خانه » استخدام در استان کردستان » استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان (تعویض زمان برگزاری آزمون)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان (تعویض زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ – تعویق برگزاری آزمون به دلیل وضعیت شیوع بیماری کرونا

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیرو به صورت شرکتی (حجمی) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در سال ۱۴۰۰ می رساند در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور و با توجه به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های تابعه استان در ایام شیوع ویروس کرونا و قرارگیری شهرستان سنندج در وضعیت قرمز کرونا، برگزاری آزمون مذکور در مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ مقدور نمی باشد. بدیهی است تاریخ برگزاری آزمون با توجه به تغییر وضعیت شیوع بیماری کرونا متعاقباً از طریق سایت ثبت نام آمون اعلام خواهد شد.


خبر ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ – بدین وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیرو به صورت شرکتی (حجمی ) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در سال ۱۴۰۰ می‌رساند عنوان محل جغرافیایی خدمت کردستان، قروه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قروه مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام به کردستان، قروه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گنجی اصلاح می‌گردد. لذا آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ثبت‌نام خود نسبت به انتخاب مرکز مذکور اقدام نموده و کدرهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات محل خدمت جغرافیایی خود اقدام نمایند. همچنین با توجه به استقبال بسیار داوطلبان جهت ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور به اطلاع می‌رساند جهت آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی تعیین شده از تاریخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۰۹/۰۶/۱۴۰۰ موفق به ثبت نام در آزمون نشده‌اند ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند از تاریخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۱۵/۰۶/۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه به سامانه ثبت نامه به آدرس http://azmoon.muk.ac.ir مراجعه نمایند. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در تاریخ های فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. بدیهی است فرصت ثبت نام و ویرایش اطلاعت به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد و مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت اطلاعات بر عهده داوطلب می‌باشد.


خبر ۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ – به اطلاع آن دسته از داوطلبان گرامی که تاکنون موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشده اند می رساند سامانه مجددا در روزهای شنبه تا دوشنبه از تاریخ ۱۳ لغایت ساعت ۲۴ پانزدهم شهریور جهت ثبت نام، مجددا فعال خواهد بود. لذا داوطلبان می توانند به منظور انجام ثبت نام در تاریخ مذکور به سامانه مراجعه نمایند. همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که برخی اطلاعات خود را صحیح وارد ننموده اند، در تاریخ مذکور فراهم خواهد شد


خبر ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰- شرکت سپهرآبیدر عرش نورد در نظر دارد در راستای تأمین نیروی انسانی و ارائه خدمات به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان و واحدهای تابعه آن نسبت به »برگزاری آزمون عمومی« جهت تأمین تعداد ۱۰۹ نفر نیروی شرکتی متصدی خدمات عمومی (نظافتچی) به صورت حجمی از بین داوطلبان صرفا دارای مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه (نداشتن هرگونه مدارک تحصیلی دانشگاهی (پس از سیر مراحل گزینشی بر اساس قانون گزینش از بین افراد واجد شرایط به عنوان »مجری« اقدام نماید. 

مهلت ثبت نام تا ۹ شهریور تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ می باشد.

 

دریافت فایل راهنمای آزمون

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.