خانه » استخدام در استان تهران » استخدام دانشگاه های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱(اصلاحیه دوم)

استخدام دانشگاه های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱(اصلاحیه دوم)

متن آگهی:

خبر ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ – اطلاعیه اصلاحات دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی تهران، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون ایران سال ۱۴۰۱

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی تهران، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون ایران سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹و با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به شرح ذیل اعلام می گردد. لذا متقاضیان، ضرورت دارد تا پایان مهلت ثبت نام (۱۴۰۱/۰۶/۱۵) و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام (۱۴۰۱/۰۶/۱۵)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

الف) اصلاحیه مربوط به عنوان شغلی:

-عنوان رشته شغلی کارشناسی فناوری اطلاعات (کد ۱۵۵۱۹) مندرج در جدول شماره (۱) صفحه (۱۹) دفترچه راهنمای ثبت نام به کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت (کد ۱۵۵۱۹) اصلاح می گردد.

ب) اصلاحیه جنسیت مربوط به کد شغل محل ۱۰۰۴۰:

– جنسیت شغل محل (۱۰۰۴۰) با عنوان شغلی کارشناس امور دانشجویان در سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران از مرد به زن / مرد اصلاح می­گردد.

ج) اصلاحیه مربوط به مقطع تحصیلی در کد شغل محل ۱۰۳۲۲:

– مقطع تحصیلی کلیه رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز تحصیلی شغل محل (۱۰۳۲۲) به مقطع تحصیلی فوق دیپلم اصلاح می گردد.

د) اصلاحیه مربوط به قسمت تذکرات و توصیه های کلی مندرج در صفحه (۱۳) دفترچه راهنمای ثبت نام:

– عبارت «کلیه اشخاصی که قبل از سال ۱۳۹۸ فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد علوم تغذیه بوده ولی مقطع کارشناسی پیوسته آنان غیر از رشته تغذیه باشد، با گذراندن ۳۱ واحد جبرانی در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، عضو نظام پزشکی بوده و پروانه کار دریافت نموده اند، حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند.» به قسمت نکات و توصیه های کلی اضافه می گردد.

هـ) مواد آزمون شغل کارشناس علم اطلاعات و دانش­ شناسی ـ کد شغلی ۱۵۵۰۴ به شرح جدول ذیل می باشد:

عنوان شغلمواد آزمون
کارشناس علم اطلاعات و دانش­ شناسی (کد شغلی ۱۵۵۰۴)۱ـ مبانی کتابداری و اطلاع ­رسانی پزشکی ۲ـ خدمات مرجع و مشاوره اطلاعات ۳ـ سازماندهی دانش ۴ـ بازیابی اطلاعات سلامت/بالینی / مبتنی بر شواهد ۵ـ سواد اطلاعات سلامت ۶ـ فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و بانک­های اطلاعاتی

 خبر ۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ – دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی تهران، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود ؛ افراد واجد شرایط را به استناد ماده ۳۳ آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال ۱۳۹۷ از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی (و حسب مورد مصاحبه استخدامی) به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایند.

مهلت ثبت نام : ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی

لیک ثبت نام در آزمون

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.