خانه » استخدام در استان تهران » آگهی استخدام شرکت پالایش نفت لاوان (زمان برگزاری آزمون)

آگهی استخدام شرکت پالایش نفت لاوان (زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۲۳ آذر ۱۴۰۲- اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان
زمان برگزاری آزمون ساعت ۹ صبح روز جمعه اول دی ماه می باشد. مکان برگزاری در حوزه انتخابی داوطلبان و سایر شرایط، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.


خبر ۹ آذر ۱۴۰۲- اطلاعیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان
رشته مهندسی نفت به رشته های مجاز جهت ثبت نام در آزمون اضافه گردید و ضمنا مهلت ثبت نام در آزمون، تا بیستم آذرماه تمدید گردید.


خبر ۲۳ آبان ۱۴۰۲- اعلام مواد آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان

مشاهده مواد آزمون


خبر ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ – با استعانت از خداوند متعال، شرکت پالایش نفت لاوان (سهامی عام) با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولید فرآورده‌های نفتی و کمک به خودکفایی و اشتغال ایران اسلامی در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد ۸۰ نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی کاردانی وکارشناسی در رشته ها و گرایش های مندرج در جدول ذیل از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی، تخصصی)، مصاحبه فنی، گزینش و معاینات طبی بدو استخدام بصورت “قراردادی” طبق ضوابط “قانون کار و تأمین اجتماعی” دعوت به همکاری نماید.

مهلت ثبت نام : ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۲

دریافت کارت آزمون: ۲۷ الی ۳۰ آذر ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون: ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۲

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.