خانه » استخدام در استان مازندران » استخدام دانشکاه علوم پزشکی بابل(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام دانشکاه علوم پزشکی بابل(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۹ مهر ۹۹: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بابل

 مهلت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی/ قراردادی بهورز (تکمیل ظرفیت)، مقطع دیپلم (پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه وپیش دانشگاهی)، تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۰ تمدید گردید.


خبر ۳۱ شهریور ماه ۹۹ – دانشگاه علوم پزشکی بابل درنظر دارد، جهت تکمیل ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش تعدادی بهورز از افراد دارای مدرک دیپلم ( مدرک تحصیلی پایان دوره پیش دانشگاهی یا پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه ) وفق دستورالعمل های اجرایی دفترچه آزمون(مندرج در سایت ثبت نام آزمون) جذب بهورز درسال ۱۳۹۹ ازطریق آزمون کتبی عمومی و مصاحبه و احراز صلاحیت های عمومی به صورت قراردادی یا پیمانی به شرح ذیل استخدام نماید:

– ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام بهورزی دانشگاه علوم پزشکی بابل ازتاریخ ۱۳۹۹/۶/۳۰ لغایت ۱۳۹۹/۷/۷ انجام پذیر است.

– ضروری است داوطلبان پس از ثبت نام الکترونیکی جهت حصول اطمینان از دارا بودن شرایط پذیرش بهورزی با دردست داشتن مدارک مورد نیاز به آموزشگاه بهورزی حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۱۳۹۹/۷/۷ مراجعه و سپس رسید تائیدیه مورد نظر را ازآموزشگاه بهورزی دریافت نمایند.

– کلیه متقاضیان می بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر: پذیرفته شدگان در این آزمون پس از طی دوره بهورزی و قبولی، به صورت قراردادی یا پیمانی و صرفا جهت خدمت در خانه های بهداشت مورد نیاز بکارگیری خواهند شد.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.