خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۲۴ دی ۹۹: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تمدید گردید. ضمنا برای برخی مشاغل رشته های شغلی مورد نیاز افزایش یافته است.

مهلت ثبت نام تا ۲۹ دی ۹۹ می باشد.


خبر ۲۰ دی ماه ۹۹ – ددانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای تامین نیروی انسانی غیر هیات علمی مورد نیاز خود، از دارندگان شرایط عمومی و اختصاصی ذیل از طریق آزمون کتبی عمومی، سوابق تحصیلی و مصاحبه تخصصی، افراد حائز شرایط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی را پس از طی مراحل گزینش، دعوت به همکاری خواهد نمود. بدیهی است شروع بکار افراد منتخب مشروط به اخذ شناسه از سازمان اموراداری و استخدامی کشور می باشد.
مهلت ثبت نام تا ۲۹ دی ۹۹ می باشد.
** گزینش نهایی بر اساس نمره ی کل حاصل از ۴۰ درصد نمره ی آزمون ، ۱۰ درصد سوابق تحصیلی و ۵۰ درصد مصاحبه خواهد بود.
از متقاضیان واجد شرایط شرکت در این فراخوان درخواست می شود پس از مطالعه دقیق مطالب زیر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایید.
به اطلاع تمامی متقاضیان بکارگیری نیروی انسانی غیر هیات علمی (قراداد کارمعین) می رساند که سامانه فراخوان ثبت نام ازمورخه ۱۳۹۹/۱۰/۰۹(از تاریخ انتشار در روزنامه) لغایت ساعت ۲۴ مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ فعال خواهد بود. لذا از تمامی متقاضیان درخواست می گردد تا پایان وقت تعیین شده ثبت نام خود را نهایی نمایند. قابل ذکر است که زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.
موارد آزمون کتبی

آزمون کتبی عمومی شامل: ادبیات فارسی و آئین نگارش، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی، زبان انگیسی عمومی، هوش و استعداد، ریاضی و آمار مقدماتی، مهارتهای هفتگانه (ICDL)
تبصره ۱- کلیه سوالان مواد آزمون عمومی بصورت ۴ گزینه ای با ضریب ۱ می باشند.
تبصره۲- اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در اینصورت نمره مکتسبه این داوطلبان ، بر اساس مجموع تراز شده ی سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
توجه نمایید ؛ در هر رشته شغلی، افرادی به مصاحبه تخصصی دعوت می شوند که ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی عمومی را کسب کرده باشند. در صورتیکه در هر کدام از رشته‌های شغلی تعداد افرادی که موفق به کسب ۵۰ درصد امتیاز شده‌اند کمتر از ۲۰ نفر باشد، ۲۰ نفر برتر به مصاحبه دعوت خواهند شد.
شرط لازم برای گزینش نهایی، کسب حداقل ۷۰ درصد امتیاز کل می باشد(منظور از امتیاز کل ؛ مجموع امتیاز آزمون کتبی و سوابق تحصیلی و مصاحبه میباشد)
شرایط عمومی

الف) تابعیت جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت
ب) التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه
ج) اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
د) عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
ﻫ) عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شئون شغلی
و) نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر
ز) عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی براساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذی¬صلاح
ح) عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن
ط) دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی دائم ( برای آقایان )
ی) برخورداری از سلامت و توانایی روانی متناسب با خدمت مورد نظر
ک) برخورداری از سلامت و توانایی جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر
م) دارا بودن حداقل «۲۰» سال تمام و حداکثر «۳۰ » سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی یا سطح دو حوزوی، حداکثر «۳۵» سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزوی
تبصره ۱٫ دارندگان مدارک تحصیلی هم تراز با مقاطع تحصیلی دانشگاهی، چنانچه هم ترازی آنان براساس ضوابط و مقررات مربوط دارای ارزش استخدامی مورد تایید مراجع ذیصلاح باشد، در شمول بند «م» قرار می گیرند.
تبصره ۲٫ مدت خدمت سربازی متقاضیان جذب و بکارگیری در دانشگاه به حداکثر سن مندرج در بند «م» اضافه می شود.
تبصره ۳٫ مدت خدمت قراردادی آن دسته از متقاضیان جذب و بکارگیری در دانشگاه که دارای سابقه خدمت قراردادی در شغل مرتبط در دانشگاه یا سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و دستگاههای اجرایی هستند به حداکثر سن مندرج در بند « م» اضافه می شود . (صرفا سوابق دولتی احتساب خواهد شد).
تبصره۴٫ دارا بودن شرایط عمومی مذکور از جمله شرط سنی، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم (برای آقایان) و گواهی نامه موقت پایان تحصیلات برای مقطع کارشناسی و گواهی دفاع از پایان نامه برای مقطع کارشناسی ارشد در زمان ثبت نام الزامی است(گواهی نمره دفاع).
بدیهی است ارائه گواهی نامه موقت پایان تحصیلات برای مقطع کارشناسی ارشد در زمان مصاحبه الزامی است.
تبصره ۵٫ جذب و بکارگیری ایثارگران و خانواده ی آنها، معلولین و نخبگان، تابع قوانین و مقررات مربوط به خود است.
شرایط اختصاصی

جدول  مشاغل مورد نیاز عضو غیرهیات علمی (قرارداد کار معین ) دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
ردیفعنوان شغلتعدادجنسیتمقطع تحصیلیشرایط احراز
۱نگهبان۱ نفرمردکارشناسیدارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های  مدیریت دولتی – فناوری اطلاعات- علوم اجتماعی- علوم تربیتی- روانشناسی
۲کارشناس ساختمان۱ نفرمرد/زنکارشناسی  ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته عمران سازه
۳کارشناس تاسیسات برقی۱ نفرمردکارشناسی  ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته  مهندسی برق قدرت
۴کارشناس معماری۱ نفرمرد/زنکارشناسی  ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته  مهندسی معماری
۵مسئول دفتر (حوزه ریاست)۱ نفرمردکارشناسی  ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد  در یکی از رشته های اقتصاد نظری- مهندسی عمران – مدیریت اجرائی- حقوق خصوصی- علوم اجتماعی
۶کارشناس امور بیمه و بازنشستگی۱ نفرمردکارشناسیدارا بودن مدرک تحصیلی در یکی از رشته های  مدیریت بیمه- امور بیمه- اقتصاد- فناوری اطلاعات
۷کارشناس اموردانشجویی۱ نفرمرد/زنکارشناسی ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد  در یکی از رشته های مدیریت و برنامه ریزی در آموزش عالی-  مدیریت دولتی – مدیریت آموزشی
۸کارشناس خدمات آموزشی۱ نفرمرد/زنکارشناسی ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته  مدیریت و برنامه ریزی در آموزش عالی- تحقیقات آموزشی- برنامه ریزی آموزشی
۹کتابدار۱نفرمرد/زنکارشناسدارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی  در یکی از رشته های علوم کتابداری و اطلاع رسانی- علم اطلاعات و دانش شناسی
۱۰کارشناس خدمات آموزشی۱ نفرمرد/زنکارشناسی ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد  در یکی از رشته های مدیریت آموزشی- مدیریت و برنامه ریزی در آموزش عالی -روانشناسی تربیتی – برنامه ریزی درسی
۱۱کارشناس اداری۱ نفرمردکارشناسیدارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی  در یکی از رشته های آمار- اقتصاد -مهندسی صنایع- فناوری اطلاعات
۱۲ کارشناس فضای سبز۱نفرمردکارشناسیدارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی رشته مهندسی فضای سبز- مهندسی کشاورزی (باغبانی)- تکنولوژی تولیدات گیاهی(باغبانی)
۱۳کارشناس آزمایشگاه شیمی۱ نفرمرد/زنکارشناسی ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته  شیمی آلی –  شیمی فیزیک
۱۴کارشناس آزمایشگاه شیمی۱نفرمرد/زنکارشناسی ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته  شیمی – کاربردی
۱۵کارشناس آزمایشگاه عمران۱ نفرمردکارشناسی ارشددارا بودن مدرک تحصیلی در یکی از رشته های کارشناسی ارشد رشته  عمران سازه-  عمران سازه های هیدرولیکی
۱۶مددکار اجتماعی۱ نفرزنکارشناسی ارشددارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد  در یکی از رشته های مددکار اجتماعی- روانشناسی بالینی – روانشناسی عمومی- مشاوره و راهنمایی

زمانبندی آزمون

زمانبندی مراحل ثبت نام و آزمون کتبی عمومی
زمان ثبت ناماز مورخه ۹۹/۱۰/۰۹ لغایت ۹۹/۱۰/۲۱
زمان بررسی مدارک ارسالی متقاضیان توسط کارشناس مربوطهاز زمان ثبت نام لغایت ۹۹/۱۰/۲۱
مراجعه به سایت و اطلاع از وضعیت تایید
(در صورت عدم تایید مدارک می توانید نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید تا مورد بررسی مجدد قرار گیرد)
۹۹/۱۰/۲۱ و ۹۹/۱۰/۲۲
زمان بررسی مجدد متقاضیان توسط کارشناسان مربوطه
(متقاضیانی که بعلت عدم تایید، نسبت به تایید اصلاح مدارک خود اقدام نموده اند در این تاریخ مراجعه نموده و از وضعیت تایید یا عدم تایید آن اطلاع حاصل نمایند)
۹۹/۱۰/۲۳ و ۹۹/۱۰/۲۴
تهیه پرینت کارت ورود به جلسه جهت شرکت در آزمون کتبی عمومی (برای افرادی که مورد تایید قرار گرفته اند)از مورخه ۹۹/۱۱/۰۱ لغایت ۹۹/۱۱/۰۲
تاریخ آزمون کتبی عمومی۹۹/۱۱/۰۳

نکته مهم: در هر مرحله از مراحل جدب، در صورتی که اطلاعات و مدارک ارسالی مغایر با شرایط عمومی و اختصاصی مذکور باشد، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
متقاضیان می بایست در بازه زمانی تعیین شده به همین وب سایت مراجعه نموده و از تایید یا عدم تائید ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایید. بدیهی است امکان شرکت در آزمون عمومی برای افرادی میسر خواهد بود که تمامی اطلاعات و مدارک مربوطه تائید شده باشد. لذا در ثبت و ارسال مدارک پیوستی دقت لازم به عمل آید.
متقاضیانی که اطلاعات یا مدارک ارسالی آنها تایید نشده باشد، می بایست نسبت به اصلاح آنها در زمان تعیین شده اقدام نمایند. قابل ذکر است که چنانچه اطلاعات ثبت نامی مورد تایید نباشند، تنها یکبار می توانند اطلاعات خود را تصحیح و بروز رسانی نمایند.
متقاضیان قبل از اقدام به ثبت نام می بایست فایل اسکن عکس پرسنلی، صفحه اول شناسنامه، مدرک تحصیلی، فیش بانکی و مدرک مربوط به خدمت نظام وظیفه را با فرمت عکس (jpg و …) آماده کرده و در زمان ثبت نام نسبت به ارسال آنها اقدام نمایید.
متقاضیان می بایست فیش واریزی به مبلغ -/۷۰۰/۰۰۰ ریال (هفتاد هزار تومان) به شماره حساب زیر واریز نموده و تصویر آن را در مراحل ثبت نام بارگذاری نمایید. اصل فیش واریزی را تا پایان مراحل آزمون نگهداری فرمایید . (لازم به ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود)
درصورت بروز مشکل و یا داشتن هرگونه سوال می توانید با اداره کارگزینی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تماس حاصل  نمایید.(امکان پاسخگویی به تماس، در وقت اداری ساعات ۸٫۳۰ الی ۱۳٫۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه بغیر از ایام تعطیل رسمی مقدور خواهد بود)تلفن تماس:۰۴۱-۳۴۳۲۷۵۱

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.