خانه » استخدام در استان بوشهر » استخدام در مقطع درجه داری در نیروی انتظامی استان بوشهر

استخدام در مقطع درجه داری در نیروی انتظامی استان بوشهر

متن آگهی:

خبر ۱۱ بهمن ماه ۹۶ – خلیج فارس: نیروی انتظامی استان بوشهر در اطلاعیه ای از گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان بوشهر در مقطع درجه داری خبر داد.
به گزارش «خلیج فارس»؛ در این اطلاعیه آمده: بدینوسیله به اطلاع شهروندان هم استانی رسانده می شود فرماندهی انتظامی استان بوشهر در نظر دارد جهت تکمیل کادر انتظامی در رسته انتظامی و دریابانی از میان علاقمندان واجدالشرایط ،در مقطع درجه داری گزینش و استخدام نماید.
شروع ثبت نام به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۲ بهمن ماه ۹۶ ویژه دیپلم رشته های نظری و فنی شامل: دیپلم ریاضی-تجربی-ادبیات-معارف و فنی: تعمیر و نگهداری خودرو، تعمیرات سخت افزار، تعمیرات مکانیکی، حسابداری بازرگانی، حسابداری مالیاتی، طراحی و تولید نرم افزار، علوم کامپیوتر، کامپیوتر نرم افزار، گرافیک رایانه، مکانیک خودرو، مکانیک عمومی می باشد.
شرایط و ضوابط
* حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر۲۰ سال تمام در صورت انجام خدمت سربازی ۲ سال به حداکثر سن اضافه می شود( ملاک محاسبه سن سال۱۳۹۶)
*حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر، داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و مدرک آشنایی با رایانه
*بومی بودن استان بوشهر (افرادی که محل صدور شناسنامه آنان استان بوشهرمی باشد)
*کلیه متقاضیان باید دارای کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و اضافه خدمت بوده که تاریخ اعزام آن از تاریخ ثبت نام ۴ ماه مهلت داشته باشد. جهت سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمتی که در آن وضعیت غیبت سنواتی و دفترچه ای مشخص شده باشد الزامیست.
*ثبت نام از داوطلبان استخدام با آخرین مدرک تحصیلی آنان صورت گرفته لذا از ثبت نام افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر خودداری بعمل خواهد آمد.
* قبولی در آزمون ورودی و سایر مراحل گزینش.
داوطلبین با مراجعه به آدرس اینترنتی پلیس نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
شرایط و ضوابط اختصاصی جذب؛
*فرزندان محترم شهداء از شرط معدل و آزمون معاف هستند.
*بستگان درجه یک و دو شهداء وفق شرایط ابلاغی از ۵ سال تسهیلات سنی برخوردار می باشند.
*بستگان درجه و دو خانواده های محترم شهداء و ایثارگر در شرایط مساوی با سایر داوطلبان در اولویت جذب می باشند.
*در صورت کثرت متقاضی مرکز گزینش و استخدام ناجا مجاز خواهد بود از میان دارندگان بالاترین معدل، قد و همچنین مناسبترین افراد با ماموریت های ناجا نفرات واجد الشرایط را انتخاب و گزینش نماید.
*ثبت نام از داوطلبان استخدام با آخرین مدرک تحصیلی آنان صورت می پذیرد.
در صورت کسب اطلاع بیشتر، به اداره گزینش و استخدام نیروی انتظامی واقع در میدان قدس (فلکه ساعت)، روبروی اداره پست، کوچه چاپخانه علوی مراجعه نمایند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.