خانه » استخدام در استان اصفهان » استخدام شرکت ذوب آهن اصفهان سال ۹۹

استخدام شرکت ذوب آهن اصفهان سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۸ تیر ماه ۹۹ – شرکت سهامی ذوب آهن به استناد مصوبه هیأت مدیره خود، در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیازهای نیروی انسانی خود در مشاغل کارشناسی، تعداد محدودی از فارغ التحصیلان شاخص دانشگاه های برتر که دارای شرایط اختصاصی تعیین شده در این اطلاعیه می باشند را از طریق مصاحبه تخصصی، کانونهای ارزیابی شایستگی، معاینات طب صنعتی(جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی) و گزینش ، به صورت قراردادی، طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب نماید:

 شرایط عمومی داوطلبان :

  1. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
  2. تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
  3. نداشتن سابقه اعتیاد، محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
  4. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم(جهت داوطلبان مرد).
  5. داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانشناختی جهت انجام فعالیت شغلی بر اساس تأیید مرکز بهداشت     حرفه ای شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان.
  6. داشتن حداکثر سن ۳۰ سال شمسی تا تاریخ ارسال مدارک .
  • داوطلبانی که دارای سابقه کار مرتبط با تخصص و رشته تحصیلی، با پرداخت حق بیمه در صندوق های بازنشستگی معتبر کشور می باشند، مدت ۵ سال به حداکثر سنی تعیین شده، اضافه می شود.

 شرایط اختصاصی داوطلبان:

  1. دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی شامل: مهندسی مواد و متالوژی – مهندسی مکانیک – مهندسی برق – مهندسی عمران و معماری- مهندسی صنایع – مهندسی شیمی – مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و یا مجموعه رشته های مدیریت و اقتصاد شامل: اقتصاد – مدیریت دولتی – مدیریت بازرگانی- مدیریت مالی- مدیریت بیمه – بهداشت حرفه ای و محیط زیست و گرایشهای مختلف حقوق.

 ۲- فارغ التحصیل یکی از ۱۵ دانشگاه برتر دولتی با تحصیل به صورت روزانه و تمام وقت .

  •  لیست دانشگاه های برتر دولتی به تفکیک نوع دانشگاه شامل دانشگاه های جامع، صنعتی و پژوهشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی، از سایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام «ur.isc.gov.ir » بر اساس فهرست آخرین رتبه بندی دانشگاهها  و مؤسسات پژوهشی ایران استخراج می گردد.

  ۳- دارا بودن حداقل معدل ۱۷ در کلیه رشته های اعلام نیاز شده.

 ۴- تسلط کامل به زبان انگلیسی و یا یکی از زبانهای خارجی متناسب یا نیاز شرکت.

  •  مصاحبه تخصصی از داوطلبان به زبان خارجی اعلام شده، انجام خواهد گرفت.

 ۵- داوطلبانی که دارای کلیه شرایط عمومی و اختصاصی فوق باشند، در صورت دارا بودن حداقل یکی از ویژگی‌های زیر ، مجاز به ثبت نام بر اساس مفاد این اطلاعیه می باشند:

الف_ برگزیدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد ، به ازای هر۵۰  نفر پذیرفته شده در هر رشته، حداکثر ۳  نفر به ترتیب امتیازات علمی.

ب_ برگزیدگان المپیادهای علمی و تخصصی رسمی کشور .

ج_ مخترعین و مکتشفین که اختراع و اکتشافات آنان در مراجع ذیربط به ثبت رسیده است و برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم جشنواره خوارزمی (رتبه کشوری) مشروط به ارتباط با رشته تحصیلی و تخصص مورد نیاز شرکت .

د_ رتبه‌های اول دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاترکه از طریق کنکور سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش گردیده‌اند (با ورودی مشترک) و رتبه‌های اول فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های معتبر خارج از کشور ، با تشخیص وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری .

ذ _ فارغ التحصیلانی که در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها، برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، دارای رتبه‌های زیر می‌باشند:

۱-   رتبه‌های کل زیر ۵۰۰ ، برای رشته ریاضی فیزیک.

۲-   رتبه‌های کل زیر ۲۵۰ ،‌ برای رشته علوم تجربی.

۳-   رتبه‌های کل زیر ۱۰۰ ،‌ برای رشته علوم انسانی.

هـ –  فارغ التحصیلانی که درآزمون استخدام ادواری سازمان سنجش آموزش کشور، دارای رتبه‌های زیر می‌باشند:

۱- هرکدام از گروه‌های فنی، مهندسی با رتبه کمتر از ۲۰۰ .

۲- هر کدام از گروه‌های اداری و مالی با رتبه کمتر از ۲۰ .

  •  شرایط قید شده فوق صرفاً با ارائه گواهی معتبر از مرکز ذیربط محرز می گردد و پس از استعلام توسط مدیریت امور اداری و پشتیبانی، در صورت تأیید، قابل استناد خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

  1. تصویر مدارک زیر در قالب فایل jpg    با کیفیت خوانا به ترتیب قید شده.
  • تمام صفحات شناسنامه (ترجیحاً  ۶۰۰ x 800)
  • کارت ملی (ترجیحاً  ۶۰۰ x 800)
  • عکس سه در چهار (ترجیحاً  ۴۰۰ x 600)
  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ترجیحاً  ۶۰۰ x 800)
  • اصل مدرک کارشناسی و یا بالاتر در رشته اعلام نیاز شده (در صورت عدم درج معدل در دانشنامه،‌ ارائه مدرک معتبر دال بر تأیید معدل الزامی است (ترجیحاً ۸۰۰ x 1200) ) .
  • گواهی معتبر از دستگاه متبوع مبنی بر داشتن یکی از شرایط اختصاصی قید شده در بند ۵ شرایط اختصاصی اطلاعیه  (ترجیحا ۸۰۰ x 1200)
  • رزومه کاری مطابق با استانداردهای تعیین شده در قالب فایل  pdf  با کیفیت خوانا .
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی در قالب فایل اکسل شامل مشخصات فردی، نظام وظیفه و وضعیت جسمی، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی، سوابق حرفه ای، سوابق علمی، مشخصات معرف و سوابق آشنایی با زبان های خارجی. (فایل اکسل ذیل اطلاعیه، دانلود و با دقت تکمیل و به نشانی اعلام شده ارسال گردد.)

  نحوه ارسال مدارک:

    داوطلبان دارای شرایط، می توانند جهت ثبت نام از طریق ارسال پست الکترونیک به نشانی elite@esfahansteel.ir ، نسبت به ارسال مدارک فوق اقدام نمایند. متذکر می گردد به مدارکی که خارج از فرمت اعلام شده و یا به صورت ناقص ارسال شده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  دعوت از داوطلبان:

 در صورت تأیید مدارک، پس از بررسی و تطبیق شرایط فرد با مفاد اعلام شده،‌ بر اساس نیازها و اولویتهای شغلی مورد نیاز(برنامه ریزی منابع انسانی شرکت)، از داوطلبان جهت انجام مراحل استخدامی، دعوت به عمل خواهد آمد.

برای دریافت فرم راهنما اینجا  کلیک کنید

برای دریافت فرم خام تکمیل اطلاعات اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.