارک دال بر بومی بودن
  •         مدارک دال بر امتیازات و سهمیه های قانونی ( ایثارگران)

۶-۴-     ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت ( www.karazmoon.com ) به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد .

۶-۵-     داوطلبان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید .

*  تبصره ۳ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

  1.            نحوه برگزاری آزمون: 

۷-۱-     آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.

۷-۲-     منابع آزمون کتبی متعاقبا از طریق سایت کارآزمون اعلام خواهد شد.

تبصره: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد عمومی آزمون توزیع می شود.

  1.            توضیحات مهم : 

۸-۱-     چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی ( حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۸-۲-     بدیهی است قبولی آزمون یا مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و روانشناختی، معاینات پزشکی ، تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

۸-۳-     محل اشتغال افراد قبول شده، واقع در سایت شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و دفتر تهران طبق جدول رشته­ ها می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.

  1.            دریافت کارت آزمون: 

۹-۱-               دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده در تاریخ­های تعیین شده امکان پذیر است.

۹-۲-               آزمون در شهر یزد برگزار خواهد شد . محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه در سایت قابل مشاهده است.

  1.        اعلام نتایج آزمون : 

۱۰-۱-           نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور( www.karazmoon.com ) اعلام خواهد شد.

۱۰-۲-           داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن  ۶۶۵۶۰۴۶۵  -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

داوطلب گرامی جهت ثبت نام در آزمون کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. محمد محمدی گفت:

    محمدی ترک آباد مدرک دیبلم مکانیک صنعتی ۰۹۳۹۲۵۵۲۴۸۵

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.