خانه » استخدام در استان خراسان شمالی » استخدام شرکت آلومینای ایران (تمدید مهلت ویرایش اطلاعات)

استخدام شرکت آلومینای ایران (تمدید مهلت ویرایش اطلاعات)

متن آگهی:

خبر ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۸ -داوطلبین گرامی تمدید مهلت ویرایش اطلاعات ثبت شده تا تاریخ ١٣٩٨/٠٢/۲۸روز شنبه ساعت ۱۶ می باشد.

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸ – داوطلبین گرامی مهلت ویرایش اطلاعات ثبت شده تا تاریخ ١٣٩٨/٠٢/٢۴ روز سه شنبه ساعت ١٧ می باشد.

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ اردیبهشت ماه ۹۸ – شرکت آلومینای ایران در نظر دارد تعداد ۳۰۴ نفر نیروی مورد نیاز خود را در قالب پیمانکاری از متقاضیان شهرستانهای جاجرم و گرمه و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش براساس برنامه زمانبندی به شرح جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید. 

  افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ لغایت تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف ( www.karasa.ir ) مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول شماره ۱ – رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

ردیفتخصصجنسیتحداقل مدرک تحصیلیحداکثر مدرک تحصیلیگرایش تحصیلیتعداد نفرات
۱کارگر خدمات عمومی( کارگر ساده، آبدارچی و نظافتچی )مردپایان ابتداییدیپلمتمام رشته ها۲۰
۲کارگر خدمات فنی و صنعتی۷۰
۳کارگر تأسیسات۵
۴کارگر خدمات معدن (کارگر خردایش، سنگ جور و کارگر نقشه برداری)۹
۵تعمیرکار ماشین آلات معدنی۲
۶سرویس کار ماشین آلات معدنی۴
۷حفار ( استخراجی و اکتشافی )۳
۸کمک حفار ( استخراجی و اکتشافی )۴
۹جوشکار صنعتی ( دارای گواهینامه مرتبط )۷
۱۰جوشکار برق و آلومینیوم ( دارای گواهینامه مرتبط )۶
۱۱راننده پایه یکم۷
۱۲راننده شاول۲
۱۳راننده بلدوزر۲
۱۴راننده لودر۳
۱۵راننده دامپتراک۵
۱۶راننده لیفتراک۷
۱۷راننده جرثقیل۲
۱۸راننده بیل مکانیکی۱
۱۹اپراتورمرددیپلمفوق دیپلمریاضی – تجربی و صنایع شیمیایی۷۰
برق و ابزار دقیق۱۲
سایر رشته ها۳۲
۲۰تکنسینمردفوق دیپلمو به بالاترمتالوژی۲
مکانیک۸
برق و ابزار دقیق۸
ایمنی و رشته های مربوطه۲
فوریتهای پزشکی۲
صنایع شیمیایی۶
فرآوری مواد۳

 

شرایط شرکت در آزمون: 

  1.                   شرایط عمومی: 

۱-۱-              تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۱-۲-              تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی

۱-۳-              دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم

۱-۴-              عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. ( با تأیید مراجع ذی صلاح )

۱-۵-              عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن

۱-۶-               داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت آلومینای ایران

۱-۷-              عدم اعتیاد به مواد مخدر ( با تایید مراجع ذی صلاح )

  1.   شرایط سنی: 

۲-۱-              حداکثر سن مجاز برای داوطلبان ردیف ۱ الی ۱۸ جدول شماره یک،۳۳ سال( متولدین ۱۳۶۵/۰۲/۲۱و بعد از آن) ، داوطلبان ردیف ۱۹ جدول شماره یک،۳۴ سال( متولدین ۱۳۶۴/۰۲/۲۱و بعد از آن) و داوطلبان ردیف ۲۰ جدول شماره یک، ۳۵ سال( متولدین ۱۳۶۳/۰۲/۲۱و بعد از آن) می باشد .

۲-۲-              جانبازان ، آزدگان ، فرزندان و همسران شهدا ، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

۲-۳-              افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ، مادر،خواهر ، برادر ) تا میزان ۸ سال.

۲-۴-              رزمندگان کمتر از ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه ، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه .

۲-۵-              مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.

۲-۶-               به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.

۲-۷-              افرادی که دارای سابقه بیمه تأمین اجتماعی در یکی از شرکتهای پیمانکاری شرکت آلومینای ایران را دارند، به ازائ هر سال سابقه، یک سال به شرایط سنی مندرج در بند ۲- ۱ ، اضافه می شود .

۲-۸-              افرادی که در حال حاضر در هر یک از شرکتهای پیمانکاری شرکت آلومینای ایران حداقل به مدت یکسال مشغول فعالیت می باشند، از شرایط سنی مندرج در بند ۲-۱ ، معاف می باشند .

  1.   امتیازات و سهمیه های قانونی :

۳-۱              ایثارگران سهمیه ۲۵ درصد: شامل جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسرو فرزندان آزدگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت خواهر و برادر شاهد می باشند.

۳-۲             ایثارگران سهمیه ۵ درصد: رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزدگان کمتر از یکسال اسارت. تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی می باشد و سایر مراجع مورد تایید نمی باشد.

۳-۳             براساس هماهنگی های بعمل امده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی صرفا از طریق شرکت در آزمون استخدامی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر هر یک از سهمیه های ۲۵ درصد و ۵ درصد .

۳-۳-۱      مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران و یا بلعکس، نمی باشند به عبارت دیگر هر داوطلب می تواند در صورت مشمول بودن ، صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده استفاده نمایند .

۳-۳-۲      رعایت شرط حداقل معدل ( در صورت وجود در شرایط اختصاصی( و همچنین کسب حد نصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران )به استثناء خواهر و برادر شهید ) الزامی نمی باشد.

۳-۳-۳      در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ، اولویت استخدام آنها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران صورت خواهد پذیرفت.

۳-۳-۴      اولویت پذیرش در مشمولین ۵ درصد ایثارگران، با رزمندگان می باشد ( رزمندگان در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی و داشتن شرایط احراز لازم در حد سهمیه تعیین شده از شرط حدنصاب در آزمون معاف بوده و براساس نمرات مکتسبه انتخاب خواهند شد ) و سایر مشمولین سهمیه مذکور در صورت کسب حد نصاب در اولویت بعدی قرار داشته و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت.

۳-۳-۵      استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران ( ۲۵ درصد و۵ درصد ) از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد صورت می پذیرد .

  1.   سهمیه معلولین: 

جذب معلولین عادی( با ارایه معرفی نامه از بهزیستی ) از محل سهمیه استخدامی ( ۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان ) صرفا از طریق شرکت در آزمون استخدامی، کسب حد نصاب لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول ( در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی ) براساس نمره مکتسبه آزمون و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت می پذیرد .

  1.   شرایط مدرک تحصیلی: 

۵-۱-              مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.

۵-۲-              دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. ( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).

۵-۳-              تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.

۵-۴-              مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

v      تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۱باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمیگیرد.

v      تذکر : در صورت احراز مدرک تحصیلی مازاد بر حداکثر مدرک تعیین شده در ردیف های جدول شماره ۱، در هر مرحله از فرآیند بکارگیری و بعد از آن ( حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. 

 

  1.                  اولویتهای جذب: 

داوطلب بومی: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:

الف- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای بکارگیری، یکی باشد.

ب – همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهرستان های محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج‌-     داوطلب حداقل چهار ( ۴ ) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را به صورت متوالی یامتناوب درشهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

د – داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار ( ۴ ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند ( پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است)

و – در بکارگیری مشاغل مذکور در ردیفهای ۱ تا ۱۸ جدول شماره یک ، ۵۰ درصد آزمون کتبی و ۵۰ درصد امتیاز آزمون عملی تخصصی ملاک عمل می باشد .

v      تبصره- مبنای شهرستان های برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

v      تبصره : اولویت بکارگیری برای هر شغل ( طبق جدول شماره یک) ، با داوطلبینی است که در همان شغل در یکی از پیمانکاری های شاغل در شرکت فعالیت دارند، می باشد.

  1.                 نحوه ثبت نام و مهلت آن: 

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز شنبه مورخه ۱۳۹۸/۰۲/۲۱فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. ( مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).

۷-۱-              مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

۷-۲-              واریز مبلغ ۷۰۰٫۰۰۰ریال ( هفتصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون.

          *وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. 

۷-۳-              داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.
( حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد )

  •         عکس داوطلب ۴×۳
  •         شناسنامه
  •         گواهی تحصیلی ( مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد )
  •         کارت ملی
  •         کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
  •         سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
  •         سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی برای داوطلبینی که سوابق کاری در شرکتهای پیمانکاری شرکت الومینای ایران را دارند .
  •         مدارک بومی بودن
  •         مدارک دال بر امتیازات و سهمیه های قانونی ( ایثارگران و معلولین )
  •         گواهینامه های مرتبط با تخصص های مورد نیاز، مندرج در ردیفهای ۹ تا ۱۸ جدول شماره یک

۷-۴-              ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت ( www.karasa.ir ) به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد .

۷-۵-              داوطلبان باید پس از ثبت نام می بایست مکرر به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید .

تبصره ۲ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

v      داوطلبین صرفاً مجاز به شرکت در یکی از ردیفهای شغلی جدول شماره ۱ می باشند .

  1.            نحوه برگزاری آزمون: 

۸-۱-              آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.

۸-۲-              آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی و سؤالات تخصصی می باشد.

تبصره: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد عمومی آزمون توزیع می شود.

  1.            توضیحات مهم : 

۹-۱-              چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی ( حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۹-۲-              بدیهی است قبولی آزمون یا مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی ، معاینات پزشکی ، تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

۹-۳-              کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.

۹-۴-              محل اشتغال افراد قبول شده، واقع در سایت شرکت آلومینای ایران می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.

  1.          دریافت کارت آزمون: 

۱۰-۱-          دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده در تاریخهای تعیین شده امکان پذیر است.

۱۰-۲-          آزمون در شهر جاجرم برگزار خواهد شد .محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

  1.          اعلام نتایج آزمون : 

۱۱-۱-          نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور( www.karasa.ir ) اعلام خواهد شد.

۱۱-۲-          داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن  ۶۶۵۶۰۴۶۵  -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

داوطلبان گرامی جهت ثبت نام کلیک کنید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.