خانه » استخدام در استان تهران » آگهی جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش(تمدید ثبت نام)

آگهی جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش(تمدید ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۱ آذر ماه ۹۹ –  مهلت خرید کارت ثبت نام و تکمیل اطلاعات جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش تمدید گردید.

زمان خرید کارت ثبت نام: تا ۲۱ آذر ۹۹
زمان تکمیل اطلاعات ثبت نام : تا ۲۳ آذر ۹۹
زمان دریافت کارت آزمون: ۱۵ الی ۱۸ دی ۹۹
زمان برگزاری آزمون: ۱۹ دی ۹۹

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ مهر ماه ۹۹ – ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی ، هوایی ، دریایی وسازمان های تابعه خود جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران وادامه راه شهیدان ازبین جوانان متدین ،انقلابی و سلحشورهمرزم می‌پذیرد. داوطلبان درحال تحصیل ودانش آموختگان رشته‌های ریاضی‌فیزیک وعلوم تجربی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.
۱- داوطلبان به هنگام خرید کارت آزمون می بایست نیروی مورد علاقه جهت تحصیل و خدمت را انتخاب نمایند، بدیهی است این انتخاب بایست با توجه به آگاهی و شرایط نیرو،علایق های فردی ، وضعیت تحصیلی و جسمانی فرد انتخاب گردد. تغییر در این انتخاب در هیچ یک از مراحل و فرآیند ثبت نام امکان پذیر نمی باشد.
داوطلبانی که توسط هر یک از نیروها عضویابی گردیده و فرم عضویابی را تکمیل نموده اند،بایستی حتما در هنگام خرید کارت و انجام ثبت نام نیروی مربوطه را انتخاب نمایند.

۲- فرآیند ثبت نام به صورت دو مرحله پیوسته (خرید کارت آزمون – تکمیل فرم ثبت نام ) می باشد.این دو مرحله توسط داوطلب می بایست با موفقیت کامل انجام گردد.
 در پایان خرید موفق به داوطلب کد رهگیری خرید ارائه می گردد
در پایان تکمیل فرم ثبت نام شماره پرونده و اطلاعات کامل ثبت نام ارائه می گردد.

داوطلبانی که اقدام به خرید کارت نموده اند بایستی در اسرع وقت ثبت نام خود را کامل و شماره پرونده دریافت نمایند. و تکمیل ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.عواقب عدم تکمیل ثبت نام مشمول شخص داوطلب خواهد بود.
۳ – داوطلبانی که فرآیند خرید و تکمیل ثبت نام را به اشخاص دیگر واگذار می نمایند(خانواده، دوستان – کافی نت و …)شخصا مسئول ثبت اطلاعات
می باشند.
۴- به هنگام خرید کارت از فیلد انتخاب حوزه ثبت نام باکمال دقت با توجه به محل سکونت خود، استان و حوزه را انتخاب نمائید.
توجه::
 داوطلبان ساکن استان های  تهران – قم – البرز، حوزه آنها به صورت (نام استان، تهران) می باشد.
داوطلبان ساکن استان های اصفهان – یزد- چهارمحال بختیاری حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان ، اصفهان) می باشد.
داوطلبان ساکن استان های فارس – کهگیلویه و بویراحمد حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان ، شیراز) می باشد.

۵- مشخصات فردی و تحصیلی ،استان محل سکونت – حوزه ، نیروی مورد علاقه پس از خرید کارت در هیچ مرحله ای از ثبت نام قابل ویرایش نمی باشد.
(به هنگام خرید کارت دقت لازم را داشته باشید)

ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.