خانه » استخدام در استان زنجان » استخدام شرکت ایران ترانسفو زنجان(تغییر زمان برگزاری آزمون)

استخدام شرکت ایران ترانسفو زنجان(تغییر زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۸: تغییر زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت ایران ترانسفو

بنا به درخواست تعداد کثیری از داوطلبان در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو بعلت تداخل و همزمانی با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، تاریخ آزمون به روز جمعه ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ تغییر بافت.


خبر ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۸ – مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱ خرداد ۹۸ تمدید گردید.


خبر ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸ – شرکت ایران ترانسفو زنجان، در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد ۱۰۰ نفر از آقایان در مقطع دیپلم و همچنین مقطع فوق دیپلم و لیسانس را از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، صرفاً برای مشاغل کارگری به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد موقت کارگری با شرایط ذیل جذب می نماید .

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. کمال گفت:

    سلام دیپلم الکترنیکم متولد۲۹/۲/۷۰ایامیتونم تو ازمون شرکت کنم

    [پاسخ]

  2. ناصر گفت:

    سلام بنده تولد ۱/ ۳ /۱۳۷۰هستم میتونم در استخدامی ترانسفو شرکت کنم دیپلم ریاضی

    [پاسخ]

  3. زمانی گفت:

    باسلام خسته نباشید جناب اقای دکتر ظهیری دکتر بنده ۱۱سال سابقه کاردر تولیدات وهمراه با تعمیر نگهداری و فنی کار دارم چراباید شرایط جذب نداشته باشم..سن ۳۸٫ومدرک فوق دیپلم تاسیسات وکامپیوتر هستم..
    ایا راحلی هست ؟برای استخدام چندین بار هم رزومه نامه از اداره کار امام جمعه واستانداری اوردم.لطفا امکان داره برای جذب بکار نظر لطف را بفرمایید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.