خانه » استخدام در استان تهران » استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران

متن آگهی:

خبر ۱۰ دی ماه ۹۷ – با حمد وسپاس به درگاه ایزد منان، در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب برای متقاضیان همکاری؛ مجموعه مدد ایران (داروخانه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران ، این مجموعه در نظر دارد برای تأمین نیروهای مورد نیاز خود تعداد ۲۵ نفر(فقط آقایان) از افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی (در حیطه عمومی) و مصاحبه تخصصی پس از طی مراحل گزینش برای رشته شغلی خدمات امور دارویی دعوت به همکاری نماید.
۱- تعاریف
مفاهیم برخی از اصطلاح هایی که در آگهی به کار رفته است به شرح ذیل می باشد:

  1. دانشجو: به شخصی اطلاق می­شود که در یکی از دانشگاه­ها و موسسه­های آموزش عالی اعم از دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و …. پذیرفته و ثبت نام شده باشد.
  2. دستگاه­ اجرایی: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک ها و بیمه های دولتی، دستگاه اجرایی نامیده می شوند.
  3. ایثارگران سهمیه­۲۵­درصد: به استناد ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مشمولین عبارتند از: جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بیشتر از یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید می باشند.
  4. ایثارگران سهمیه­۵­درصد: به استناد ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مشمولین عبارتند از: رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت می باشند.
  5. داوطلب­آزاد: به شخصی اطلاق می شود که در زمان ثبت نام ، مشمول سهمیه ایثارگران نباشد.

جدول رشته های شغلی مورد نیاز

عنوان شغلمحل جغرافیایی خدمتتعداد مورد نیازجنسیتشرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلیتوتضیحات
مرد
خدمات امور داروئی
 (نسخه پیچی،انبارداری،صندوقداری،خدمات عمومی)
در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران حسب نظر مجموعه مدد ایران۲۵*دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یاکارشناسی در رشته های دانشگاهیمدارک بالاتر و یا پائینتر از مدارک ذکر شده امکان شرکت در آزمون را ندارند

۲-    شرایط پذیرش داوطلبان
۲-۱- شرایط عمومی
۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲- داشتن تابعیت ایران
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت
۵- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
۶- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی وتوانایی انجام کار مورد نظر (حسب تشخیص مجموعه مدد ایران )
تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی :
افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتنداز:
۱-    مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی و قراردادی دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت آنها.
۲-    انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه دانشگاه/دانشکده و سایر دستگاهها و موسسات دولتی.
۳-    افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی صلاح ، از خدمات دولتی منع شده باشند.
۴-    افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمانها ، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است ، دارند.
۵-    دانشجویان (چه در مقاطع تحصیلی اعلام شده و چه در مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی آگهی شده)
تبصره-دانشجویانی که نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نموده و کاربرگ مربوطه را در هنگام بررسی مدارک برای استخدام تحویل دهند، از ممنوعیت این بند معاف می شوند.
۶-دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز شغل مندرج در آگهی
لازم به ذکر است در هر مرحله از آزمون اگر مشخص شود فرد متقاضی مشمول یکی از بندهای فوق الذکر باشد، از انجام مراحل بعدی محروم می¬گردد و در صورت عقد قرارداد همکاری نیز، قرارداد مربوطه لغو و بلااثر می گردد.

۲-۲ شرایط اختصاصی
۲-۲-۱- شرایط سنی داوطلبان
داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام وحداکثر ۳۰ سال تمام .
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری ویا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد .
ب) جانبازان ، آزادگان ، فرزندان و همسر شهدا ، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد (۲۵ درصد) و بالاتر ، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی ، یا ستاد مشترک نیروهای مسلح (در خصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه )) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ج) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ، مادر ، خواهر و برادر ) تا میزان ۵ سال.
د) رزمندگان دارای کمتر از ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه ، به میزان مدت حضور در جبهه.
ه) سابقه خدمت کارکنان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان ۵ سال.
و) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند ، به میزان انجام خدمت فوق .
ط)مدت خدمت سربازی انجام شده.
تبصره : مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه  باشند.
۲-۲-۲- داشتن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی (فوق دیپلم) یا کارشناسی(لیسانس) در تمامی رشته ها.

۳- مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام اینترنتی( ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی می باشد)
صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام  دارای مدارک ذیل باشند:
الف) مدرک و مقطع تحصیلی مندرج در آگهی.
ب) کارت ملی
ج) شناسنامه عکس دار
د) کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم
ن) مدارک دال بر ایثارگری(ویژه داوطلبان ایثارگر)
ی) گواهی «پایان طرح» و یا «معافیت» برای مشمولین قانون خدمت پیراپزشکان رشته های «اجباری».

۴-    نحوه ثبت نام
۴-۱-اقدامات مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی:
الف) تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی(تقاضا نامه ثبت نام)
ب) ارسال فایل عکس اسکن شده : داوطلب می¬بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را بر اساس شرایط ذیل اسکن نموده و فایل آن  را از طریق سامانه آزمون ارسال نماید:
– عکس تمام رخ ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد و حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
– عکس اسکن شده با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد و حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰کیلو بایت بیشتر باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر یا منگنه یا هرگونه لکه باشد و فاقد حاشیه های زائد باشد.
ج) ارسال فایل اسکن شده رسید وجه پرداختی شرکت در آزمون ، با فرمت JPG و حجم فایل ذخیره شده نباید از ۷۰کیلو بایت بیشتر باشد.
د) ارسال فایل اسکن شده مدرک تحصیلی با فرمت JPG و حجم فایل ذخیره شده نباید از ۷۰کیلو بایت بیشتر باشد.
تذکر: داوطلبان می بایست از اصل کارت ملی، شناسنامه و کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت، مطابق با توضیحات فوق اقدام به اسکن نمایند.

تذکر مهم : با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی ، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان ، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود ، رخ داده است ، تأکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی ، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی ،تحت عنوان متخلف و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۴-۲-تاریخ و پرداخت وجه ثبت نام:
ثبت نام به صورت اینترنتی و از روز دوشنبه  مورخ ۹۷/۱۰/۱۰ لغایت سه شنبه  مورخ ۹۷/۱۰/۱۸ انجام خواهد پذیرفت . متقاضیان واجد شرایط می¬بایست به سایت employee.iums.ac.ir  مراجعه و  نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
پرداخت مبلغ  ۳۵۰۰۰۰ ریال (سیصد و پنجاه هزار ریال) به شماره حساب ۴۸۰۶۱۴۷۵۰۷ و شناسه ۱۳۱۳۵ دانشگاه علوم پزشکی ایران  نزد بانک ملت شعبه هجرت به¬عنوان حق شرکت در آزمون به کارگیری نیرو.
تبصره:
الف) جامعه ایثارگران،  پنجاه درصد(۵۰%) مبلغ مذکور را پرداخت می نمایند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.
ب) مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
ج) متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
د) به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی¬گردد.
ه) با توجه به اینکه مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی ، توسط واحد ذیربط بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که هر یک از مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی در صورت پذیرش نهایی امتیاز، اولویت یا سهمیه مربوطه از داوطلب سلب خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی ندارد. ضمناً، در صورت نیاز ،مدارک از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
و) ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوطه با آنان رفتار خواهد شد.
ز) جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن اصل کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

*- زمان دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون و برگزاری آزمون
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مجموعه مدد( داروخانه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران) درروزهای سه شنبه و چهار شنبه مورخ (۱۳۹۷/۱۰/۲۵ و ۱۳۹۷/۱۰/۲۶) از طریق سایت اینترنتی به آدرسemployee.iums.ac.ir  قابل چاپ خواهد بود.
همچنین آزمون مذکور روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۷ برگزار خواهد شد. ضمناً محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه قید می¬گردد.

۵-    آزمون در دو مرحله کتبی و مصاحبه انجام می شود.
۵-۱-آزمون کتبی:
۵-۱-۱ – مواد آزمون کتبی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- فن¬آوری اطلاعات ۴- معارف اسلامی ۵-اطلاعات سیاسی و اجتماعی .
آزمون به صورت چهارگزینه ای طراحی می گردد. ضمناً ۰/۵ نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.
تبصره: اقلیت¬های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می¬باشند وامتیاز آن درسایر موارد آزمون توزیع می¬شود.
تبصره: در صورت قبولی در آزمون کتبی، داوطلبانی که دارای مدرک تکنسین داروئی معتبر با حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط و نیز دارای مدرک مهارتهای ICDL و  زبان انگلیسی می باشند به عنوان شرایط عمومی جهت جذب در الویت خواهند بود.
۵-۱-۲- فرد متقاضی حداقل باید ۶۰ امتیاز از آزمون کتبی را کسب نماید و سپس افراد واجد شرایط بر اساس نمرات فضلی انتخاب می گردند.
تبصره: تعیین اعمال سقف ۴۰ امتیاز با نظر کمیته استخدام مجموعه مدد حسب شرایط و مقتضیات قابلیت تغییر دارد.
۷۵-۱-۳- سهم نمره آزمون کتبی حداکثر۴۰%  نمره کل  می باشد.
۵-۲-    مصاحبه تخصصی :
۵-۲-۱ سنجش حضوری آن دسته از توانمندیهای تخصصی است که از طریق آزمون کتبی قابل سنجش نیست.
۵-۲-۲- سهم نمره آزمون مصاحبه تخصصی حداکثر۶۰%  نمره کل  می باشد.
۶-    نحوه انتخاب و معرفی قبول شدگان اصلی و ذخیره:
۶-۱- تعداد سه برابر ظرفیت استخدامی (۷۵ نفر با اعمال سهمیه ایثارگران) بر اساس نمرات فضلی آزمون کتبی جهت مصاحبه تخصصی معرفی خواهند شد. (سهم نمره آزمون کتبی ۴۰%نمره کل و سهم نمره مصاحبه تخصصی ۶۰% نمره کل است. )در مواردی که نمره کل دو داوطلب در آزمون کتبی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد، ابتدا نمره مصاحبه تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود و در صورت برابر بودن نمره مذکور، نمره آزمون کتبی ملاک انتخاب خواهد بود.
تبصره: در شرایط برابری نمره کل دو داوطلب ایثارگر و عادی،  ملاک انتخاب داوطلب ایثارگر خواهد بود.
۶-۲- پس از مصاحبه تخصصی ۱/۵ برابر ظرفیت استخدامی با اعمال سهمیه های ایثارگران جهت بررسی به گزینش معرفی خواهند شد، که معادل ۲۵ نفر به عنوان نفرات اصلی و مابقی (۱۳ نفر) بعنوان نفرات ذخیره معرفی می شوند.

۷-    اعلام نتیجه نهایی:
۷-۱-    نتیجه نهایی از طریق سایت دانشگاه به آدرسhcod.iums.ac.ir اعلام می شود.
۷-۲-    پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی ( قبولی در دو آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی)، پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه می نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره به¬جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.
۷-۳-    پذیرفته‌شدگان اصلی پس از اعلام نهایی، ۱۵ روز فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل مربوطه به واحد جذب مجموعه مدد ایران مراجعه نمایند.

۸-    تذکرات:
۸-۱-    از پذیرفته شدگان نهایی، تعهد جهت اشتغال با صلاحدید مدیر مجموعه در محل مورد نیاز اخذ می¬گردد. در صورت عدم اجرای تعهد و یا انصراف از خدمت  قرارداد همکاری آنان لغو و از وجود افراد ذخیره استفاده می شود
۸-۲-    لازم به ذکر است حداقل دو ماه دوره کارآموزی در داروخانه های تحت پوشش مجموعه مدد ایران الزامی است و اعلام رضایت کتبی مدیر مجموعه مدد از نحوه عملکرد شخص در دوره کارآموزی ملاک پذیرفتن داوطلب می باشد. بدیهی است در صورت عدم تایید عملکرد فرد در دوره کارآموزی هیچ حق اعتراضی از سوی متقاضی همکاری قابل پذیرش نخواهد بود
تبصره: گذراندن دوره کارآموزی برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی بوده و در طول دوره مذکور حقوق، مزایا و بیمه در نظر گرفته نمی شود.
۸-۳-    محل خدمت و نوع شیفت کاری (شیفت صبح ،عصر وشب) پذیرفته شدگان نهایی در آزمون بنا به صلاحدید ، توسط مدیر مجموعه مدد تعیین خواهد شد و فرد متقاضی حق اعتراض نخواهد داشت.
۸-۴-    شرکت کنندگان در آزمون فوق در صورت داشتن اعتراض  به نتایج آزمون کتبی یا مصاحبه تخصصی حداکثر به مدت سه روز پس از  اعلام اسامی در سایت دانشگاه به آدرس hcod.iums.ac.ir :  می توانند اعتراضات خود را به واحد جذب مجموعه مدد تحویل نمایند و مجموعه مذکور موظف است حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به بررسی و اعلام نتیجه به ذینفع اقدام نماید.

۹ – مدارک مورد نیاز جهت انجام مصاحبه تخصصی:
پذیرفته شدگان ( ۳ برابر ظرفیت) در آزمون کتبی جهت شرکت در مرحله دوم(آزمون تخصصی) موظفند مدارک مورد نیاز را ظرف ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه، به واحد کارگزینی مجموعه مدد ایران حضوراً ارائه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
-اصل رسید وجه پرداختی شرکت در آزمون به همراه تصویر آن.
– اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن .
– اصل کارت ملی به همراه تصویر آن.
– اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن.
– اصل مدرک تحصیلی( مقطع کاردانی و کارشناسی) به همراه تصویر آن.
– اصل پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت ازآن .
– اصل مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر) از مراجع ذیربط به همراه تصویر آن.
– اصل سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصویر آن.
-گواهی مبنی بر موافقت یا «انصراف از طرح» برای مشمولین قانون پیرا پزشکی در رشته های «اختیاری» که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت متبوع (غیر از محل جغرافیایی خدمت) می گذرانند.
تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی انجام خدمات قانون پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و
تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.
– جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

جهت مشاهده متن آگهی و لینک ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.