خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » آگهی استخدام شرکت الکترو رضا

آگهی استخدام شرکت الکترو رضا

متن آگهی:

شرکت الکترورضا، با هدف توسعه نیروی انسانی مورد نیاز خود در سراسر کشور و بطور ویژه در استان گلستان و استان تهران ،از میان افراد واجد شرایط و با انگیزه ،پس از مصاحبه حضوری و گذراندن دوره کارآموزی(در صورت تشخیص شرکت) ،اقدام به استخدام می نماید.

 

افراد متقاضی میبایست تا تاریخ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ از سامانه استخدام الکترونیکی شرکت اقدام به تکمیل پرسش نامه نمایندپس از تکمیل فرم ،اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و زمان اختصاص داده شده به مصاحبه برای هر متقاضی از طریق وب سایت رسمی شرکت اعلام میگردد.

 

ردیفاشتغالافراد مورد نیاز
۱بازاریاب۲۰
۲بازاریاب حرفه ای۵
۳کنترل کیفیت۱
۴تولید۲

 

۵تحقیق و توسعه(فنی مهندسی)
۶اداری

–          آخرین مهلت ارسال پرسش نامه تا تاریخ ۹۵/۰۱/۱۵ میباشد و به افرادی که پس از این تاریخ اقدام به تکمیل پرسشنامه نمایند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

–          ظرفیت  موقعیت های شغلی (۵,۶)موجود در سامانه استخدام تکمیل بوده و در صورت علاقه مندی افراد برای اشتغال در سایر واحدهای شرکت ،تقاضای آنان بصورت رزرو ثبت و در صورت نیاز به نیروی انسانی از اولویت برخوردار خواهند بود.

–          پس از اتمام زمان ثبت نام طی ۷ روز کاری ،افراد دعوت شده به مصاحبه حضوری از طریق وب سایت رسمی شرکت فراخوانده می شوند،لذا متقاضیان اخبار استخدام را از سایت دنبال نمایند.

 

تذکر : ارسال پرسش نامه به سامانه استخدام شرکت و همچنین شرکت در مصاحبه حضوری به منزله استخدام نمی باشد و این شرکت در استخدام متقاضی مختار میباشد.

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. پونه ربیعی گفت:

    ۲۳ساله
    لیسانس مدیریت بازرگانی دانشگاه گیلان
    ساکن استان گیلان_شهرستان لاهیجان
    مدت یک سال ویزیتور شرکت آرتمیس و ۶ماه منشی بیمه سامان بودم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.