خانه » استخدام در استان فارس » استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز

استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز

متن آگهی:

خبر ۲۶ آذر ماه ۹۸-  دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظر دارد به صورت قراردادی برای مراکز تحقیقات هیات علمی ضریب کا جذب نماید.

نام مرکز تحقیقاترشته آموزشی مورد نیازتعداد ظرفیت
تغذیهدکترای تخصصی علوم و صنایع غذایی با دانش و تجربه تحقیقاتی در زمینه غلات و نشاسته۱
جراحی های کم تهاجمیدکترای تخصصی تغذیه با دانش و تجربه تحقیقاتی در زمینه بیماریهای مزمن۱
آلرژیدکترای تخصصی ایمنی شناسی۱
شیمی دارویی و گیاهیدکترای تخصصی در یکی از رشته های فارماکولوژی، فیزیولوژی، بیوشیمی یا سایر رشته های مرتبط با علوم زیستی یا دارویی با داشتن تجربه قابل توجه پژوهشی در زمینه ارزیابی بیولوژیک ترکیبات دارویی در محیط درون تن یا برون تن در حیطه سرطان یا آلزایمر۱
سوختگیدکترای تخصصی مهندسی شیمی-بیوتکنولوژی با دانش و تجربه در زمینه مهندسی بافت و سلولهای بنیادی۱
نانوفناوری در دارورسانیدکترای تخصصی نانوفناوری دارویی۱
آزمایشگاه مرکزی دانشگاهدکترای تخصصی پژوهشی علوم دارویی با گرایش شیمی دارویی و دانش و تجربه در زمینه کارکرد و آنالیز دستگاه های شیمی۱

داوطلبان می توانند درخواست کتبی، رزومه (CV) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه نامه علمی تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ به آدرس زیر ارسال نمایند.
لازم به توضیح است که جذب به صورت ضریب کا / قراردادی است و دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد و تمدید ضریب کا /قرارداد منوط به فعالیت علمی قابل قبول سالانه و رضایت مرکز تحقیقات مورد نظر می باشد. ضمنا افراد در حال تحصیل مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.

داشتن حداقل ۳ مقاله چاپ شده در ISI که در آن داوطلب عضو هیات علمی ، نفر اول باشد، الزامی است. مقالاتی که بالاترین ایندکس آن ها در Emerging Sources Citation Index است، مشمول این بند نمی گردند

آدرس جهت ارسال مدارک : شیراز- خیابان زند – جنب داروخانه هلال احمر – ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز – طبقه هفتم – معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه – امور آموزشی و هیات علمی مراکز تحقیقاتی دانشگاه – صندوق پستی : ۱۹۷۸-۷۱۳۴۵
تلفن تماس : ۳۲۳۰۵۴۱۰-۰۷۱ داخلی ۷۳۸۶

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.