خانه » استخدام شهرستان ها » استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۸ (شروع ثبت نام)

استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۸ (شروع ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۷ مهر ماه ۹۸ – ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور آغاز شد

لینک ثبت نام

جهت مشاهده متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی رشته حسابداری


خبر ۳۰ شهریور ماه ۹۸ – کاربرارن عزیز توجه نمایید قسمت های زرد رنگ در دفترچه راهنما شامل اصلاحیه و اضافات در دفترچه راهنمای دیوان محاسبات کشوری می باشد.

جهت مشاهده متن کامل اینجا کلیک کنید


خبر ۱۰ شهریور ماه ۹۸ – دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی از بین افراد بومی و ساکن استان ها(به جزء ستاد، استان های تهران و البرز) به شرح زیر استخدام نماید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل؛ ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۷/۷ لغایت یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۷/۱۴ به مدت هشت روز انجام می پذیرد.
لذا کلیه متقاضیان می بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیان محترم جهت اطلاع از ضوابط و شرایط استخدام مدارک پیوست را به دقت مطالعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی رشته حسابداری

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. کوروش گفت:

    واسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی و دیوان محاسبات کشور
    کتاب قوانین مالی و محاسباتی و اداری تالیف آرش شمسه از انتشارات ترمه تهران که ۸۲۲ تست و آزمون جامع داره میخام تهیه کنم از دوستانی که میتونند کمک کنند جهت سفارش خرید اش ب ممنون میشم.دفتر انتشارات ترمه تهران هست منم شهرستانم. کسی شماره تماس ازشون نداره که جوابگو باشند

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.