خانه » استخدام در استان هرمزگان » استخدام در استان هرمزگان » استخدام شرکت آرمان نیرو هرمزگان

استخدام شرکت آرمان نیرو هرمزگان

متن آگهی:

خبر ۲۴ تیر ماه ۹۹ – اطلاعیه شرکت آرمان نیرو درباره شرایط و ضوابط تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی اپراتوری سال ۱۳۹۹

بدینوسیله به اطلاع می رساند شرکت آرمان نیرو در نظر دارد نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط جهت انجام کار در شهرستانهای تابع استان هرمزگان برای شغل اپراتوری پست های برق با شرایط ذیل به تعداد۱۹ نفر نیروی مرد را از طریق برگزاری آزمون اقدام نماید.
شرایط داوطلبان :
۱-حداکثر سن برای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ۲۸ سال، لیسانس ۳۰ سال و فوق لیسانس ۳۳ سال می باشد(تاریخ آزمون ملاک حداکثر سن داوطلبان می باشد)
تبصره ۱: درصورت داشتن سابقه مرتبط در خصوص شغل فوق الذکر بر اساس سوابق پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی به سقف سن افزوده خواهد شد.
۲-داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم(به غیر از معافیت پزشکی)
۳-داشتن مدرک تحصیلی مرتبط(فوق دیپلم و لیسانس برق قدرت و الکترونیک یا الکتروتکنیک)
۴-برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی
۵-عدم سو پیشینه کیفری
تبصره ۲ : تاریخ اخذ مدارک بندهای ۲ و ۳ باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون باشد و مدارکی که پس از این تاریخ آزمون باشد پذیرفته نخواهد شد .
۶-بومی بودن در شهرستان محل خدمت الزامی می باشد.
داوطلب بومی شهرستان فردی است که واجد شرایط زیر باشد:
الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته)که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی,راهنمایی,دبیرستان,(متوسطه یا پیش دانشگاهی)را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
د) داوطلب، پدر, مادر و یا همسر حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه (در قبال اشتغال)در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه دوران سربازی قابل احتساب نمی باشد)
تذکر: داوطلبان در صورتی می توانند از شرایط بومی اعلام شده برای والدین خود(موضوع بندهای ب و د) استفاده نمایند که زمان تحقق موضوع (اشتغال ،بازنشستگی یا پرداخت حق بیمه )مربوط به پس از تاریخ تولد داوطلبان باشد.
ذ) داوطلب حداقل ۵ سال گذشته تا تاریخ برگزاری آزمون ساکن شهرستان مورد نظر باشد
۷-زمانبندی برگزاری آزمون:
* مراجعه به سایت برگزار کننده آزمون به آدرس http://arman.Iran-azmoon.ir از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
* تاریخ برگزاری آزمون روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ساعت ۹ صبح
* محل برگزاری آزمون هنگام دریافت کارت ورود به جلسه اعلام می گردد.
۸- هزینه ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی ۶۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد
۹-شرایط خاص: به همراه داشتن ماسک و استفاده از آن در سالن برگزاری آزمون الزامی است
جدول شماره ۱(محل های پذیرش شغل مورد نیاز و مدرک تحصیل)

ردیفمحل خدمتمدرک تحصیلیمقطع تحصیلیجنسیتتعداد(نفر)
۱جزیره قشمالکتروتکنیک یا الکترونیکفوق دیپلممرد۴
۲جزیره قشمالکتروتکنیک یا الکترونیکلیسانس و فوق لیسانسمرد۸
۳حاجی آبادالکتروتکنیک یا الکترونیکلیسانس و فوق لیسانسمرد۴
۴رودانالکتروتکنیک یا الکترونیکفوق دیپلممرد۳
جمع۱۹ نفر

جدول شماره ۲ (منابع آزمون)

رده شغلیمقطع تحصیلیدروس عمومیدروس تخصصی
اپراتورهای پست های برق انتقال و فوق توزیعکاردانیهوش و استعداد-ریاضی-دانش کامپیوترمدارهای الکتریکی – اصول تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی – ماشین الکتریکی – اندازه گیری – کارگاه برق – الکترومغناطیس
اپراتورهای پست های برق انتقال و فوق توزیعکارشناسیهوش و استعداد-ریاضی-دانش کامپیوترمدارهای الکتریکی – بررسی سیستم های قدرت – ماشین – اندازه گیری – رله و حفاظت – کنترل

برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.