خانه » استخدام در استان تهران » ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲(اصلاحیه)

ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲(اصلاحیه)

متن آگهی:

خبر ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ – پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت­ نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۳، به اطلاع می­رساند ضرایب مواد آزمون مذکور به شرح ذیل اصلاح می­ شود:

 

 ردیفنام دروسضریب
۱حقوق مدنی۳
۲آئین دادرسی مدنی۳
۳حقوق تجارت۲
۴حقوق جزای عمومی و اختصاصی۲
۵آئین دادرسی کیفری۲
۶فقه۱
۷حقوق ثبت۱
۸حقوق اساسی۱

خبر ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ – پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۳و با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا  این تاریخ (۱۴۰۲/۰۳/۲۹) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت نام دریافت نموده اند نیز می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 ثبت نام در آزمون 


خبر ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ – آغاز ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ 

دانلود دفترچه راهنمای آزمون پروانه وکالت 

ثبت نام

مهلت ثبت نام : ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ 


خبر ۲۲ خرداد۱۴۰۲- آغاز ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ از ۲۳ خرداد 
ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ۲۳ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور؛
دکتر حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه خبر داد:
ثبت نام آزمون وکالت این مرکز، از ۲۳ تا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد و شرایط عمومی و جزئیات شرکت در این آزمون در روزهای آینده اعلام می شود.
دکتر عبدلیان پور افزود: داوطلبان شرکت در آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، می توانند از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش  آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. تاریخ برگزاری آزمون وکالت امسال، روز جمعه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.
وی ادامه داد: جزئیات و شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، در روزهای آینده در دفترچه آزمون به اطلاع علاقه مندان و شرکت کنندگان در آزمون خواهد رسید.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خصوص اطلاع رسانی این آزمون اظهار داشت: امید است رسانه های گروهی و صدا و سیما جهت اطلاع رسانی هرچه بهتر به داوطلبان و علاقه مندان به حرفه وکالت در استان ها، شهرستان ها، مناطق و روستاهای سراسر کشور اهتمام ورزند تا فارغ التحصیلان حقوق در تمام نقاط کشور امکان شرکت در این آزمون را داشته باشند.


خبر ۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ – رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره احتمال برگزاری آزمون وکالت مشترک با کانون وکلا گفت: اگر دوستان در کانون وکلا تمایل داشته‌ باشند، می‌توانیم در این زمینه گفت‌وگو کنیم.

حسن عبدلیان‌پور،در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مرکز وکلای قوه قضائیه برنامه‌ای برای برگزاری آزمون وکالت مشترک با کانون‌های وکلای دادگستری دارد؟ نیز گفت: فکر نکنم چنین چیزی باشد، فعلاً چنین برنامه‌ای برای برگزاری آزمون وکالت مشترک مرکز وکلا و کانون وکلا وجود ندارد و ممکن است در آینده در این باره تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دوستانمان در کانون وکلا تمایلی به این بحث داشته باشند می‌توانیم درباره برگزاری آزمون مشترک بین مرکز وکلا و کانون وکلا گفت‌وگو کنیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره آخرین جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی رسمی که پیش از این قرار بود اسفند ۱۴۰۱ برگزار شود اما به تعویق افتاد، گفت: مقرر شده این آزمون به صورت مشترک بین مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کانون کارشناسان و در مرداد ماه برگزار شود.

عبدلیان‌پور افزود: ثبت نام را در هفته‌های پیش‌ِ رو آغاز می‌کنیم که عزیزان داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام خود را برای این آزمون انجام داده تا در موعد مقرر قانونی این آزمون برگزار شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.